5/5 - (1 امتیاز)

انواع سایز چرخ گوشت امگا ایرانی، 22 و 32 میلیمتر است که در طراحی رومیزی و ترکیب استیل و آلومینیوم ساخته و وارد بازار می شود. در واقع کمپانی امگا صد صنعت آرا با الگو برداری از مدل های ایتالیایی امگا، توانسته بازار پررونقی از محصولات ایرانی را در بازار به خود اختصاص دهد که در مدل های متنوع با قابلیت های بیشمار توزیع می شوند. این محصولات از نظر کیفیت و عملکرد چیزی از مدل های ایتالیایی کم ندارند بلکه با قیمت بسیار ارزان تر در دسترس قرار داده شده اند.  

تولیدات کمپانی امگا صدصنعت آرا، جایگزینی برای امگای ایتالیا است به آن جهت که با ایده سازندگان این شرکت، کالاهایی در سطح بازار قرار داده شده که نام ایران و ایرانی را پراوازه نشان می دهد، که بی دلیل هم نیست چرا که در روند تولیدی این دستگاه ها، امگا صد صنعت آرا، از بهترین و به روز ترین تکنولوژی بهره گرفته، که با قرار دادن این ایده ها در کنار یکدیگر و رعایت استاندارد های جهانی در کلیه مراحل ساخت، موفق به عرضه دستگاه هایی برای کاربران شده که لقب بهترین را عنوان گرفته اند و به یک رقیب جدی برای مدل های ایتالیایی آن ها تبدیل شده است. ویژگی های بیشمار و همسان با امگا ایتالیا، بسیاری از کاربران را مجذوب این کالاهای ایرانی ساخته به طوریکه به یکی از پرفروش ترین تجهیزات تبدیل شده است.   

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید : نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران

انواع سایز چرخ گوشت امگا ایرانی را در وب سایت تخصصی چرخ گوشت، مشاهده نمایید. این نمایندگی که در غرب تهران واقع است، آماده عرضه و فروش چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی با بهترین قیمت می باشد. در زیر نیز لیستی از این دستگاه های چرخ گیری ایرانی را برای شما مهیا ساخته ایم تا شما را با این چرخ گوشت های با کیفیت و حرفه ای بیشتر آشنا سازیم.

انواع سایز چرخ گوشت امگا ایرانی را بشناسیم

انواع سایز چرخ گوشت امگا ایرانی در نمایی رومیزی و 3 مدل تنوع، در دسترس کاربران قرار داده شده است. این محصولات به سبب داشتن کیفیت، مرغوبیت، سرعت بالا، موتور پرقدرت، بازدهی شگفت انگیز و … در بین مصرف کنندگان و خریداران جایگاه پرفروشی پیدا کرده اند. بی شک انتخاب این محصول می تواند لذت در کار را نصیب کاربر نماید و در پی آن نیز به سبب پرداخت مبلغی ناچیز در خصوص خرید این چنین دستگاه پیشرفته، شما را خشنود سازد. 

این محصولات مناسب شده اند برای پذیرش حجم کاری بالا، بنابراین شما قادر هستید تا در یک روز حجم قابل توجهی از گوشت قرمز را چرخ بگیرید. تجهیزات لازم و روند خاصی که در چرخه ی تولید هر کدام از این دستگاه ها بکار گرفته شده، باعث شده تا گوشت را بدون از بین رفتن بافت آن، با کیفیت بالا چرخ گیری نماید. 

در نظر داریم تا با معرفی و ویژگی های این تجهیزات علاوه بر آشنایی شما با آن ها، در واقع راهنمایی قبل از خرید نیز بوده باشیم. با ما همراه باشید تا این محصولات خاص و پیشرفته را بشناسید. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

  • چرخ گوشت امگا ۲۲

خب از کوچک ترین سایز این چرخ گوشت ها یعنی چرخ گوشت امگا ۲۲ صد صنعت آرا شروع می کنیم که قادر به پذیرش حجم پایین تری از گوشت برای چرخ گیری است. این محصول تیغه ای به اندازه ی 22 میلیمتر دارد که می تواند مناسب برای محیط هایی صنعتی و نیمه صنعتی باشد. 

امگا صد صنعت آرا را از آن جهت پرچمدار چرخگوشت های صنعتی ایرانی می نامند که موفق به ساخت و طراحی محصولاتی با ظاهری مدرن و زیبا شده است. این محصول می تواند ایده آل برای شما برای محیط های کوچک و کم حجم با ارائه بازدهی 270 کیلوگرم در یک ساعت باشد. 

TE22 با داشتن ویژگی های کابردی، نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جذب کرده است! چرا که توانا در چرخ گیری گوشت بدون ازبین بردن بافت آن است که این موضوع در واقع رعایت استاندارد های لازم را در تولید این محصول نیمه صنعتی نشان می دهد. در خصوص ظاهر امگا ایرانی TE22 باید به رومیزی بودن و بدنه آلومینیوم آنودایز آن اشاره نماییم که علاوه بر داشتن زیبایی، دستگاه شما را از نظر قدرت نیز تضمین می کند. این بدنه از نظر بهداشتی نیز برای شما فایده هایی دارد چرا که این پوشش مانع از چسبندگی مواد گوشتی می شود و در زمان تمیزی نیز تنها کافیست تا یک دستمال مرطوب را به بدنه برای رفع آلودگی و کثیفی بکشید.  

طراحی منحصربفرد چرخ گوشت امگا ایرانی TE22، برای اماکنی که محدودیت فضا دارند، کارایی دارد و از قابلیت های ویژه آن می توان به داشتن گلویی متحرک برای نگهداری در یخچال در جهت جلوگیری از آلوده شدن و یا فاسد شدن گوشت، و سیستم چرخش معکوس برای باز کردن گوشت های انسداد یافته در مسیر خروجی گلویی اشاره کرد. این دستگاه مجهز به محافظ دست جهت ایمنی در کار است. 

اگر قصد خرید یک چرخ گوشت 22 امگا ایرانی را دارید، TE22 می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما باشد که قدرت 2 اسب بخار دارد و با داشتن نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت مناسب برای استفاده در جهت کار مستمر است. از دیگر قابلیت های آن نیز می توان به تیغ و پنجره ایتالیایی و گلویی استیل اشاره کرد که مانع از رشد باکتری ها و حفظ سلامت گوشت برای چرخ کردن می شود. 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید : معرفی انواع سایز های چرخ گوشت صنعتی

  • چرخ گوشت امگا 32 ایرانی مدل SE32

چرخ گوشت رومیزی امگا SE32 برای کاربرانی که دنبال یک دستگاه رومیزی حرفه ای برای چرخ گیری گوشت با بهترین عملکرد و طول عمر بالا هستند، ایده آل است. هزینه این دستگاه بسیار پایین است بنابراین شما می توانید با هزینه بسیار معقول و کم، لذت کافی از کار با آن را ببرید و علاوه بر سرعت در کسب و کار خود، در جهت رونق آن نیز گام بردارید. 

ساختار این چرخگوشت ایرانی امگا، تماماً استیل است که وجود این بدنه یکپارچه از استیل، دستگاه شما را از هر نوع رطوبت، گرد و غبار و زنگ زدگی حفظ می کند، ساخت مارپیچ، گلویی و طوقه از استیل نیز باعث شده تا بتوان به راحتی و بدون نگرانی از زنگ زدن آن ها را شست. این چرخ گوشت گیربکسی امگا صدصنعت آرا، در ابعاد و وزن ایده آلی قرار دارد که کمترین فضا را برای شما اشغال خواهد کرد. 

الکتروموتور 3 اسب بخار این دستگاه می تواند در مدت زمان 1 ساعت، برای شما بازدهی برابر با 500 کیلوگرم گوشت چرخ کرده ارائه دهد. موتور تحت لیسانس ACEC بلژیک این محصول نیز با نیرو گشتاور بالا ارائه می شود که قادر به انجام کار مستمر و مدام برایتان خواهد بود. همچنین قادر است تا با حفظ بافت گوشت و با رعایت بهداشت و کیفیت آن گوشت را چرخ بگیرد. از مشخصه های ویژه و خاص این دستگاه باید به چرخش معکوس، گلویی متحرک و محافظ دست جهت ایمنی کار اشاره کرد.  

اول از اینکه باید به موتور تک فاز و سه فاز این دستگاه اشاره نماییم که انتخاب هر کدام بنا به درخواست مشتری خواهد بود. این موتور 3 اسب بخار معادل 2.2 کیلو وات قدرت دارد و می تواند برای شما در یک ساعت 500 کیلوگرم گوشت را با حفظ بافت چرخ بگیرد. تشابه این دستگاه به مدل ایتالیایی آن، باعث شده تا از استقبال بی نظیری توسط کاربران برخوردار شود. 

ظاهر این دستگاه به صورت رومیزی و بدنه آن یکپارچه از آلومینیوم است و جلوه زیبایی را به دستگاه بخشیده است که از نظر بهداشتی نیز کار شما را راحت می سازد چرا که برای تمیزی آن تنها کافیست تا دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. ساخت قطعات نیز از استیل بوده تا نگرانی شما را از بابت زنگ زدگی مارپیچ، گلویی و طوقه راحت سازد. TE32 امگا ایرانی مجهز به گلویی متحرک است به این ترتیب که با جدا کردن آن و قرار دادن در یخچال می توان مانع از فاسد شدن و خراب شدن گوشت شد. سیستم چرخش معکوس نیز قابلیت دیگری را برای شما به وجود آورده است به این صورت که با زدن این دکمه حرکت تیغ ها برعکس شده و مسیر گلویی را که بر اثر گوشت مسدود شده باز می نماید. این محصول مجهز به محافظ دست بوده و دارای الکتروموتور با نیروی گشتاور بالا در زمان استارت می باشد. وزن آن 63 کیلوگرم است که حمل را کمی با دشواری مواجه می سازد بنابراین برای جابجایی بهتر است تا از کسی کمک بگیرید. 

تمامی این محصولات به همراه 1 سال ( 12 ماه ) گارانتی بی قید و شرط کمپانی امگا صدصنعت آرا و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند. 

بسیاری از کاربران هستند که در زمان خرید به علت سردرگمی در انتخاب و تردید داشتن در خرید درست و مناسب شرایط شغلی خود، نیاز به راهنمایی دارند که می توانید از فروشگاه تخصصی چرخ گوشت مشاوره لازم را دریافت نمایید. برای ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. 

نمایندگی مرکزی: 02166055298–02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324–02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273–02177089678
تلفن همراه : 09128008209

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *