5/5 - (1 امتیاز)

همه ی شما با انواع دستگاه ها سروکار داشته اید و می دانید که پس از مدت زمان طولانی استفاده نیاز به تعمیر اساسی خواهد داشت. با یک مثال ساده شروع می کنیم گوشی موبایل خود را در نظر بگیرید. این دستگاه روزانه و برای ساعت های زیادی در دسترس و استفاده های متماد شما قرار خواهد گرفت که به سبب نصب برنامه و یا کار کردن بیش از اندازه ممکن است دچار ویروس شود و یا در عملکرد دچار اختلال شود. از این مشکل بگذریم! فرض کنید از دست تان بیفتند و بشکند و یا صدها اتفاقات دیگر. حالا هر چقدر هم که گران باشد، آیا می توان گفت این دستگاه دچار هیچ گونه مشکلی نمی گردد؟ قطعاً خیر. همه ی وسیله ها به همین شکل و منوال هستند، حتی چرخ گوشت امگا ایتالیا. کمپانی امگای ایتالیا یک برند شناخته شده و معروف در زمینه ی تولید انواع چرخ گوشت است که در اصول اولیه کاری خود از کیفیت صرف نظر نکرده بلکه به حد چشمگیری در محصولات خود نمایان ساخته است. چه در ظاهر و چه در عملکرد. این کارخانه 4 مدل چرخ گوشت را روانه بازار ساخته که با مقایسه با دیگر برند ها و مدل های مشابه اصلا قابل قیاس نیست. تمامی این توضیحات برای این بود که به شما گفته شود که این چرخ گوشت ها که کیفیت در آن ها حرف اول را می زند ممکن است که نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. بنابراین باید دقت کنید که برای این کار بهتر است که از طریق نمایندگی های مربوطه اقدام کنید تا با تعمیر چرخ گوشت امگا ایتالیا به صورت اساسی دیگر نیازی به تعمیر مجدد نباشد و یا خرابی دیگر در دستگاه به وجود نیاید. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

 تعمیرات چرخ گوشت ایتالیایی

نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران | مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران

نمایندگی چرخ گوشت charkhegosht.com، از جمله مراکز فروش و تعمیر چرخ گوشت امگا ایتالیا و تعویض قطعات آن است که با داشتن نیروهای متخصص و کاربلد در این زمینه، یکی از معروف ترین نمایندگی ها در سطح کشور و شهر تهران شناخته می شود که با انجام اصولی و اساسی کار تعمیر سعی کرده تا امر مشتری مداری را رعایت و تمامی تلاش خود را برای بدست آوردن این هدف ( جلب رضایت مشتری ) بکار بندد. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که شناخت مشکل تا تحویل کالای تعمیر یافته در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب انجام می شود تا پی به دقیق بودن و برتر بودن این نمایندگی ببرید. 

ما در این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین، تلفنی و حضوری را فراهم ساخته ایم تا اعتمادی برای مشتریان باشیم که کالایی که از ما خرید می کنند یا جهت تعمیر به ما می سپارند، بدون هیچ گونه عیب و ایرادی است. 

مشکلات رایج در تعمیر چرخ گوشت امگا ایتالیا

امگا ایتالیا سازنده ی انواع چرخگوشت در سایز 32 و 22 است که این محصولات را در 4 نوع روانه ی بازار می سازد که شامل این مدل هاست. 

از مشکلاتی که اکثر چرخ گوشت ها مشاهده می شود، روشن نشدن دستگاست. روشن نشدن چرخ گوشت ممکن است به سبب وجود برق نداشتن فیوز و یا سوخته شدن فیوز یا محافظ دستگاه باشد. بهتر است قبل از تماس با نمایندگی این موارد را حتماً چک کنید شاید عیب همین موردهای گفته شده باشد و نیازی به تعمیر نباشد. شاید هم موتور دستگاه آسیب دیده باشد که لازم است این مورد توسط یک کارشناس مورد بررسی قرار گیرد چرا که چک کردن آن توسط خود فرد ممکن نخواهد بود. بروز یک سری اتصالات در داخل دستگاه نیز تأثیر زیادی در روشن نشدن چرخ گوشت دارد. با گفتن موارد فوق می توانید علت روشن نشدن را دریابید. 

همانطور که می دانید تیغه یکی از قطعات مهم و ضروری در دستگاه چرخ گوشت است که کار بریدن گوشت را انجام می دهد، هنگامی که این قطعه کند شود سبب خارج نشدن گوشت از شبکه می شود در حالی که گوشت به دور تیغه می چرخد. اگر با همچین مشکلی برخورد کردید، تیغه را تیز کنید. در بسیاری از مواد هم دیده شده که چربی گوشت در بروز چنین مشکلی بی تأثیر نخواهد بود. موردی که باید دقت کنید این است که کار تیز کردن تیغه باید به درستی صورت گیرد زیرا در صورت نادرست انجام دادن این کار این مشکل همچنان پابرجاست. واشر های پشت محور چرخ حلزونی نیز از مشکلات رایج و شایان در این زمینه خواهند بود. 

دلایل نچرخیدن حلزونی؟ هرز شدن قسمت انتهایی آرمیچر ، شکسته شدن و خراب شدن چرخ‌ دنده اصلی گیربکس و ساییده شدن قسمت انتهایی مارپیچ چرخ گوشت از دلایلی شایع در نچرخیدن حلزونی ست. 

دلیل خارج شدن گریس از درون جعبه‌ دنده چرخ گوشت چیست؟ اگر چرخ گوشت شما جزء آن دسته از چرخ گوشت هایی است که درپوش جعبه دنده ی آن از نوع واشر نمدی ست باید بگوییم که این واشر ساییده و خرد شده است. اگر در چرخ گوشت شما این واشر بکار نرفته باشد، می توان گفت که پیچ‌های جعبه ‌دنده شل شده اند. در صورت بروز چنین مشکلی باید پیچ های جعبه دنده سفت شود. 

چرخ گوشت

علت بروز صدا در حین کار کردن چرخ گوشت: تولید صدا در چرخ گوشت بدلیل خرابی یاتاقان هاست. بروز عیب در جعبه دنده و هرز شدن پروانه خنک کننده موتور از دلایل مهم دیگر برای چنین مشکلی هستند. در مواجه شدن با این عیب اول اینکه باید بدانید اگر عیب از یاتاقان ها باشد باید آن را تعمیر و در صورت نیاز تعویض کرد. اگر مشکل ازپروانه ی خنک کننده باشد، باید آن را در جایش محکم و سفت کنید. در صورت مشکل جعبه دنده نیز، باید این قطعه باز شده و گریس را در آن چک نمود.  

تمامی موارد گفته شده در بالا نیاز به چک کردن از سوی تعمیرکار را دارد پس نسنجیده و بدون علم و آگاهی لازم هیچ کاری را انجام ندهید تا موجب پدید آمدن مشکل جدید تر و جدی تر در دستگاه نگردد که در آن صورت هزینه ی تعمیر آن افزایش می یابد. در بسیاری از موارد نیز دست کاری این دستگاه به دست مصرف کننده سبب بروز مشکلی شده که تعمیر آن غیر ممکن می شود. پس پیشنهاد ما به شما این می باشد که حتماً حتماً با یکی از نمایندگی های کمپانی امگا ایتالیا تماس حاصل نمایید. 

نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *