چرخ گوشت امگا ایرانی

چرخ گوشت AMB

نمایش همه 2 نتایج

خرید چرخ گوشت AMB

چرخ گوشت AMB از ساخته های بزرگ ترین کمپانی و کشور یعنی ایتالیا است که موفق به کسب رتبه ی برتر از لحاظ تولید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها شده است.

در ساخته های این مجموعه چرخ گوشت با سایز تیغه ی 22 و 32 به چشم می خورد که می توان با صراحت بیان نمود این دستگاه ها نمایانگر زیبایی و کیفیت هستند به طوری که زیبایی را در شکیل کردن محیط و کیفیت را در عملکرد و بازخورد آن ها می توان دید که خروجی موفقیت آمیز از فرآورده های گوشتی گوسفند، گاو، مرغ، بوقلمون و … دارند. بازدهی در این دستگاه ها بسیار بالاست و می توان در هر ساعت خروجی زیادی از مواد را دریافت نمود.

برای بدنه ی این چرخ گوشت ها از آلومینیوم استفاده می کنند تا بتوانند ساییدگی و خط و خش را به صفر کاهش داده و در عوض استقامت و پایداری را به مقدار زیاد افزایش دهند.

این فلز مانع از چسبیدن مواد به بدنه شده و همچنین تمیزی راحتی را نیز در پیش دارد. طوقه، روده، گلویی، تیغ و پنجره و سینی را از استیل می سازند تا علاوه بر ضد زنگ بودن بتوان به راحتی آن ها را شست. ابعاد، وزن، قدرت موتور و … در هر کدام از این مدل ها متفاوت است اما طراحی هر دوی آن ها به صورت رومیزی می باشد که همین رومیزی بودن استفاده را برای انواع محیط ها ممکن می سازد.

به همراه این دستگاه ها 1 سال گارانتی قرار داده اند تا ضمانتی بین خریدار و تولید کننده از لحاظ کیفیت دستگاه برقرار شود و شما مشتریان عزیز نیز می توانید به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی این محصولات را از فروشگاه تخصصی چرخ گوشت تهیه کنید.

 

سوالات متداول

چرخ گوشت AMB ساخت کجاست؟

این محصول در کشور ایتالیا تولید می شود که و در حال حاضر در دست تولید کارخانه AMB ایران می باشد.

برای تعمیر چرخ گوشت آ ام بی به کجا مراجعه کنیم؟

میتوانید به آدرس درج شده در سایت مراجعه نمایید و یا از طریق تماس تلفنی درخواست ارسال کارشناس نمایید.

قیمت چرخ گوشت AMB ایرانی چقدر است؟

این محصول به مرحله تولید نرسیده است و پس از اتمام تولید، قیمت آن اعلام می گردد.

آیا چرخ گوشت AMB ایتالیا قابل تعمیر است؟

بله برای دریافت خدمات میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت چرخ گوشت AMB دست دوم چقدر است؟

در حال حاضر این محصول موجود نمیباشد.