3/5 - (9 امتیاز)

چرخ گوشت نیمه صنعتی برای حوزه های کاربری گوناگون مناسب است و از جمله تجهیزاتی شناخته می شود که هم برای کارخانه ها قابلیت استفاده را دارد و هم برای مصارف خانگی. بهره گیری از این دستگاه ها در مصارف مختلف، فوق العاده بودن آن ها را به ما نشان می دهد. طراحی این دستگاه ها به صورت رومیزی بوده بنابراین به راحتی استفاده را برای کاربر امکان پذیر می سازد. ابعاد این چرخ گوشت، کوچک است بنابراین برای افرادی که بدلیل محدودیت فضا نیاز به دستگاهی با اندازه ی جمع و جور را دارند، بسیار مناسب است. در واقع این دستگاه ها جایگزین مناسبی برای چرخ گوشت های خانگی با بازدهی کم و موتور ضعیف هستند. 

در توضیح قابل بیان، به چرخ گوشتی نیم صنعتی می گویند که هم برای مصارف صنعتی کاربردی باشد و هم برای مصارف نیمه صنعتی. یعنی هم بتوان از آن در هتل، آشپزخانه صنعتی و غذاخوی، مطبخ استفاده نمود و هم در کارخانه و فروشگاه و قصابی و … . متقاضیان استفاده از این محصولات زیاد است بنابراین امروزه شاهد تولید چرخ گوشت نیمه صنعتی برای خانه با برند های متفاوت به بازار بوده ایم که در اقسام گوناگون با شکل های مختلف موجود هستند و هرکدام ویژگی های خاصی دارند. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی خانگی

چرخ گوشت نیمه صنعتی برای خانه در چه سایزی تولید می شود؟

اگر از چرخ گوشت های خانگی استفاده می کنید، بی شک با طرز کار کردن و عملکرد این دستگاه ها آشنایی دارید و می دانید که قدرت موتور و بازدهی آن ها کم است. بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند اگر برای مصارف خانگی هم که شده، چرخ گوشت نیمه صنعتی تهیه کنند. ولی چه سایز؟ شاید این سوال شما نیز باشد. بهترین دستگاه مناسب برای مصارف خانگی، سایز 12 است. البته از سایز 22 نیز می توان برای این مصارف استفاده نمود که این مورد بسته به نیاز و مصرف شما خواهد داشت.  

گوناگونی شکل و ویژگی های این محصولات انتخاب را برای کاربر راحت می سازد چرا که تنوع این دستگاه ها در بازار بسیار زیاد می باشد. از جمله برند های تولید کننده Semi-industrial meat grinder می توان به: الکتروکار، امگا، مینروا، براکس، فیمار و … اشاره نمود. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

این محصولات قادر هستند تا تکه های گوشت را با سرعت و حجم بالایی، چرخ بگیرند. نمای ظاهری این دستگاه ها نیز به صورت رومیزی است و با بدنه ای با بهترین متریال در دسترس خریداران قرار می گیرد. منازل، شرکت ها، مدارس و سایر مراکز تهیه غذا از عمده مراکزی هستند که نیاز به خرید این دستگاه ها را دارند. 

این دستگاه ها دارای وزن سبک و ابعاد کوچک بوده و حمل و نقل و جابجایی آن ها بسیار راحت می باشد. منبع انرژی تعیین شده برای آن ها، برق مصرفی از نوع تکفاز با ولتاژ 220 ولت است. توجه داشته باشید، یک چرخ گوشت نیمه صنعتی خوب از قابلیت هایی نظیر: توان موتور، تیغه های گوناگون، وزن سبک، ضد لغزش در زمان کار کردن، بدون صدا، داشتن روکش محافظ، و تعداد چرخ دنده برخوردار است.

سایز انواع چرخ گوشت ها را بشناسید!

عملکرد چرخ گوشت گیربکسی خانگی

meat grinder نیمه صنعتی در نوع گیربکسی قرار دارد. یعنی این دستگاه با موتور پر قدرت قادر به چرخ گرفتن تنها گوشت است و از آن ها نمی توان برای چرخ گیری مواد آبدار هم استفاده کرد. در صورتیکه در مدل تسمه ای، برخلاف مدل گیربکسی قادر به چرخ گیری مواد آبدار نیز هستید. قابل ذکر است که این قدرت موتور چرخ گوشت گیربکسی بیشتر از تسمه ای ست ولی سرعت عمل چرخ گوشت تسمه ای را باید بالاتر از گیربکسی در نظر گرفت. 

چرخ گوشت های خانگی نیز از همین نوع هستند، یعنی تنها قادر به چرخ گیری گوشت آن هم در حجم پایین می باشند و چرخ گرفتن مواد آبدار همراه دستگاه سبب می شود تا آب مواد در قسمت انتهای دستگاه تجمع یابد که تجمع آن آسیب جدی به دستگاه وارد می سازد. معمولاً از چرخ گوشت های صنعتی با سایز 12 برای مصارف خانگی هم استفاده می کنند که دلیل آن هم داشتن موتور پرقدرت تر برای محصول می باشد. 

خرید چرخگوشت خانگی نیمه صنعتی

برای خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی می توانید از فروشگاه چرخ گوشت اقدام نمایید و محصول خود را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به هر روش که مد نظر داشتید، چه حضوری و چه غیر حضوری سفارش دهید. کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی و پاسخگویی به شما در خصوص این دستگاه ها می باشند. قابل توجه است که هزینه این مشاوره به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. 

مجموعه چرخ گوشت سال هاست که در زمینه فروش این دستگاه ها به مشتریان خدمات ارائه می دهد یعنی با کسب کمترین سود و بدست آوردن رضایت کاربر از بابت کیفیت و عملکرد چرخگوشت به فروش آن می پردازد. قابل توجه است که در این نمایندگی خدمات دیگر از جمله تعمیرات این محصولات نیز انجام می شود. تعمیر چرخ گوشت نیز در این مجموعه بزرگ زیر نظر تعمیرکاران حرفه ای و افراد حاذق و توانا که دوره های تخصصی و آموزشی لازم در این زمینه را طی کرده اند و تجارب کافی و لازم را بدست آورده اند، قابل انجام است.

در بعضی موارد این تعمیرات در محل مشتری صورت می پذیرد و در بسیاری دیگر از موارد نیاز است تا چرخگوشت را برای تعمیر به محل شرکت ارسال نمایید. البته این مورد بسته به مشکلی که در دستگاه شما پیش آمده، دارد. جهت اطلاع از این موضوع کافیست تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.