5/5 - (1 امتیاز)

تقریباً همه ی دستگاه های مورد استفاده پس از مدت ها مصرف، نیاز به تعمیر دارند. چرخ گوشت صنعتی از جمله محصولاتی است که در صورت درست کار نکردن ممکن است عواقب بدی را در پیش داشته باشد.

چرخ گوشت امگا در دسته چرخ گوشت صنعتی با کیفیت است که در عین برخورداری از مدل های مختلف در نمای زیبا با کارکردی بالا قابل استفاده در مصارف متعدد می باشد. این چرخ گوشت نیز ممکن است پس از زمان طولانی کار کردن نیاز به تعمیر داشته باشد که لازم است حتماً به مراکز معتبر و نمایندگی چرخ گوشت صنعتی امگا مراجعه شود. نمایندگی چرخ گوشت ( charkhegosht.com) از جمله مراکز تعمیر چرخ گوشت امگا می باشد که با داشتن بهترین و خبره ترین کارشناسان در زمینه ی تعمیر چرخ گوشت صنعتی توانسته این خدمات را با بهترین روش و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاربردی انجام دهد به طوری که این اطمینان را به شما می دهیم که تعمیر چرخ گوشت امگا به اساسی ترین روش انجام می شود. فرض کنید که در مراکزی مانند کارخانجات مواد گوشتی و یا مراکز تهیه غذا و غیره مشغول به کار هستید که ساعت ها نیاز به استفاده از چرخ گوشت صنعتی امگا را دارید در صورتی که محصول به درستی کار نکند کلافه کننده است و حتی زمان زیادی را از شما تلف می کند چه بسا در صورت تعمیر دیر هنگام آن ممکن است خرابی اساسی تر شود و نیاز به صرف هزینه ی بیشتری داشته باشد و در بسیاری از موارد در صورت تعمیر دیر هنگام، درست کردن محصول غیر ممکن شود که در این صورت نیاز دارید محصول دیگری جایگزین محصول قبلی کنید. در این مقاله به توضیح موارد رایج در خرابی چرخ گوشت امگا می پردازیم که ممکن هست محصول شما به آن دچار شود. 

تعمیر چرخ گوشت امگا

مشکلات رایج در تعمیر چرخ گوشت امگا

وجود مشکلات رایج بسیار سبب کارکرد نادرست دستگاه می شود که لازم است قبل از تعمیر و مراجعه به مراکز تعمیر چرخ گوشت امگا این مشکلات را بشناسید تا بیشتر با دستگاه مربوطه که با آن سرو کار دارید آشنا شوید. در این قسمت به توضیح این موارد می پردازیم. قبل از هر چیزی ابتدا اجزاء تشکیل دهنده ی چرخ گوشت صنعتی را بشناسیم. موتور، طوقه، پنجره، تیغه، مارپیچ، اهرم ثابت کننده، گلویی و … ساختمان چرخگوشت را می سازند و هر کدام در دستگاه عملکرد خاص خود را دارند. لازم به ذکر است در بسیاری از موارد این قطعات تعمیر نمی شوند و نیاز به تعویض دارند که البته این مورد توسط تعمیر کار دستگاه قابل تشخیص است. 

از جمله رایج ترین مشکلات چرخ گوشت امگا روشن نشدن دستگاه، نچرخیدن حلزونی، نشت جعبه دنده گریس و بیرون ریختن گوشت، پر صدا شدن موتور و چرخیدن گوشت به دور تیغه می باشد که در زیر به توضیح هر کدام از این موارد پرداخته می شود. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

روشن نشدن چرخ گوشت امگا

 از جمله مشکلات رایجی که ممکن است برای چرخ گوشت صنعتی امگا پیش آید، روشن نشدن محصول می باشد که امکان دارد برق پریز قطع شده باشد و یا سیم های رابط عیب کرده باشند، که بهتر است اول این مورد را چک کنید. مورد بعدی در روشن نشدن دستگاه درست عمل نکردن محافظ موتور دستگاه و سوخته شدن فیوز است. 

در بیشتر مواقع موتور چرخ گوشت امگا نیاز به سرویس دارد تا عیب حاصله رفع گردد که این کار توسط سرویس کار ماهر قابل انجام است. از دیگر مواردی که در روشن نشدن دستگاه تاثیر می گذارد، اتصالات داخلی چرخ گوشت می باشد که ممکن است دچار مشکل شده باشد. 

گوشت به دور تیغه می چرخد ولی از شبکه نمی چرخد

بروز چنین مشکلی ممکن است بخاطر کند شدن تیغه چرخ گوشت باشد که باید تیغه تیز شود. مورد بعدی بدلیل عدم دقت کافی در تیز کردن تیغه و از بین رفتن واشر های پشت محور چرخ حلزونی است که باعث ایجاد فاصله ی هوایی بین تیغه و شبکه و ایجاد چنین مشکلی می گردد. مورد بعدی و یا مورد آخر این می باشد که چربی زیاد گوشت هم ممکن است باعث بروز جنین ایرادی در قطعات چرخ گوشت امگا شود. 

چرخ گوشت صنعتی امگا

حلزونی نمی چرخد

امکان دارد چرخ دنده های اصلی در داخل گیربکس شکسته شده و یا دچار آسیب شده باشند. دلیل مهم دیگر دچار ساییدگی و یا هرز شدن انتهای مارپیچ انتهای محور آرمیچر است. 

از جعبه دنده گریس نشت می کند و به بیرون میزند

هنگامی که مواد از دنده گریس نشت می کنند و به بیرون می ریزد ممکن است که اتصالات جعبه دنده شل شده باشد و یا واشرهایی که در دنده موجود هستند خراب شده باشند.

صدا دادن موتور دستگاه 

– محصولات امگا در دسته محصولاتی هستند که صدایی هنگام کار کردن تولید نمی کنند که در صورت بروز چنین مشکلی امکان خرابی موتور دستگاه وجود دارد که باید توسط یک تعمیر کار مورد بازدید قرار گیرد.

– جعبه دنده را چک کنید. از جمله موارد صدا دادن موتور دستگاه یافتن عیب در جعبه دنده است. 

– هنگام خرابی یاتاقانها و یا مواقعی که پروانه خنک کننده موتور هرز شود، موتور دستگاه صدارا خواهد شد. 

مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران | نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران

چرخگوشت امگا از جمله محصولات است که بازدهی و کارکرد عالی دارد و کمتر دچار تعمیر و تعویض می گردد ولی تقریبا نمی شود چیزی را به طور قطعی ضمانت کرد ولی اگر پیش بینی کنیم که این دستگاه لاقل یک بار در طول کار کردن خود دچار مشکل شود بهتر است از مراکز معتبر و نمایندگی آن اقدام به سرویس دهی این دستگاه کنیم. زیرا در صورت تعمیر اساسی دیگر نیاز به تعمیر مجدد این دستگاه نیست. 

فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران می باشد که این محصولات را علاوه بر فروش در تهران، در صورت سفارش برای شهرستان ها هم ارسال می نماید. این مرکز نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران می باشد که علاوه بر عرضه این محصولات به تعمیر و تعویض قطعات آن ها نیز می پردازد. وجود نیروی آموزش دیده و متخصص در این زمینه، تعمیر قطعی آن ها را به شکل بنیادین فراهم می کند. پس در صورت بروز هر نوع مشکل در محصولات امگا می توانید با این مرکز ارتباط برقرار نمایید و اقدام به تعمیر دستگاه کنید. برای ارتباط با ما کافیست با شماره تلفن های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و مشکل محصول را برای کارشناسان ما بگویید تا در اولین فرصت از شما خواسته شود که محصول را به محصل مربوطه انتقال دهید و با کمترین زمان ممکن برای تعمیر، تحویل بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *