5/5 - (1 امتیاز)

دغدغه ی بیشتر افراد برای تعمیر چرخ گوشت قصابی در وهله ی اول انتخاب یک مرکز مطمئن است. مجموعه ای که با خیال راحت بتوان دستگاه خود را برای تعمیر و یا تعویض قطعات به آن سپرد و نتیجه ای مبنی بر تعمیر اساسی دستگاه را تحویل گرفت. charkhegosht.com از جمله این نمایندگی ها است که به تعمیر، تعویض و فروش تمامی چرخ گوشت های قصابی در مدل و طرح های مختلف می پردازد. شاید سوال شما نیز این باشد که منظور از چرخ گوشت قصابی چه مدل چرخ گوشتی ست؟ چرخ گوشت قصابی در مدل های رومیزی طراحی می شوند که با سایز تیغه های 32 و 42 وارد بازار شده اند این چرخ گوشت ها در مدل و برند های متنوع و با طرح های مختلف ارائه می شوند که انتخاب آن ها نیز مبنی بر انتخاب مصرف کننده و نیاز آن به دستگاه خواهد بود. 

نکات لازم در چرخ گوشت قصابی

چرخ گوشت قصابی برای حجم کاری زیاد طراحی شده تا بتواند در روز بازدهی قابل توجهی داشته باشد. همچنین این محصول نیز قادر به چرخ کردن گوشت یخ زده و استخوان است. قدرت موتور در این چرخ گوشت ها زیاد و در مدل های مختلف آن متفاوت است.  این دستگاه از قطعاتی نظیر: طوقه، فیلتر، موتور، چرخ دنده، محفظه، اهرم ثابت کننده، جاگلویی و گلویی، سینی، تیغه، پنجره و مارپیچ تشکیل می شود که هرکدام وظیفه ی خاصی در دستگاه را بر عهده دارند در واقع از کنار هم آمدن این قطعات، چرخ گوشت قصابی ساخته می شود. 

خب اکنون به بررسی یک سری مشکلات در این چرخ گوشت ها که نیاز به تعمیر چرخ گوشت قصابی را ایجاد می کند، می پردازیم.

ممکن است در بسیاری از مواقع شاهد روشن نشدن دستگاه بوده باشید. در هنگامی که این مشکل برای چرخ گوشت ایجاد شود باید حدس زد که فیوز و یا موتور سوخته. شاید هم پریز برق ندارد. اگر بعد از چک کردن پریز متوجه شدید که ایراد از این قسمت نیست باید به سراغ عیب دیگر در دستگاه رفت که می توان به آسیاب دیدن اتصالات داخلی و موتور و همچنین وجود عیب در سیم های رابط پی برد. 

تعمیر چرخ گوشت قصابی

از دیگر معضلات، صدا دار شدن دستگاه در هنگام کار کردن موتور است. این مشکل بر میگردد به یاتاقان ها که خراب شده اند. در بسیاری از موارد نیز مشکل از یاتاقان ها نیست و جعبه دنده عیب می کند. شاید هم پروانه خنک کننده موتور هرز شده باشد. به هر حال دیده شدن هر کدام از این مشکل ها نیاز به نظارت توسط یک تعمیرکار حرفه ای را دارد. 

وقتی انتهای مارپیچ انتهای محور آرمیچر ساییده و یا هرز شده باشد، حلزونی نمیچرخد. شکسته شدن و یا خراب شدن چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس یکی دیگر از مشکلات در بروز این عامل خواهد بود. 

بسیاری از شماها در حین کار کردن با دستگاه چرخگوشت شاهد خروج گریس از جعبه دنده شده اید. شاید بپرسید که علت این عامل چیست؟ در مدل چرخ گوشت هایی که در پوش جعبه دنده ی آن ها از واشر نمدی استفاده شده، باید گفت که واشر ساییده و یا خرد شده است. در مدل دستگاه هایی که از نوع واشری نیست باید بگوییم که عیب به سبب سفت شدن پیچ های جعبه دنده خواهد بود. 

چرخیدن گوشت به دور تیغه ولی نچرخیدن از شبکه: از مشکل اولیه این مورد کند شدن تیغه است که با تیز کردن مجدد آن این مشکل رفع می شود. در بسیاری از موارد نیز به سبب تیز کردن نادرست این قطعه، حتی این مشکل پدید می آید. فاصله ی هوایی ایجاد شده بین تیغه و شبکه نیز از دلایل دیگر است. حتی ممکن است واشر های پشت محور چرخ حلزونی از بین رفته باشند و این مشکل نیز پدید آمده باشد. یکی دیگر و یا شاید شایع ترین این عامل، وجود چربی بیش از حد گوشت است. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

نمایندگی چرخ گوشت قصابی

مجموعه ی چرخ گوشت از جمله نمایندگی چرخ گوشت قصابی است که به فروش این محصولات در قیمت های مختلف و برند های متنوع می پردازد. این مرکز که کار آن تعمیر، تعویض و فروش این محصولات است دستگاه هایی را عرضه می کند که از نوع بهترین می باشند. از جمله این برندها می توان به:

چرخ گوشت الکتروکار: این کمپانی ایرانی دستگاه هایی را روانه بازار کرده که در مدل گیربکسی، تسمه ای و رومیزی هستند. در واقع برای ساخت مدل قصابی خود محصولاتی با سایز 32 و 42 را در نظر گرفته است. در ساخت این محصولات از جنس استیل و در بعضی دیگر از پوشش رنگ استاتیک کمک می گیرد. همچنین در بعضی از مدل ها از قطعات استیل و در بعضی دیگر از چدن یاری می جوید. قدرت موتور، نوع، بازدهی و … از دستگاهی به دستگاه دیگر متغیر است. مورد چشم گیر در انتخاب این دستگاه ها قیمت بسیار ارزان آن هاست که توجه هر بیننده ای را به خوب جذب خواهد کرد. 

چرخ گوشت امگا: امگا برندی ست که هم مدل ایرانی آن و هم مدل ایتالیایی آن موجود است. در مدل ایرانی می توان به چرخ گوشت امگا SE32 ،TE32 و در مدل ایتالیایی چرخ گوشت امگا TA32 قرمز و نقره ای به چشم می خورد. 

چرخ گوشت مینروا: یکی از مطرح ترین و برگزیده ترین برند در زمینه ی تولید انواع چرخ گوشت قصابی، برند مینروا minerva می باشد. این چرخ گوشت ها که در مدل های رومیزی، ایستاده، یخچال دار و میکسر دار تولید می شوند، از بدنه ای بسیار مقاوم و محکم استیل و همچنین قطعاتی از همین جنس ساخته می شوند تا کیفیت را به رخ رقیبان بکشاند. بازدهی فوق العاده ی این محصولات زبان زد است که با مراجعه به مدل های ارائه شده آن می توانید پی به سخن ما ببرید. 
چرخ گوشت چگا: چگا نیز موفق به تولید تنها دستگاه های قصابی شده که با سایز تیغه مناسب، برای استفاده در کبابی ها، رستوران ها، کارخانجات، هتل ها، بیمارستان ها و … بکار می روند. این محصولات که به صورت رومیزی طراحی شده اند بدنه و قطعاتی از جنس استیل دارند و از موتور خارجی و موتور موتوژن ساخته می شوند. کیفیت ایده آل را می توانید در تولیدات این برند ایرانی مشاهده کنید. 

چرخ گوشت فیمار: فیمار در مدل های قصابی سایز تیغه ای به نام 32 را روانه بازار ساخته که کیفیت در این محصول ایتالیایی به وفور قابل مشاهده کرد. بازدهی فوق العاده و قدرت موتور در نمونه های این برند قابل توجه است، حتی با طراحی ایده آل این دستگاه ها می توانید پی به قدرت سازنده ی این دستگاه ببرید که از همه نظر ایده آل بودن و مرغوبیت را در این محصولات تعریف کرده است. 

تمامی برند های گفته شده در بالا با بهترین قیمت قابل عرضه شدن و تعمیر شدن هستند و حتی قطعات چرخ گوشت را می توانید با ارزانترین قیمت از این فروشگاه ( چرخ گوشت ) سفارش دهید. برای تعمیر چرخ گوشت قصابی با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *