5/5 - (2 امتیاز)

چرخ گوشتی که در قصابی، رستوران، فروشگاه و … استفاده می شود نسبت به سایر چرخ گوشت های دیگر، بر اساس میزان بازدهی که از گوشت چرخ کرده ارائه می دهد، سنجیده می شود. همانطور که می دانید در این محیط ها مثلاً قصابی نیاز است که یکباره مقدار زیادی گوشت را چرخ کرد که استفاده از این دستگاه بی شک سبب صرفه جویی در زمان و همچنین افزایش سرعت عمل در چرخ گیری می شود. قیمت چرخ گوشت صنعتی قصابی نیز با توجه به سایز و ساختار و قدرت موتوری که دارد، متغیر است که این تفاوت قیمت را می توانید در وب سایت چرخ گوشت مشاهده نمایید. 

در توضیحات دیگر از ویژگی این محصولات باید به طراحی خاص و منحصر به فرد دستگاه اشاره کرد که می تواند با چرخ گرفتن حجم زیادی از گوشت حتی گوشت یخ زده، بسیار پر کاربرد تلقی گردد. این دستگاه های صنعتی نیز در انواع و مدل های مختلفی موجودند که بر اساس همین نوع های گوناگون طبقه بندی و قیمت آن ها تعیین می شود. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نکات کاربردی در خصوص این دستگاه ها آشنا سازیم. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

یک چرخ گوشت صنعتی قصابی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است که این سوال بیشتر ما در زمان خرید باشد که واقعاً یک چرخ گوشت صنعتی قصابی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ نکته قابل توجه در این محصولات وجود توان، اندازه، موتور و کارایی دستگاه است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و می تواند معیاری برای تشخیص چرخ گوشت خوب از بد باشد. 

ابعاد این دستگاه ها بزرگ تر از مدل های خانگی بوده و مطمئناً قدرت موتور بکار رفته در ساخت دستگاه نیز بسیار بالاست تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربر برای چرخ گرفتن گوشت در حجم بالا باشد. نکته قابل توجه دیگر در تشخیص، میزان چرخش سیستم می باشد همچنین وجود سنسور یا حسگر برای خاموش شدن خودکار دستگاه نیز بر این اهمیت بی تأثیر نیست بدین شکل زمانی که موتور meat grinder داغ شد این حسگرها سبب خاموش شدن خودکار دستگاه می شوند که این خود راهی برای افزایش طول عمر محصول می باشد. 

تیغه و چرخ دنده نیز متأثر در عملکرد محصول هستند و در تعیین نوع خوب و بد دستگاه نقش دارند. باید از صدای Industrial meat grinder نیز غافل نشوید! بهترین این دستگاه ها بدون صدا و یا کم صدا هستند. 

Butcher industrial meat grinder قادر به چرخ گیری گوشت یخ زده و حتی استخوان نیز است در واقع اصلی ترین وجه تمایز این دستگاه ها نسبت به مدل های خانگی بازدهی بالای آن هاست که مناسب برای مصارف فروشگاهی و پر حجم هستند. چون این محصولات در نوع صنعتی می باشند، بنابراین قدرت موتور بیشتری را نیز در بر دارند. همچنین تعداد قطعات داخلی و در کل ساختار این چرخگوشت ها، مقاوم تر و مستحکم تر است تا در برابر حجم کارایی بالا، دچار مشکل نشود. میزان مصرف انرژی برق این دستگاه زیاد است ولی چون مدت زمان چرخ گرفتن آنها بسیار کوتاه است، بنابراین این عمل سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. 

چرخ گوشت قصابی

بهترین چرخ گوشت برای قصابی

قبل از این که بدانید چه چرخ گوشتی مناسب قصابی شماست، بهتر است که ابتدا به توضیح انواع این محصولات بپردازیم تا انتخاب را برای شما راحت تر نماییم. 

meat grinder در انواع تسمه ای و گیربکسی، رومیزی و ایستاده، تمام استیل و نیمه استیل و میزان خروجی تقسیم بندی می شود. 

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای و گیربکسی: در مدل گیربکسی انتقال نیرو به وسیله ی چرخ دنده هایی که دورن گیربکس یا جعبه دنده هست، انجام می شود. در حالیکه در مدل تسمه ای به کمک تسمه این عمل قابل انجام است. چرخ گرفتن مواد آبدار با استفاده از نوع گیربکسی غیر ممکن است چرا که دستگاه بدلیل ساختار خطی گلویی ، روده و تیغه نمی تواند این عمل را انجام دهد و در صورت انجام این کار موجب می گردد تا مواد آبدار پشت گلویی جمع شوند و از دستگاه خارج نشود که این خود باعث به وجود آمدن بوی نامطبوع و آسیب رسیدن به قطعات دستگاه می شود. در صورتیکه در مدل های تسمه ای برخلاف گیربکسی می توان به راحتی مواد آبدار را بدون ایجاد کمترین مشکل در دستگاه چرخ گیری کرد. این مواد به راحتی از چرخگوشت خارج می شوند.

چرخ گوشت صنعتی قصابی تمام استیل و نیمه استیل: تقسیم بندی دیگر در این محصولات، بدنه و قطعات است که در مدل تمام استیل، هم بدنه و هم قطعات ( گلویی، طوقه و ماردون )  از استیل ساخته می شوند و در مدل نیمه استیل نیز بدنه از استیل است ولی قطعات از چدن ساخته می شود.  

میزان خروجی گوشت: میزان حجم گوشتی که قرار است چرخ گیری نمایید، تعیین کننده میزان خروجی دستگاه می باشد که در ابعاد متوسط و بزرگ با نمره های 12، 22، 32 و 42 قرار دارند. 

انواع سایز های چرخ گوشت صنعتی

Butcher industrial meat grinder ایستاده و رومیزی: در نوع رومیزی، دستگاه فضای کمتری را اشغال می کند و دستگاه هایی با سایز 12، 22 و 32 در این گروه جای می گیرند. مدل ایستاده نیز دارای چرخ هایی در زیر دستگاه برای حمل راحت تر هستند و مناسب برای چرخ گیری حجم بالایی از گوشت می باشند که نمره بالا تر از 32 در این دسته جای می گیرند. 

برند: تقسیم بندی دیگر این دستگاه ها بر حسب برند سازنده است که در بازار شاهد نوع ایتالیایی، ایرانی و چینی هستیم که برای خرید انواع این محصولات اعم از چرخگوشت الکتروکار، امگا، امگا ایتالیا، مینروا، چگا، براکس، فیمار و AMB می توانید به فروشگاه چرخ گوشت که از متخصصین در زمینه ی فروش این دستگاه ها در کشور است، بپردازید. 

مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران | نمایندگی چرخ گوشت قصابی

مجموعه بزرگ چرخ گوشت، مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران است که به خرید و فروش این دستگاه ها و تعمیر آن ها با بهترین قیمت می پردازد. کلیه دستگاه های به فروش رسیده توسط این مجموعه، دارای بهترین قیمت بوده و با داشتن بهترین کیفیت به فروش می رسند. در نظر داشته باشید که این مجموعه دستگاه های فاقد کیفیت را هرگز عرضه نمی کند. پس با خیال راحت برای خرید می توانید به صورت آنلاین در محل کار یا منزل خود، به صورت حضوری به آدس درج شده در سایت مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید. 

حتی می توانید در زمان خرید نیز مشاوره رایگان در خصوص انتخاب درست دریافت نمایید. 

چرخ گوشت صنعتی

در زمان خرابی چرخ گوشت قصابی چکار کنیم؟

در زمان خرید Butcher industrial meat grinder چه نکاتی حائز اهمیت است؟

  1. توان: توان بالا نقش مهمی در سرعت چرخ گرفتن دارد. هرچقدر توان دستگاه بالاتر باشد در نتیجه سرعت چرخ کردن گوشت بیشتر می شود. 
  2. ظرفیت: میزان حجم کاری شما و میزان گوشت چرخ شده، بیانگر ظرفیت دستگاه است. چرخ گوشت های صنعتی ظرفیت های مختلفی دارد. به عنوان مثال، دستگاهی با نمره 52 قادر به چرخ گیری 4000 کیلوگرم گوشت در ساعت است. 
  3. پنجره: این قطعه امکان چرخ گیری گوشت را در سایز های مختلف نشان می دهد. پنجره کوچک رشته های نازک، و پنجره بزرگ، رشته های بزرگتری را تولید می کند. 
  4. جنس: قطعات داخلی از جنس استیل و چدن ساخته می شوند. برای کیفیت بالاتر دستگاه بهتر است که مدل استیل آن را تهیه نمایید. 
  5. سیستم خنک کننده موتور: این قابلیت در زمانیکه موتور دستگاه به دلیل کارکرد های زیاد داغ شده را خاموش می کند تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود. 

توجه داشته باشید که هیچ گاه به صورت یکباره حجم بالایی از گوشت را چرخ نگیرید. بعد از 20 یا 30 دقیقه کارکرد دستگاه، بهتر است که کمی به آن استراحت بدهید. 

در پایان کار، ابتدا تیغه و پنجره را باز کنید و سپس با زدن کلید معکوس برای باز کردن سایز متعلقات اقدام نمایید. در زمان شست و شوی قطعات نیز تیغ و پنجره را در یخچال نگه داری کنید. 

قیمت چرخ گوشت صنعتی قصابی با توجه به مدل های متنوع، کارایی و سایز آن ها مختلف می شود که برای مشاهده می توانید به وب سایت charkhegosht.com مراجعه نمایید و علاوه بر مشاهده قیمت چرخ گوشت صنعتی قصابی، این تجهیزات را خرید نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *