امتیاز دهی

از خدمات ارائه شده توسط مجموعه تخصصی چرخ گوشت، تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل است. اما چگونه و به چه صورت؟

این مجموعه برای تعمیر چرخ گوشت به محل نیرو اعزام می کند. این تعمیرکاران اعزامی با تجربه و کاربلد بوده و با شناخت دقیقی که به چرخ گوشت الکتروکار دارند، می توانند به تعمیر آن به صورت حرفه ای بپردازند، هزینه ایاب و ذهاب نیروهای اعزام شده بر عهده ی خود شرکت است و مشتری نیاز به پرداخت هیچ گونه مبلغی را ندارد. بعد از اعزام نیرو در محل، تعمیرکاران ما به عیب یابی چرخ گوشت شما می پردازند؛ در صورتی که تعمیر در محل قابل انجام باشد، تعمیر می شود ولی در صورتیکه نتوان عیب چرخ گوشت الکتروکار را در محل رفع کرد، نیاز است تا دستگاه را به شرکت برای تعمیر برد.  

چرخ گوشت الکتروکار یکی از اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی بوده که می تواند با سرعت و به شکل بسیار حرفه ای کار چرخ گیری گوشت را برای شما انجام دهد. بنابراین اگر مشکلی در این دستگاه ها به وجود آید، کارکرد مجموعه شما را دچار مشکل خواهد ساخت. برای جلوگیری از این کار آزاردهنده نیاز است تا دستگاه را مرتب سرویس کنید تا مشکل جدی برای آن به وجود نیاید. مجموعه تخصصی چرخ گوشت یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر انواع چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی در کشور است که با ارائه خدمات تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه و یا صرف زمان و هزینه اضافی به تعمیر دستگاه بپردازید. 

این مجموعه با حضور در تمامی نقاط تهران می تواند به سرویس و تعمیرات چرخ گوشت الکتروکار بپردازد. تکنسین های شرکت چرخ گوشت زبده و متخصص در این زمینه هستند که در صورت نیاز به تعمیر چرخ گوشت الکتروکار شما از قطعات فابریک و اصل استفاده می نمایند. پس با خیال آسوده و راحت از بابت انجام این کار، با ما در تماس باشید. 

Electrocar meat grinder repair on site

تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل چگونه انجام می شود؟

تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل نیازمند اعزام نیرو به محل مشتری است. برای این کار می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. 

فروشگاه:0216605529802166086997

نمایندگی غرب: 02144870324– 02144870995

نمایندگی شرق:0217708427302177089678

تلفن همراه :09128008209

تعمیرکاران با حضور در محل مشتری در صورت قابل تعمیر بودن دستگاه، اقدام به رفع عیب آن می نمایند ولی در صورتیکه دستگاه قابل تعمیر نباشد نیاز است تا آن را به محل شرکت ببرید. 

چه زمانی چرخ گوشت الکتروکار نیاز به تعمیر دارد؟

در خصوص بررسی عیب یابی چرخ گوشت الکتروکار در زیر به بیان مواردی پرداختیم که نشان می دهد دستگاه چرخ گوشت شما نیاز به تعمیر دارد. 

روشن نشدن چرخ گوشت الکتروکار

روشن نشدن چرخ گوشت بستگی به عوامل بسیاری دارد که از جمله این موارد را باید خراب شدن کلید روشن و خاموش چرخ گوشت دانست. دیگر موارد مربوط به خرابی و یا اتصالی سیم های داخلی چرخ گوشت است. البته ممکن است که موتور چرخ گوشت نیز دچار عیب و ایراداتی شده باشد که نیاز به تعمیر را می طلبد. 

تولید صدای بسیار زیاد از چرخ گوشت صنعتی الکتروکار 

معمولاً چرخ گوشت های صنعتی با کمی صدا در زمان کار همراه هستند ولی این صدا طوری نیست که باعث آزار شما شود. هر گاه که متوجه آزار دهنده بودن آن شدید، باید گفت که چرخ گوشت نیاز به تعمیر دارد. ایجاد صدای ناهنجار از دستگاه ممکن است بر اثر برخورد استخوان موجود در گوشت باشد. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که به خرابی بلبرینگ های چرخ گوشت، خراب شدن موتور و قطعات دستگاه، خرابی یاتاقان ها، شکسته شدن تیغه ها، تمام شدن گریس و یا خراب شدن آن مربوط می شود. 

البته گاهی اوقات بدلیل تمام شدن روغن قطعات داخلی چرخ گوشت الکتروکار نیز ممکن است این اتفاق بیفتد که با یک روغن کاری اصولی می توان آن را رفع کرد. 

    خاموشی ناگهانی چرخ گوشت الکتروکار 

    اگر چرخ گوشت الکتروکار به صورت خیلی ناگهانی خاموش شد نیاز است تا چند مورد را بررسی کنید:

    • از اتصالی نداشتن دکمه خاموش و روشن بودن دستگاه مطمئن شوید. 
    • سیم برق را بررسی کنید شاید اتصالی داشته و یا قطع شده باشد. 
    • احتمال ایراد داشتن موتور چرخ گوشت نیز وجود دارد. برای بررسی و رفع عیب آن نیاز است تا از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. 
    • در برخی موارد نیز دیده شده که تکه ای گوشت درون دستگاه گیر کرده و موجب وارد شدن فشار بسیار زیاد به موتور و خاموش شدن آن نیز شده است. 
    • خرابی سیم برق و خرابی پریز برق که نیاز به بررسی دارد. 
    • داغ شدن چرخ گوشت که به دلیل کارکرد متداوم دستگاه برای مدت زمان طولانی است. 

    چرخ نشدن گوشت توسط چرخگوشت الکتروکار

    در زمان چرخ گیری سعی کنید تا جای ممکن از گوشت هایی که رگ و پی دارند برای چرخ گرفتن استفاده نکنید. چربی زیاد گوشت باعث می شود تا چربی به تیغه بچسبد و مانع از چرخ گرفتن شود. 

    تیغه چرخ گوشت از اصلی ترین قطعات آن بوده که با گذشت زمان و استفاده های زیاد از دستگاه کند میشود، کند شدن تیغه باعث می شود تا گوشت خوب چرخ گرفته نشود که برای این کار بهتر است تا تیغه را تیز نمایید. نصب نشدن درست و اصولی تیغه نیز منجر به این مشکل خواهد شد. 

    در صورت ضعیف شدن موتور چرخ گوشت، دستگاه قدرت کافی برای چرخ گیری ندارد، در نتیجه این مشکل به وجود می آید. 

    جرقه زدن موتور چرخ گوشت الکتروکار 

    در صورت ورود رطوبت به دستگاه چرخ گوشت ممکن است دستگاه جرقه بزند. وجود اصطکاک در دستگاه و دچار عیب شدن سیم پیچی داخل چرخ گوشت نیز ممکن است این ایراد به وجود آید. بروز عیب در کلید برق و سیم پیچی داخلی نیز دیگر عوامل بررسی این موضوع هستند. 

    کند کار کردن چرخ گوشت الکتروکار

    کند شدن تیغه باعث کند کار کردن چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی الکتروکار می شود. همچنین در صورتیکه اتصالات دستگاه نادرست باشد نیز این عیب ممکن است رخ دهد.  در زمان کار با دستگاه سعی کنید تا جای ممکن از چرخ گیری مقدار زیادی از گوشت جلوگیری کنید؛ این کار عملکرد دستگاه شما را کند می کند. 

    گوشت از چرخ گوشت خارج نمی شود

    بدلیل وجود رگ و چربی زیاد در گوشت است که باعث می شود تا تیغه ها کند و در نتیجه گوشت از دستگاه خارج نشود. 

    نشت گریس از جعبه دنده

    نشت گریس از جعبه دنده که به دلیل شل شدن اتصالات دستگاه و واشر های دنده می باشد. 

    تعمیر چرخ گوشت الکتروکار

    عدم کارکرد کلید های دستگاه

    عدم کارکرد کلید ها نیاز به تعویض در آن ها را دارد. 

    چرخ گوشت به دور تیغه و نچرخیدن به دور پنجره 

    دلیل اصلی این موضوع از بین رفتن واشر های پشت محور حلزونی است. البته امکان چربی داشتن زیاد گوشت نیز دلیل دیگر بر این امر است. 

    شکسته شدن تیغه چرخ گوشت الکتروکار 

    اگر گوشتی که می خواهید چرخ گیری نمایید دارای خرده استخوان باشد و یا بیش از حد به کار با چرخ گوشت بپردازید، ممکن است تیغه بشکند. تیغه شکسته شده نیاز به تعویض دارد. 

    چرخش نداشتن حلزونی چرخگوشت الکتروکار

    دلایل متعددی دارد:

    • شکسته شدن و یا آسیب دیدن چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس
    • ساییده شدن انتهای مارپیچ و انتهای محور آرمیچر

    له شدن گوشت در زمان چرخ گیری توسط چرخ گوشت الکتروکار

    دلیل این کار :

    • نصب و مونتاژ اشتباه قطعات
    • وارد کردن فشار بیش از اندازه به دستگاه
    • خرابی واشر ها
    • چربی زیاد گوشت
    • کند شدن و یا شکسته شدن تیغه 
    • انسداد لوله چرخ گوشت است. 

    هزینه تعمیرات انواع چرخ گوشت الکتروکار

    هزینه تعمیر چرخ گوشت الکتروکار با توجه به نوع دستگاه، ایراد پیش آمده و میزان آن، تعویضی بودن قطعه و سایر موارد مختلف است. ما درک می کنیم که هزینه تعمیر در تصمیم گیری شما بسیار موثر است لذا در مجموعه تخصصی چرخ گوشت تلاشمان بر این بوده تا به ارائه این خدمات به مشتریان با کمترین قیمت بپردازیم. تصمیم گیری برای تعمیر چرخ گوشت با قیمتی منصفانه از اصلی ترین هدف ما در این مجموعه است تا بتوانید بدون نگرانی از بابت هزینه به رفع عیب محصول تان بپردازید. 

    نوع خرابی مدل؛ چرخ گوشت صنعتی است یا نیمه صنعتی، چرخ گوشت گیربکسی است یا تسمه ای، رومیزی می باشد یا ایستاده و سایر موارد در تعیین قیمت آن تأثیر گذار است چرا که هر مدل سیستم مخصوص به خود را دارد. نوع قطع تعمیری نیز دیگر موارد در تعیین هزینه قیمت تعمیر چرخ گوشت است. در کل تعرفه تعمیرات چرخ گوشت الکتروکار سایز 12، 22، 32، 42 و 52 در نمایندگی تخصصی چرخ گوشت به صورت منصفانه انجام می شود. 

    تعیرات چرخ گوشت صنعتی

    کدام مشکلات چرخ گوشت الکتروکار در مجموعه تخصصی چرخ گوشت قابل تعمیر است؟

    تکنسین های مجرب و آموزش دیده مجموعه تخصصی چرخ گوشت قادر هستند تا تمامی ایرادات پیش آمده در چرخ گوشت را رفع کنند. عملکرد چرخ گوشت الکتروکار قدرتمند و حرفه ای است. تولیدات این گروه در انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی و چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت خانگی است. بر اساس سایز تیغه می توان دسته بندی آن ها را در نوع چرخ گوشت سایز 12، چرخ گوشت 22، چرخ گوشت 32 و چرخ گوشت 42 قرار داد. بر اساس عملکرد نیز در دو مدل چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار و چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار قرار گرفته اند. بر اساس شکل ظاهری نیز می توان چرخ گوشت های الکتروکار را در دو مدل چرخ گوشت رومیزی الکتروکار و چرخ گوشت ایستاده الکتروکار قرار داد. این تقسیم بندی مختلف، نشان دهنده تنوع تولیدی محصولات این گروه از تولید کننده ایرانی است که توانسته در بازار رتبه اول را در تولید چرخ گوشت نصیب خود نماید. عملکرد این چرخ گوشت ها نیز پرقدرت و حرفه ای و ساختاری بادوام و باکیفیت دارند. ولی ممکن است با گذشت زمان یک سری مشکلات و ایرادات در این دستگاه ظاهر شود که نیاز به تعمیر را می طلبد. تعمیرات چرخ گوشت الکتروکار باید زیر نظر افراد مجرب و حرفه ای انجام پذیرد تا مشکل جدی تری برای دستگاه به وجود نیاید چرا که کوتاهی و خطا هر چند جزئی تعمیرکار ممکن است منجربه عیب بزرگ تری در دستگاه شود که در آن هنگام هزینه تعمیرات شما چند برابر می شود. 

    مجموعه تخصصی چرخ گوشت با تیم حرفه ای و متخصص خود تقریباً در زیمنه کلیه ایرادات پیش آمده در دستگاه ماهر است. تعمیرکاران حاذق و آمزوش دیده ره راحتی می توانند عیب دستگاه را پیدا و آن را رفع نمایند. این ایرادات و مشکلات شامل تمامی مواردی ست که در بالا بدان اشاره شد. 

    مجموعه تخصصی چرخ گوشت می تواند به خوبی به رفع ایرادات دستگاه پرداخته و برای حل آن اقدام کند. 

    تعمیر و تعویض قطعات که شامل تیغه، موتور، واشر، کلید، سیم برق و … است نیز با جایگزینی قطعات اصل و فابریک انجام می شود. 

    حتی در این مجموعه می توانید کار سرویس کار چرخ گوشت الکتروکار را نیز به صورت دوره ای به منظور جلوگیری از خرابی دستگاه به صورت جدی انجام دهید. 

    تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل توسط شرکت تخصصی چرخ گوشت

    مجموعه تخصصی چرخگوشت به عنوان نمایندگی رسمی الکتروکار قادر به ارائه خدمات به مشتریان است. از جمله این خدمات ارائه شده از این مجموعه، تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل مشتری می باشد بدون اینکه نیازی باشد تا مشتری هزینه ای بابت حمل و نقل دستگاه بپردازد می تواند در سریع ترین زمان ممکن، با کارشناسان تماس گرفته و نوبت خود را ثبت کند تا تعمیرکاران در کوتاه ترین زمان در محل مشتری حضور یابند. این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه به شما این امکان را داده تا روند تعمیر چرخ گوشت را مشاهده کنید. البته این برای مواقعی ست که چرخ گوشت قابل تعمیر در محل مشتری باشد. در بسیاری از مواقع نمی توان تعمیرات را در محل انجام داد و نیاز است تا به محل شرکت مراجعه کرد. 

    مزایای تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در نمایندگی چرخ گوشت

    چرخ گوشت با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع چرخ گوشت صنعتی و تعمیرات آن، از معتبر ترین مراکز تعمیرات دستگاه در کشور است که با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و متخصص قادر به ارائه خدمات به مشتریان می باشد. خرید و تعمیر چرخ گوشت در این نمایندگی مزایایی دارد که به قرار زیر است:

    • فروش چرخ گوشت با رقابتی ترین قیمت 
    • فروش چرخ گوشت به دو روش حضوری و غیر حضوری
    • ارائه مشاوره به صورت رایگان در تمامی ساعات و روز های هفته 
    • تعمیر چرخ گوشت به صورت صد در صدی
    • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال
    • تعمیر چرخ گوشت در محل 

    نتیجه گیری

    تعمیر چرخ گوشت الکتروکار در محل توسط مجموعه تخصصی چرخ گوشت با کادری مجرب و حرفه ای قابل انجام است. این مجموعه با دانش لازم و کافی در این زمینه قادر به تعمیرات چرخ گوشت در محل هست. تعمیر چرخ گوشت در این نمایندگی با کمترین هزینه ممکن و سریع ترین زمان انجام می شود تا افراد بدون نگرانی از بابت هزینه ها بتوانند تعمیرات چرخ گوشت را انجام دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان می توانید با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان در خصوص خرید و تعمیرات دستگاه مشاوره دریافت نمایید. 

    سولات پرتکرار

    آیا تمامی ایرادات چرخ گوشت الکتروکار را می توان در محل انجام داد؟

    خیر. در صورت غیر قابل تعمیر بودن چرخ گوشت در محل به تشخیص تعمیرکار، باید برای تعمیر دستگاه را به محل شرکت برد.

    آیا مجموعه چرخ گوشت برای ارائه خدمات به مشتریان گارانتی می دهد؟

    بله. گارانتی شش ماهه.

    هزینه تعمیر چرخ گوشت الکتروکار به چه صورت است؟

    هزینه تعمیر با توجه به نوع ایراد پیش آمده و مدل دستگاه تعیین می شود.

    جهت ارتباط با کارشناسان چرخ گوشت با چه شماره ای تماس بگیریم؟

    02166055298 – 02166086997

    در زمان تعمیر چرخ گوشت آیا می توان از شرکت، چرخ گوشت امانت گرفت؟

    بله. این امکان برای کاربران نیز امکان پذیر شده است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *