5/5 - (1 امتیاز)

در خصوص ساختار پیچیده ی دستگاه های چرخ گوشت صنعتی آگاهی دارید و می دانید که تعمیر چرخ گوشت فیمار نیازمند فردی ماهر و کارکشته است که با علم و آگاهی به انجام این کار مطابق با آموزش های یاد گرفته بتواند ایراد و مشکل دستگاه شما را رفع نماید. در واقع شناخت عیب دستگاه از مراحل مهم و اولیه برای رفع مشکل آن است تا سبب تعمیر چرخ گوشت فیمار به صورت اساسی شود. توجه کنید در صورتیکه در تعمیرات این چرخ گوشت اشتباهی رخ دهد، سبب می شود که هزینه تعمیر مجدد آن دربردارنده ی هزینه ی بالاتر باشد و در بسیاری از مواقع نیز چون تعمیرکار نمی تواند عیب دستگاه شما را به صورت تخصصی حل نماید، مشکل بزرگ تر و جدی تری پدید می آید که نیاز به جایگزین کردن محصول دیگر به جای چرخ گوشت فعلی خواهد بود. 

مجموعه چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت فیمار در تهران است که این مرکز تشکیل شده از کارشناسان و مهندسان خبره و توانمندیست که طبق اصول و آموزش های یاد گرفته در دستگاه می توانند به تعمیر چرخ گیری گوشت شما بپردازند. این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز در زمینه تعمیر چرخ گوشت نیمه صنعتی و صنعتی فیمار است که از لحاظ قیمت و همچنین سلامت دستگاه پس از تعمیر، تضمین می دهد. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

چرخ گوشت فیمار

فیمار FIMAR از جمله معروف ترین برند های اروپایی برتر در زمینه ساخت چرخ گوشت نیمه صنعتی و صنعتی در سایز 12، 22 و 32 است که استفاده از این تجهیزات را هم برای مراکز صنعتی و هم خانگی مناسب قرار می دهد. چرخ گوشت فیمار، محصولی با دوام و ساخت یکی از بهترین کمپانی های دنیا، به سبب داشتن کیفیت بالا در قطعات سبب شده تا از طول عمر زیادی را برخوردار شود. دوام این محصولات به سبب بکار رفتن استیل در ساختار داخلی آن تضمین شده است. این قطعات به راحتی از هم جدا شده و قابل شست و شوی هستند که این مورد یکی از مزیت های این چرخ گوشت ایتالیایی برشمرده می شود. 

چرخ گوشت فیمار

اگر شما نیز در پی خرید و تهیه یک چرخ گوشت مناسب برای قصابی و رستوران و … را داشته باشید، این انتخاب می تواند یکی از مناسب ترین گزینه های پیشنهادی برای شما باشد. 

چرخ گوشت رومیزی فیمار ظاهری شیک داشته که استفاده از آن در محیط سبب می شود تا جلوه ای خاص به محدوده ببخشد. دوام بالای این دستگاه نمی تواند در برابر شرایط نگهداری نادرست و استفاده های مدام، دلیلی بر بروز نکردن عیب و یا ایراد برای آن شود که در این صورت نیاز به تعمیر چرخ گوشت فیمار را توسط مجموعه خبره و کاربلد خواهید داشت. برای رفع عیب چرخ گوشت ایتالیایی فیمار می توانید به مجموعه تخصصی چرخ گوشت مراجعه نمایید. این نمایندگی با وجود تکنسین های مجرب و ماهر توانسته رضایت کاربران را بدست آورد. تعمیر کاران این مجموعه با آگاهی و شناختی که نسبت به این دستگاه ها دارند، توانسته اند تا به درستی عیب را شناسایی و همچنین به بهترین روش ممکن به تعمیر آن بپردازند. مهندسان حاضر در بخش خدمات این شرکت، تعمیر قطعات را الویت کار خود قرار داده اند که در صورت تعمیر نشدن، آن ها را تعویض می نمایند. کلیه قطعات به فروش رسیده در این مجموعه نیز به صورت اصل و با بهترین کیفیت عرضه می شوند که نگرانی در خصوص این مورد را برای مخاطبان از بین برده است. 

4 مدل ارائه شده توسط کمپانی فیمار، از جمله چرخ گوشت های حساسی هستند که کوچک ترین بی توجهی و یا بی دقتی در حین کار کردن، ممکن است موجب وارد شدن صدمات جبران ناپذیری برای آن ها گردد. 

چه زمانی نیاز به تعمیر چرخ گوشت فیمار می باشد؟ 

تعمیرات تجهیزات آشپزخانه صنعتی همواره از دغدغه های کاربران در زمان مواجه شدن با مشکلات ظاهر شده در آن ها بوده است، بنابراین سوالاتی که از این قبیل دارند، این می باشد که چه زمانی نیاز به تعمیر چرخ گوشت فیمار خواهد بود؟ یا چه ایراداتی ممکن است نیاز به تعمیرات این دستگاه ها را بطلبد؟

به نظر ما هر ایرادی هر چند جزئی نیاز به تماس با نمایندگی مربوطه را دارد. از جمله این ایرادات، روشن نشدن دستگاه چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی است که در بسیاری از مواقع ممکن است این ایراد ناشی از برق نداشتن پریز باشد. در این مورد بهتر است تا دوشاخه چرخگوشت را به پریز دیگری متصل نمایید. 

اگر با انجام این کار، همچنان مشکل دستگاه شما پابرجا بود ممکن است که عیب از سیم های رابط و یا اتصالات داخلی باشد، شاید هم محافظ موتور و یا فیوز سوخته باشد. البته نباید از موتور دستگاه گذشت، چرا یکی از دلایل دیگر در روشن نشدن آن می تواند مربوط به موتور محصول باشد که پیشنهاد می شود بدون دست کاری خود سرانه، کالا را به یکی از نمایندگی های معتبر ببرید. 

شاید دستگاه شما هم با این مشکل مواجه شود که در زمان کار کردن از خود صداهایی تولید می کند که از قبل نبوده، در چنین مواقعی باید بروز عیب را پدید آمدن ایراداتی در موتور چرخ گوشت، جعبه دنده، یاتاقان ها و هرز شدن پروانه خنک کننده موتور دانست که باز هم نیاز به بررسی دارد. 

اگر شما هم با مشکل چرخیدن گوشت به دور تیغه ولی نچرخیدن از شبکه مواجه شده اید باید بگوییم که از دلایل این علت ممکن است کند شدن تیغه باشد. همچنین خرابی و از بین رفتن واشرهای پشت محور نیز از عوامل بروز این مشکل خواهد بود. 

تعمیر چرخ گوشت فیمار

نکته* در مواقعی که دقت لازم برای تیز کردن تیغ بکار نرود، موجب ایجاد فاصله هوایی بین تیغه و شبکه می شود که در بروز این ایراد در دستگاه نقش دارد. 

مهم* هرگز گوشت را با چربی چرخ گیری نکنید چرا که این کار نیز سبب بروز مشکل نام برده در این تجهیزات می گردد.  

از جعبه دنده گریس نشست می کند و به بیرون می ریزد چرا؟

علت نشست گریس از جعبه دنده به سبب شل شدن اتصالات جعبه دنده واشرهای آن می باشد که خراب شده است. 

چرا حلزونی نمی چرخد؟ از دلایلی که سبب نچرخیدن حلزونی می شود شکسته شدن گیربکس و یا آسیب دیدن آن است، همچنین ساییده شدن و خراب شدن انتهای مارپیچ، انتهای محور آرمیچر دلیلی بر این کار خواهد بود. 

تعمیر چرخ گوشت صنعتی | تعمیرکار چرخ گوشت

تعمیرات چرخگوشت نیاز به داشتن دانش و آگاهی بالایی برای این تجهیزات پیچیده است که از تعمیرکاران چرخ گوشت به خوبی بر می آید. این متخصصان در هر شریط و یا موقعیتی که باشند خونسردی خود را حفظ می کنند و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند. تعمیرکاران چرخ گوشت از تبحر کافی برخوردارند و بهترین روش ها را برای رفع عیب محصول شما ارائه می دهند. توجه به این نکته که یک اشتباه از تعمیرکاران سبب می شود تا خسارت های زیادی به دستگاه شما وارد شود، سبب خواهد شد تا به یکی از معتبر ترین نمایندگی ها مراجعه نمود. برای ارتباط می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

حتما بخوانید: بهترین چرگوشت صنعتی قصابی کدام اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *