5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر چرخ گوشت مینروا در فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت که یکی از نمایندگی های فروش، تعمیر و تعویض چرخ گوشت مینروا است با استفاده از برترین نیروهای تعمیر کار و کارشناسان فروش و مشاوران خبره صورت می گیرد و در نظر دارد تا بتواند بهترین ها را در این زمینه ارائه دهد. هر وسیله ی برقی پس از مدت زمانی استفاده های مدام و مکرر ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد حال هر چند که کیفیت عالی داشته باشد ولی ممکن است در هر قطعه از دستگاه مشکلی ایجاد گردد. چرخ گوشت مینروا نیز از جمله این وسیله هاست که نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت. این وسیله ی برقی که برای چرخ کردن گوشت در آشپزخانه های صنعتی بکار می رود، مهم ترین دستگاست که از خرید گرفته تا تعمیر احتیاج به یک انتخاب درست خواهد داشت. برای انتخاب یک مرکز مهم در این زمینه ابتدا لازم است که اطلاعات کافی و لازم از آن مجموعه را بدست آورید چرا که در صورت تعمیر دستگاه به دست افراد نابلد ممکن است مشکل بزرگ تری در محصول ایجاد گردد که یا جبران ناپذیر باشد و یا نیاز به تعمیر با هزینه ی بیشتری داشته باشد. در این مقاله در نظر داریم تا شما را با انواع مشکلات رایج در چرخ گوشت مینروا آشنا سازیم و انواع مدل های نام برده شده در این محصول را توضیح دهیم. 

تعمیرات چرخ گوشت صنعتی ایتالیایی

مشکلاتی که نیاز به تعمیر چرخ گوشت مینروا دارد:

  • روشن نشدن دستگاه: در چنین مواقعی می توان مشکل را در سوخته شدن محافظ موتور دستگاه و یا فیوز، عیب در سیم های رابط، برق نداشتن پریز، اشکال در موتور چرخگوشت و یا آسیب دیدن اتصالات داخلی دانست.
  • چرخیدن گوشت به دور تیغه ولی نچرخیدن از شبکه: 1- فاصله ی هوایی بین تیغه و شبکه ایجاد شده 2- تیغه دستگاه کند شده 3- بکار نگرفتن دقت لازم در تیز کردن تیغه 3- از بین رفتن واشر های پشت محور چرخ حلزونی 4- چربی بیش از حد گوشت
  • نچرخیدن حلزونی: هنگام بروز چنین مشکلی می توان به این موارد فکر کرد که انتهای مارپیچ انتهای محور آرمیچر ساییده و یا هرز شده است. همچنین مشکل دوم به سبب خراب شدن و یا شکسته شدن چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس می باشد. 
  • صدا دادن موتور دستگاه: تولید صدا در حین کار کردن موتور به عواملی نظیر: 1- خرابی یاتاقان ها 2- عیب در جعبه دنده 3- هرز شدن پروانه خنک کننده موتور مربوط است.
  • خارج شدن گریس از درون جعبه‌ دنده چرخ گوشت: خارج شدن گریس از درون جعبه دنده بدلیل شل شدن جعبه دنده و یا خراب شدن واشر های جعبه دنده خواهد بود. 

نکته: مواردی را که در بالا بدان اشاره نمودیم بخشی از اشکالاتی ست که ممکن است در این محصولات بروز دهد. در هر صورت چنانچه با مشکلاتی از سمت این دستگاه ها مواجه شدید بهتر است تا بدون دست کاری محصول توسط خود فرد، به یک نمایندگی معتبر و مطمئن برای تعمیر چرخ گوشت مینروا مراجعه نمایید. نداشتن تخصص لازم و ضروری در این زمینه سبب بروز مشکلات بزرگ تری خواهد شد که یا دیگر قابل تعمیر شدن نیست و یا در صورت تعمیر شدن نیاز به هزینه ی بیشتری دارد. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

همه چیز را درباره ی چرخ گوشت مینروا بدانید:

مینروا از جمله کمپانی های موفق در زمینه ی تولید انواع چرخ گوشت های میکسر دار و یخچال دار و … می باشد که این دستگاه ها را در مدل هایی مانند چرخ گوشت مینروا 22، چرخ گوشت مینروا 32 و چرخ گوشت مینروا 42 تولید و به سایر کشور های فرانسه، آلمان، اتریش، سوئیس، انگلیس، ایالات متحده، کانادا، آفریقای شمالی و خاورمیانه صادر می کند. چرخ گوشت های مینروا ساخت کشور ایتالیا یکی از سازنده های موفق در زمینه ی تولید انواع این دستگاهاست که توانسته با ساخت آن ها در بهترین متریال و کاربردی ترین صورت یکی از موفق ترین تولید کنندگان شناخته شود. مینروا موفق به تولید چرخ گوشت 32 مینروا مدل C-E 902، چرخگوشت 42 مینروا، C-E 242، C-E 160، چرخ گوشت ایتالیایی مینروا A-32LN، چرخ گوشت میکسردار مینروا C-E 901، مینروا 22 مدل A-E22R، مدل C-E 22RQ، چرخ گوشت مینروا 32 مدل C-E 700S و N660 بوده که دارای مشخصه های جداگانه هستند. جنس این دستگاه ها را استیل می سازد. استیل فلزی سخت و ضد زنگ است که دچار خط و خش نمی گردد. همچنین ساخت قطعات این دستگاه ها از استیل نیز سبب پایداری شان شده است. شست و شوی آسان، عملکرد راحت، نمای زیبا و درخشان و … از خصیصه ی مشترک در همه این محصولات بر شمرده خواهد شد. 

نوع صنعتی و گیربکسی، قدرت موتور فوق العاده، بازدهی عالی در روز، تیغ و پنجره ی استیل ایتالیا گوشه ای از مشخصات این محصولات است. همه ی این دستگاه ها مجهز به چرخش معکوس و گلویی متحرک هستند که با چرخش معکوس مانع از مسدود شدن گوشت در خروجی دستگاه و با گلویی متحرک از فاسد شدن گوشت های تجمع یافته در گلویی و اسراف جلوگیری به عمل می آید. تمامی این محصولات با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردند. 

سرویس کاری چرخ گوشت مینروا

نمایندگی چرخ گوشت مینروا | قیمت چرخ گوشت مینروا

فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت یکی از نمایندگی های چرخ گوشت مینروا در ایران است که در تهران مشغول به فعالیت می باشد. در صورت نیاز به تعمیر و یا بروز هرگونه مشکل که در بالا به آن ها اشاره شد بهتر است که با نمایندگی های این محصولات تماس حاصل نمایید و پس از ذکر مشکل دستگاه و بردن آن به محل برای تعمیر، در کمترین زمان ممکن محصول را به صورت تعمیر یافته و با هزینه تعمیر مناسب تحویل بگیرید. فراموش نکنید که چرخ گوشت ها را باید از مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی در نظر گرفت که در صورت بروز مشکل در آن ها ممکن است تا روند کاری با مشکل و یا خلل مواجه شود، بنابراین سرویس سالانه دستگاه از کارهایی می باشد که لازم است هر شخص دارنده این محصولات انجام دهد. 

قیمت چرخ گوشت مینروا را می توانید در همین وب سایت ( چرخ گوشت ) مشاهده کنید و مطمئن باشید که قیمت تمام شده برای همه این دستگاه ها به صورت رقابتی تعیین شده است، چرا که مجموعه ی بزرگ چرخ گوشت محصولی را روانه ی بازار می سازد که از دید اول بتواند نظر مشتریان را کسب کند چرا که کسب رضایت خریدار همواره از اصول لازم و ضروری در این مرکز برشمرده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *