5/5 - (1 امتیاز)

تیغ و پنجره ی چرخ گوشت صنعتی یکی از مهم ترین و پراستفاده ترین قطعات چرخ گوشت است که در انواع مختلف و در سایز های متفاوت تولید می شوند که بنا بر نیاز خود و مناسب با سایز چرخ گوشت می توانید هر کدام از این مدل ها را خرید نمایید. در کل تیغ و پنجره در برند های مختلف تولید می شوند که در این میان از بالاترین سطح کیفیت می توان به تیغ و پنجره فاپاتولز ایتالیا، تیغ و پنجره سالودور ایتالیا، تیغ و پنجره سالوادور چین اشاره کرد که با حک شدن عنوان ایتالیا بر روی این قطعات می توان پی به اصل بودن آن ها برد. در ادامه به بررسی هر کدام از این مدل ها خواهیم پرداخت.

پنجره و تیغ چرخ گوشت صنعتی

تیغه چرخ گوشت صنعتی

برای چرخ کردن و برش دادن گوشت به این قطعه نیاز می شود. از نمونه های با کیفیت این قطعه می توان به مدل سالوادور اشاره کرد که البته به صورت چینی  و ایتالیایی نیز در بازار یافت می شود که نوع با کیفیت آن یعنی ایتالیایی مسلماً از قیمت بالاتری نسبت به چینی آن برخوردار می باشد که به دلیل ساخت تولیدی این قطعات است. در مدل با کیفیت، این قطعات علاوه بر برخوردار بودن از طول عمر بالا، باعث کارکرد بهتر دستگاه نیز خواهند شد. 

تیغه ها در سایز های مختلف 12، 22، 32، 42 و 52 با نمره 2، 2.5، 3، 3.5، 4، 4.5، 6، 8، 10، 12، 20 ساخته و تولید می شوند که این ارقام بر روی قطعه حک شده است. بنابراین در نظر داشته باشید که سایز مناسب برای چرخ گوشت صنعتی خود را انتخاب نمایید. 

پنجره چرخ گوشت صنعتی

قطعه ی مهم  و کابردی دیگر در دستگاه چرخگوشت، پنچره یا شبکه است. پنجره در واقع مشخص می کند که گوشت شما به چه مدلی چرخ گردد که بنا به سایز های مربوطه می توان هر کدام از این مدل ها را خرید نمود. در واقع مهم ترین نکته در خرید این قطعات، انتخاب سایز قبل از خرید است که به ترتیب 2، 2.5، 3، 3.5، 4، 4.5، 6، 8، 10، 12، 20  که همانند شماره گذاری تیغه است، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

ناگفته نماید که چه در تیغه و یا چه در پنجره، علاوه بر سایز و نمره، اگر محصول اصل باشد، یعنی ساخت کشور ایتالیا، نام italya بر روی قطعه نیز حک شده است که اطمینانی بر آن دسته از خریدارانیست که به دنبال محصولی با کیفیت و کاربردی هستند. 

انواع پنجره چرخ گوشت: پنجره ی چرخ گوشت در سه مدل سوزنی، کبریتی و نخودی تولید و عرضه می شود.

کاربرد پنجره های چرخ گوشت: شبکه با مدل گوشتی که می خواهید چرخ کنید ارتباط دارد و گوشت شما را بنابر سایز انتخاب شده پنجره به همان شکل چرخ می گیرد. در مدل های اصل و با کیفیت این قطعه، پنجره تیز است و دیر کند می شود و در صورتی که کند شود مجدد تیز خواهد شد. 

چون که این قطعات در ارتباط مستقیم با مواد گوشتی قرار دارند، پس نیاز به شست و شوی خواهند داشت تا سبب بروز بیماری نگردند، بنابراین در جنس آن ها از استیل استفاده خواهد شد. استیل پوششی با مقاومت بالا و ضد زنگ است که در تماس مستقیم با آب زنگ نمی زند. 

بهترین برند های تیغ و پنجره چرخ گوشت 

تیغ و پنجره فاپاتولز ایتالیا: بهترین برند تیغ و پنجره چرخ گوشت، برند فاپاتولز ایتالیا می باشد. چرخه ی تولید این قطعه بدین شکل می باشد که از بهترین مواد یعنی بهترین نوع استیل استفاده می شود که مقاومت را در این قطعه تا حد بی شماری افزایش داده و بدلیل همین کیفیت سبب شده که از طول عمر بالاتر و کارکرد بیشتری برخودار شود. این قطعه تیز است و به این راحتی ها کند نخواهد شد. اما باید در نظر بگیرید که در برابر این حجم از مرغوبیت، باید یک رقم بیشتری را برای خرید آن پرداخت. 

تیغ و پنجره سالودور ایتالیا: تیغ و پنجره سالودور ایتالیا یکی دیگر از برند های مطرح در زمینه ی تولید قطعات چرخ گوشت صنعتی است که از بهترین مواد در ساخت آن بکار می رود. انواع چرخ گوشت های صنعتی مانند: امگا، چگا و الکتروکار در ساخت قطعات خود از این مدل یاری می جویند. توجه داشته باشید که بر روی قطعات تولیدی شرکت سالوادور ایتالیا، برند ایتالیا حک می شود که نشان از اصل بودن کالاست.

تیغ و پنجره سالوادور چین: در مقابل سالودور ایتالیا، تیغ و پنجره سالوادور چین قرار دارد که نمونه ی بی کیفیت و فیک این قطعات بر شمرده خواهد شد که از کیفیت پایین تر و قیمت کمتری برخوردار هستند. 

نکته: در چرخ گوشت الکتروکار، چرخ گوشت امگا و چرخ گوشت چگا بیشتر از مدل های فاپاتولز ایتالیا و سالودور ایتالیا در ساخت قطعات خود استفاده می کنند. 

تیغ و پنجره

قیمت تیغ و پنجره چرخ گوشت صنعتی

با توجه به توضیحات بالا قیمت تیغ و پنجره چرخ گوشت صنعتی را می توان این گونه قلمداد کرد که به ترتیب کیفیت می توان به فاپاتولز ایتالیا، سالودور ایتالیا و سالوادور چین است که مسلماً در مدل فاپاتولز و سالوادور گرانتر خواهد بود. برای اطلاع از تک تک مدل های این قطعات می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت مراجعه نمایید. این فروشگاه آنلاین تمامی تلاش خود را به کار بسته تا ضمن ارائه انواع قطعات چرخ گوشت امگا، چگا، الکتروکار و … بتواند بستری را فراهم سازد تا همه ی خریداران بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند خواه به صورت حضوری باشد و خواه به صورت غیر حضوری. در ضمن محصولات خود را از نظر قیمت نیز تضمین می کند چرا که در هیچ فروشگاهی چنین قیمت ارزانی را نخواهید یافت. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره در خصوص خرید یک کالای خوب و مورد نیاز برای دستگاه خود، می توانید با شماره های قرار داده شده در وب سایت تماس بگیرید و به صورت رایگان با کارشناسان ما صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *