4.5/5 - (2 امتیاز)

در این مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران در نظر داشته ایم تا شما را انواع این دستگاه های چرخ گیری گوشت آشنا سازیم و به اکثر سوالات مخاطبان در زمینه خرید پاسخ دهیم. پیشنهاد می کنیم که تا پایان این نوشته همراه ما باشید، شاید مطالب ذکر شده، بخشی از پرش ها و ابهامات شما را در بر داشته باشد. 

چرخ گوشت صنعتی Industrial meat grinder، دستگاهی بزرگ با بازدهی زیاد برای چرخ گیری گوشت در حجم بالاست که مورد استفاده در قصابی ها، رستوران ها، فروشگاه های پروتئینی، هتل ها و … می باشد. این دستگاه ها در طراحی رومیزی و ایستاده با عملکرد تسمه ای و گیربکسی قابل استفاده اند که انتخاب هر کدام بنا به نیاز کاربر و محیط کاری او خواهد بود. و اما سوال بیشتر کاربران در زمان خرید این است که فرق بین چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی در چیست؟

چرخ گوشت صنعتی را بیان کردیم! در تعریفی که از چرخ گوشت نیمه صنعتی Semi-industrial meat grinder می شود باید گفت که این محصول از آن جهت عنوان نیمه صنعتی را گرفته که هم قابلیت استفاده برای مصارف صنعتی دارد و هم نیمه صنعتی مانند منازل. ابعاد این دستگاه کوچک و طراحی آن ها رومیزی است  به طورکیه برای قرارگیری در محیط نیاز به کمترین فضا خواهد داشت. 

چرخ گوشت صنعتی

بهترین چرخ گوشت صنعتی کدام است؟ گیربکسی یا تسمه ای؟!

رایج ترین و متداول ترین چرخ گوشت صنعتی موجود در بازار، چرخ گوشت گیربکسی است. عملکرد این محصولات بدین شکل می باشد که انتقال نیرو را از طریق چرخ دنده های درون گیربکس و جعبه دنده انجام می دهد. این دستگاه ها پرقدرت در چرخ گیری گوشت هستند و بهترین انتخاب برای افرادی می باشند که نیاز به چرخ کردن فقط گوشت را دارند. این محصولات در نوع رومیزی و ایستاده قرار گرفته اند. در نوع رومیزی آن ها دستگاه را جهت استفاده بر روی میز قرار می دهند. مدل ایستاده این تجهیزات نیاز به فضای بیشتری دارد، البته باید این نکته را یادآور شویم که چرخ هایی در زیر چرخگوشت برای حمل راحت آن در نظر گرفته شده است. 

چرخ گوشت تسمه ای، از تسمه برای انتقال نیرو استفاده می کند و قادر است تا چرخ گیری مواد آبدار را همراه گوشت انجام دهد. این دستگاه ایده آل برای افرادیست که نیاز دارند پیاز را همراه گوشت چرخ گیری کنند مثل کبابی ها. نقطه قابل توجه در این سری از تجهیزات صنعتی، سرعت بالای آن هاست که سبب ارائه بازدهی بیشتری می شود ولی در مقایسه با مدل گیربکسی باید گفت که موتور گیربکسی قدرت بالاتری دارد. 

بهترین چرگوشت صنعتی قصابی کدام اند

آیا می توان مواد آبدار را با استفاده از چرخ گوشت گیربکسی چرخ گیری کرد؟

خیر، این دستگاه ها بنابر توضیحاتی که در بالا ارائه شد، مناسب برای چرخگیری این مواد نیستند. در صورت انجام این عمل، بدلیل ساختار خطی گلویی، روده و تیغه آن، این مواد بین این قطعات گیر کرده و هرگز خارج نمی شود که همین کار موجب خرابی دستگاه شما خواهد شد. پس بار دیگر متذکر می شویم که مطابق با شرایط کاری خود این دستگاه ها را انتخاب کنید. 

چرخ گوشت های نیمه صنعتی و صنعتی را در گروه چرخ گوشت تیغه 12، 22، 32 و 42 قرار می دهند. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای تیغه 12 و 22 است که برای مصارف خانگی نیز کاربرد دارد. همانطور که در توضیحات نیمه صنعتی داده شد، از سرعت بالا، موتور پرقدرت و بازدهی بیشتری نسبت به مصارفی خانگی برخوردارند و در ابعاد کوچک و وزن سبکی تولید می شوند. این دستگاه می تواند گزینه ی ایده آل برای شرکت ها، مراکز تهیه غذا، مدارس و … باشد. 

چرخ گوشت 32 و 42 را در گروه صنعتی و مناسب برای مشاغلی با حجم کاری بالا قرار می دهند. این تجهیزات از موتور پرقدرت، تیغه بزرگ و ابعاد حجیم تری برخوردار هستند که در بسیاری از مدل های آن ها طراحی محصول به صورت ایستاده است. تنوع در گروه 32 این دستگاه های چرخ گیری گوشت بسیار بالاست و شما می توانید بهترین انتخاب را از این تجهیزات داشته باشید. 

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در تهران

الکتروکار، شاهکار متخصصان ایرانی است! هر جا نام این برند باشد، بی شک کیفیت نیز در کنار آن قرار میگیرد. این کمپانی موفق در صنعت تولید دستگاه های چرخ گیری نیمه صنعتی و صنعتی است و دلیل معروفیت این محصولات به سبب روند تولیدی آن هاست که همراه با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد های جهانی می باشد. این دستگاه ها با تنوع عظیمی در بازار در حال فروش هستند که در درجه اول طراحی متنوع این تجهیزات چشمگیر است و سپس عملکرد، راندمان بالا و قیمت مناسب آن ها نظر بیننده را جذب می نماید.

برای ساخت این تجهیزات صنعتی از بهترین متریال استفاده شده که منجر به ارائه دستگاهی با دوام بالا و طول عمر زیاد شده است. عملکرد این محصولات نیز مسبب ارائه خروجی از بهترین گوشت در سایز مختلف می شود که سبب افزایش رونق کسب و کار کاربران خواهد شد. 

از جمله نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در تهران، charkhegosht.com است که به پخش و توزیع این دستگاه ها با بهترین و رقابتی ترین قیمت می پرداخت. انواع این محصولات را می توانید در وب سایت چرخ گوشت مشاهده نمایید و در صورت تمایل به خرید به روش اینترنتی و حضوری اقدام نمایید. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی امگا صدصنعت آرا در تهران

charkhegosht، مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی امگا صدصنعت آرا در تهران است که این قلم از دستگاه های چرخ گیری گوشت را از نظر کیفیت و قیمت تضمین می نماید. تلفیقی از استیل و آلومینیوم پوششی برای ساختار این محصولات است که نتیجه ای از یک تولید خارق العاده را می رساند. امگا صد صنعت آرا موفق به ساخت دستگاه هایی شده که در مقایسه با مدل ایتالیایی آن ها چه از لحاظ کیفیت و چه ظاهر مو نمیزند. تنها تفاوت آن ها، قیمت تمام شده آنهاست که مدل ایرانی به نسبت ایتالیایی ارزانتر است. 

طراحی و عملکرد منحصربفرد این چرخها یک رقیب جدی برای چرخ گوشت امگا ایتالیایی تبدیل شده و کار رقیبان را نیز دشوارتر ساخته است. این دستگاه ها به حدی از سطح کیفیت بالا برخوردار هستند که نظر هر بیننده ای را به سمت خود ترغیب می کنند به طوریکه امروزه این برند به یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کننده چرخ گوشت صنعتی تبدیل شده است. 

 

سوالات متداول

قیمت چرخ گوشت صنعتی دست دوم؟

قیمت چرخ گوشت صنعتی دست دوم نسبت به مدل نو این تجهیزات ارزان تر است. ولی باید این مورد را متذکر شد که برای خرید بهتر است که از مراکز معتبر و مطمئن این کار را انجام دهید.

بهترین چرخ گوشت صنعتی چه دستگاهی است؟

یک دستگاه خوب باید از ویژگی هایی نظیر: قدرت موتور بالا/ توان بالا/ بدنه تمام استیل/ دارای بازدهی قابل قبول/ سرعت بالا/ تیغ استیل/ گارانتی برخوردار باشد. توجه کنید که یک انتخاب خوب مستلزم دقت و توجه به نیاز های خود شماست تا بتواند خروجی مورد نظرتان را ارائه دهد.

قیمت چرخ گوشت صنعتی 42 چقدر است؟

قیمت چرخ گوشت صنعتی 42 بنابر مدل، برند و قابلیت هایی که دستگاه دارد، متفاوت است. برای استعلام قیمت می توانید به وب سایت charkhegosht.com مراجعه کنید و یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

چرخ گوشت ایرانی بخریم یا خارجی؟

امروزه سطح کیفیت چرخ گوشت های ایرانی به شدت افزایش یافته است که نمی توان آن را نادیده گرفت. چرخ گوشت خارجی نیز به سبب داشتن کیفیت و قدرت بالا بهترین هستند. از نظر کیقیت مدل های خارجی و از نظر قیمت باید نمونه های ایرانی را مناسب دانست.

بهترین برنده سازنده ی دستگاه های چرخ گیری گوشت کدام اند؟

الکتروکار و امگا صدصنعت آرا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *