5/5 - (1 امتیاز)

چرخ گوشت تسمه ای محصولی کاربردی برای استفاده در اغلب محیط ها و اماکنی نظیر کبابی هاست چرا که می تواند در کنار چرخ گیری مواد پروتئینی، پیاز را نیز چرخ کرده و لذیذ ترین کباب ها را آماده نماید. در واقع عملکرد بی نظیر این محصول در تسمه دار بودن آن است به طوریکه قادر به چرخ گیری مواد آبدار نیز می باشد. انواع چرخ گوشت تسمه ای بر اساس سایز دهانه موجود است که می توانید در قصابی ها و رستوران ها و … نهایت استفاده را از این تجهیزات صنعتی ببرید. فراموش نکنید! که سرعت این چرخ گوشت صنعتی بسیار بالاست و با استفاده از استاندارد های لازمی که در روند تولید آن بکار گرفته شده، توانسته نیاز مشتریان را به خوبی برآورده سازد. 

امروزه برند های زیادی توانسته اند در ساخت انواع چرخ گوشت تسمه ای به موفقیت های بی شمار دست یابند که یکی از این برند ها الکتروکار، یک کمپانی داخلی می باشد. تولید انواع چرخ گوشت تسمه ای به صورت ایستاده و با بهترین آلیاژ در ساختار و عملکرد و راندمان فوق العاده، توسط این تولید کننده ایرانی به خوبی و با دقت بسیار بالا رعایت شده است. روند تولیدی این چرخ گوشت به صورتی بوده که منجر به ارائه دستگاهی بدون نقص و با کامل ترین تجهیزات شده است. الکتروکار این محصولات را مجهز به تسمه ای قدرتمند قرار داده تا بتواند سبب خروجی از چرخ گیری گوشت و در کنار آن پیاز، نخود، گندم و … بدون هیچ گونه آسیب رسی به دستگاه گردد. این اقلام با دارا بودن موتوری پرقدرت با سایز تیغه 32، 32 به 42 و 42 موجودند که در ادامه به توضیح انواع آن ها خواهیم پرداخت. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

انواع چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

چرخ گوشت الکتروکار EC-16 استیل: الکتروکار با تولید این محصول، کیفیت و قدرت را به رخ رقیبان می کشاند! این دستگاه چه در دوام، چه قدرت، بدنه، ظاهر، عملکرد و … از نوع بهترین است که این بهترین بودن را می توان به سبب داشتن روند ساخت دانست که توسط متخصصان باهوش و مجرب ایرانی با بهترین امکانات و مواد اولیه بکار گرفته شده است. 

نتیجه ی این زحمات منجر به خروجی دستگاهی با ظاهری فلزی و پوشش رنگ استاتیک و قطعات استیل شده که تضمین کننده ی مقاومت بالای دستگاه شما می باشد. تیغ و پنجره دستگاه نیز از نوع سالوادور، بهترین نوع آن است که بار دیگر خیال کاربر را از هر نظر راحت می سازد. 

ویژگی های متمایز کننده دستگاه نسبت به سایرین، داشتن گلویی متحرک و چرخش معکوس است که نشان دهنده ی تکمیل بودن کالای خریداری شده شما می باشد. بعد از چرخ گیری گوشت، مقداری از این مواد در داخل گلویی باقی می ماند که در صورت خارج نشدن باعث فاسد و خراب شدن گوشت می شود. داشتن قابلیت گلویی متحرک، که حاصل تلاش و تبحر متخصصان ایرانی در زمینه ی ساخت این چنین دستگاهی است مانع از انجام این کار شده به طوریکه با جدا کردن و قرار دادن درون فریزر، از این کار جلوگیری می شود. همچنین در صورت مسدود شدن مسیر خروجی دستگاه که بر اثر انسداد گوشت پدید آمده، می توانید دکمه ی چرخش معکوس را بزنید تا عملکرد چرخش را برعکس کرده و مسیر مسدود شده باز شود. 

چرخ گوشت الکتروکار EC-16 استیل

این دستگاه با داشتن تسمه ای قدرتمند می تواند به راحتی مواد آبدار را نیز در کنار گوشت چرخ گیری نماید بدون اینکه مشکلی برای دستگاه پدید آید. این دستگاه در نوع ضامن جلو و عقب ساخته می شود که انتخاب هر کدام بسته به نیاز شما خواهد بود.

موتور این دستگاه 2 اسب بخار قدرت دارد که به صورت تکفاز و سه فاز قابل ارائه است. طراحی ایستاده آن نیز هیچ جای نگرانی برای جابجایی باقی نگذاشته! چرا که بار دیگر تدابیر لازم تولید کنندگان ایرانی باعث شده که چرخ هایی در زیر دستگاه قرار بگیرد تا حمل را به راحتی ممکن سازد. با چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16 استیل می توانید با ارائه بازدهی برابر با 300 کیلوگرم در ساعت، رونقی در کسب و کار خود به وجود آورید و لذت کافی و لازم را از این دستگاه شگفت انگیز ببرید. 

این دستگاه در نوع دیگری نیز قرار گرفته که تنها تفاوت آن با مورد نام برده شده در نوع قطعات است که از جنس چدن ساخته می شود. 

چرخ گوشت تسمه ای 42 الکتروکار EC-06: یکی دیگر از دستگاه های حرفه ای شرکت الکتروکار، EC-06 می باشد که مناسب شده برای چرخ گیری مواد پروتئینی و در کنار آن، پیاز، نخود، گندم و … با این دستگاه می توانید لذیذ ترین غذا ها را تهیه و سرو نمایید.

دهانه دستگاه 42 میلیمتر است که قرار گیری آن را برای محیط هایی با حجم کاری زیاد مناسب می داند. ابعاد بزرگ و سنگین این چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار به صورت ایستاده بوده که با وجود 4 چرخ در زیر بدنه، حمل دستگاه را به راحتی ممکن شده است. 

پنجره ی چرخ گوشت الکتروکار EC06 به صورت اتومات عمل می کند که سبب جذب مشتریان بی شماری به سمت این دستگاه شده است. گلویی متحرک و چرخش معکوس در دستگاه مانع از هدر رفت گوشت و مسدود شدن مسیر خروجی آن می گردد. با این دستگاه پیشرفته چرخ گیری گوشت می توانید در هر یک ساعت، 800 کیلوگرم بازدهی را با موتور 7.5 اسب بخار ایجاد کنید.  

ساختار دستگاه را استیل و قطعات داخلی آن را نیز چدن می سازد تا سبب دوام و مقاومت بالایی در محصول فوق گردد. برق مصرفی برای آن نیز از نوع سه فاز بوده که انتخاب این دستگاه را برای نیاز شغلی هتل ها و رستوران ها و … کاملا قابل قبول می داند. از دیگر آپشن هایی که درون دستگاه قرار داده شده، قابلیت جدا شدن قطعات است که کار شستشوی را به راحتی برای کاربر ممکن ساخته است. 

چرخ گوشت تسمه ای 42 الکتروکار EC-06

چرخ گوشت الکتروکار EC09 تسمه ای

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC09، دارای تیغه ی 32 به 42 است که با داشتن چنین دهانه و موتوری به قدرت 3 اسب بخار می تواند بازدهی برابر با 400 کیلوگرم را برای کاربر ارائه دهد. از این دستگاه شگفت انگیز می توانید نهایت استفاده را برای رستوران، کبابی، قصابی و … ببرید و در کنار گوشت، مواد آبدار را هم چرخ گیری نمایید. 

این دستگاه به صورت تکفاز و سه فاز قابل استفاده هم برای محیط های کوچک و هم برای محیط های بزرگ نیز هست. بدنه این دستگاه را استیل می سازد و قطعات آن را نیز چدن، که وجود چین ساختار برای دستگاه سبب دوام و مقاومت بسیار بالا شده است. EC09 با داشتن روند تولیدی مطابق با جدید ترین تکنولوژی رو دنیا باعث شده تا علاوه بر داشتن بهترین عملکرد، دارای قطعات قابل تعویض نیز باشد که کار شست و شوی را راحت می کند. 

این محصول از قابلیت چرخش معکوس و گلویی متحرک برخوردار شده و طراحی ایستاده دارد که با کمک چرخ هایی که در زیر دستگاه قرار گرفته، حمل کالا را به راحتی ممکن می کند. 

چرخ گوشت الکتروکار EC09 تسمه ای

چرخگوشت الکتروکار تسمه ای مدل EC15

نمای ظاهری این محصول شگفت انگیز صنعتی شامل بدنه فلزی با قطعات چدنی است و ظاهری ایستاده که با قرار گیری 4 چرخ در زیر دستگاه حمل را راحت ساخته است. این محصول دارای تسمه هایی قدرتمند بوده که در برابر رطوبت مقاوم هستند. همچنین وجود این تسمه ها باعث شده تا در کنار چرخ کردن گوشت، مواد آبدار را نیز چرخ گرفت. 

موتور 2 اسب بخار این وسیله چرخ گیری گوشت می تواند 300 کیلوگرم در ساعت بازدهی داشته باشد. این چرخ گوشت 32 الکتروکار به صورت اتوماتیک عمل کرده و در نوع تکفاز، قابل استفاده برای مراکز پخش مواد، فراورده های گوشتی، رستوران ها و انواع کبابی ها و کترینگ های تهیه غذا می باشد. 

از ویژگی و سایر قابلیت هایی که این محصول به آن ها تجهیز شده گلویی متحرک که مانع از فاسد شدن گوشت می شود و چرخش معکوس که مسیر خروجی گوشت را که بر اساس گوشت های چرخ کرده مسدود شده باز می کند. 

چرخگوشت الکتروکار تسمه ای مدل EC15

چرخ گوشت 32 الکتروکار 3 اسب

تمامی قدرت این دستگاه چرخ گیری گوشت الکتروکار در موتور آن خلاصه می شود که 3 اسب بخار قدرت دارد و قابلیت ارائه میزان بازدهی را در 60 دقیقه برای کاربر داراست که 300 کیلوگرم می باشد. نمای ظاهری این چرخ گوشت ایستاده الکتروکار دارای بدنه ای فلزی و قطعات چدنی ست که استحکام را در محصول چند برابر می سازد. اگر از بابت حمل و نقل دستگاه نگران هستید، خبر خوبی را برای شما داریم! همانطور که در عکس محصول نیز مشاهده می کنید، وجود چرخ هایی در زیر دستگاه، که حمل آن را راحت می سازد. 

با داشتن گلویی متحرک دیگر جای نگرانی برای باقی مانده گوشت هایی که در پایان چرخ گیری بین گلویی گیر می کند نباشید! چرا که می توانید این قطعه را جدا کرده و در یخچال قرار دهید تا از فاسد شدن آن جلوگیری کنید. همچنین مجهز به چرخش معکوس نیز است که باعث می شود تا گوشت های انسداد یافته در مسیر خروجی، خارج شوند. 

این محصول در نوع تکفاز و سه فاز ارائه می شود و می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و قدرت دستگاه از آن در مراکز بسته بندی، مراکز توزیع مواد غذایی، کبابی ها، کترینگ ها استفاده کنید. با این دستگاه می توانید بهترین خروجی از گوشت چرخ کرده و مواد آبدار را بدست آورید. 

قیمت چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

قیمت چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار بنا به مدل های گفته شده در بالا، متفاوت است که برای استعلام قیمت می توانید یا به وب سایت چرخ گوشت مراجعه نمایید و یا با شماره هایی که در سایت قرار داده شده، تماس بگیرید. بدلیل نوسانات بازار، نمی توان به صورت ثابت قیمت آن ها را در این جا ذکر کرد بنابراین لازم است، که قیمت به روز شده آن را در سایت ببینید. 

برای خرید این تجهیزات نیز می توانید به صورت آنلاین و تلفنی ثبت سفارش انجام دهید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *