5/5 - (1 امتیاز)

از جمله نمایندگی فروش چرخ گوشت amb در تهران، می توان به مجموعه بزرگ و معتبر چرخ گوشت اشاره کرد. این نمایندگی با قرار گرفتن در غرب تهران که بیش از 10 سال سابقه در این زمینه دارد، مشغول به کار است که از حیطه ی فعالیت این شرکت می توان به خرید و فروش، تعمیر و تعویض قطعات چرخ گوشت amb ای ام بی اشاره کرد. AMB، از برند های معروف ایتالیایی است که موفق به روانه کردن دو نمونه از دستگاه های چرخ گوشت نیمه صنعتی و صنعتی به بازار شده است. کیفیت در این دستگاه ها مشهود است، و چه بسا در کنار عملکرد بی نظیری که ارائه می دهند منجر به ارائه خروجی تمیز و مورد نیاز از گوشت چرخ کرده خواهند شد. 

خرید از نمایندگی فروش چرخ گوشت amb در تهران ( در صورتیکه ساکن تهران هستید )، از هر نظر به نفع شماست! چرا که در ابتدا شما از کیفیت دستگاه مطمئن هستید و خیالتان راحت است چنانچه با مرور زمان و استفاده هایی که از دستگاه می شود دچار ایراد شد، می توانید مطابق با خدمات پس از فروش به این مراکز مراجعه و عیب دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن رفع سازید. ولی قبل از هرچیزی آشنایی با این چرخ گوشت ها موجب می گردد تا علاوه بر راحت کار کردن با آن و ویژگی هایی که نیاز است در خصوص هر دستگاهی بدانید، در صورت مواجه شدن با مشکلات، بهتر با این موضوع کنار بیاید.

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

در ادامه توضیحات مفصلی در این زمینه در اختیارتان خواهیم گذاشت. 

قیمت چرخ گوشت ای ام بی

قیمت چرخ گوشت ای ام بی را می توان در حد مطلوبی قرار داد، بنابراین افرادی که تمایل به خرید یک محصول با کیفیت را دارند و در مقابل نمی خواهند مبلغ زیادی را صرف این سفارش کنند، بهترین گزینه می تواند محصولات این برند برایشان باشد. البته قابل به ذکر است بنا به نوسانات بازار این قیمت ها مدام در حال تغییر هستند که البته قیمت به روز آن ها را می توانید در وب سایت www.charkhegosht.com، در منو بالا با کلیک بر روی چرخ گوشت amb مشاهده نمایید. البته این امکان هم فراهم شده تا با استفاده از شماره تلفن های داخل سایت نیز استعلام قیمت را بگیرید. 

خبر خوبی که در خصوص این نمایندگی مطرح است این باشد که این فروشگاه امکان خرید به صورت حضوری و اینترنتی را برقرار ساخته تا کاربران مطابق با نیاز خود به هر طریق که مد نظر داشتند، خرید خود را ثبت نمایند. 

فراموش نکنید که در فروشگاه چرخ گوشت، کلیه قیمت ها به صورت رقابتی ثبت شده بنابراین می توانید این محصولات را ارزانتر از جاهای دیگر بخرید و نهایت استفاده را از آن در حیطه ی شغلی خود ببرید. 

انواع چرخ گوشت amb ایتالیایی را بشناسید

همانطور که در بالا نیز بدان اشاره کردیم، ای ام بی سازنده ی دو نمونه از دستگاه های چرخ گیری گوشت است که سایز تیغه 22 و 32 این دستگاه ها استفاده را هم برای محیط های نیمه صنعتی مانند رستوران ها، فروشگاه های کوچک، کارگاه های آشپزی کوچک و … و هم برای محیط های بزرگ همانند مراکز بسته بندی، هتل ها و … مناسب قرار می دهد. بنابراین انتخاب هر کدام مطابق با نیاز شما تعیین می شود که البته در صورت نیاز به مشاوره از بابت خرید نیز می توانید از کارشناسان ما در مجموعه بزرگ چرخ گوشت، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

چرخ گوشت amb

ما در پایین به توضیح این دو مورد دستگاه پرداخته ایم تا بتوانید با شناختن آن و مشخصات هر کدام انتخاب خود را انجام دهید. 

  • چرخ گوشت amb 22

به محیط کاری کوچک خود، سرعت، کیفیت، زیبایی و … را هدیه دهید. بی شک این دستگاه با کیفیت ساختاری که برخوردار است، می تواند سبب بروز بهترین عملکرد برایتان شود، بنابراین هیچ شکی از بابت خرید آن به خود راه ندهید! چرا که قادر است تا تکه های گوشت بدون استخوان گوسفند، گاو، مرغ، ماهی، بوقلمون و غیره را با ظرفیت 300 کیلوگرم در یک ساعت برایتان چرخ گیری کند. برای اجرای این عملکرد، دستگاه نیاز به موتور پرقدرتی دارد که این قدرت در چرخ گوشت AMB با سایز 22 برابر با 1.1 اسب بخار در نظر گرفته شده است. برای راه اندازی دستگاه نیز شما احتیاج به برق مصرفی تکفاز دارید که تنها کافیست تا دوشاخه را به پریز متصل نمایید. 

موتور این محصول در نوع گیربکسی طراحی شده و همانطور که می دانید چرخ گوشت گیربکسی وسیله ای است که تنها قادر به چرخ گیری فقط گوشت می باشد، پس چنانچه نیاز به خرید محصولی دارید تا بتواند مواد مورد نیاز کباب مانند چرخ گیری گوشت و پیاز یا هر مواد آبدار دیگری را انجام دهد، بهتر است که از مدل های چرخ گوشت تسمه ای دیدن نمایید. برای مشاهده این محصولات می توانید به مقاله انواع چرخ گوشت تسمه ای مراجعه کنید. 

و اما در توضیح از بابت ساختار دستگاه باید اشاره به وجود آلومینیوم در ساخت بدنه و قطعات داخلی استیل نماییم که سبب ایجاد دوام و استقامت بسیار بالا از بابت ضربه و همچنین نظافت راحت می شود. شما به راحتی می توانید قطعات این دستگاه را جدا و تمیز نمایید بدون اینکه نگرانی از بابت زنگ زدن قطعات آن داشته باشید. ابعاد این بدنه را 21 × 41 × 45 سانتی متر ساخته که با وزن 28 کیلوگرم همراه است. 

قرار گیری سیستم چرخش معکوس و گلویی متحرک در چرخگوشت ایتالیایی ای ام بی نیز مانع از هدر رفت گوشت و یا فاسد شدن آن می شود که این مورد در بازار کنونی امروز با توجه به شرایط اقتصادی از هر نظر به نفع شماست. 

  • چرخ گوشت amb 32

چرخ گوشت amb 32 از نمونه چرخ گوشت صنعتی AMB بوده که قادر به ایجاد خروجی از تکه های گوشت بدون استخوان در حجم 500 کیلوگرم در طول یک ساعت با موتور 2.2 اسب بخار خواهد بود. این چرخ گوشت با سایز تیغه 32 می تواند حجم زیادی از نیاز شما را پاسخ دهد به همین جهت طراحی شده برای محیط هایی با بازدهی زیاد، در واقع همین بازخورد بالای محصول است که آن را خاص جلوه می دهد. 

زیبایی این محصول به سبب وجود آلومینیومی ست که در ظاهر آن پدیدار شده است. سطحی صاف و صیقلی داده شده که با گرفتن گرمای موتور و هدایت آن به سمت بیرون، مانع از داغ کردن این قطعه می گردد. این پوشش در مقاومت و استقامت نیز جای هیچ گونه شک و شبه ای را باقی نگذاشته چرا که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است و مانع از چسبیدن مواد گوشتی به بدنه می شود که این مورد در بهداشت دستگاه نقش داشته و مانع از تجمع میکروب بر روی بدنه می شود. از بابت نظافت قطعات نیز باید خیالتان را راحت کنیم، چرا که طوقی، روده، گلویی، تیغ و پنجره و سینی همگی از استیل ضد زنگ ساخته شده اند که پس از کار با دستگاه می توانید به تمیز کردن آن بپردازید. 

4 پایه پلاستیکی قرار گرفته در زیر چرخگوشت نیز مانع از لرزش و لغزش در دستگاه می شود. ابعاد این محصول برابر با 32×46×50 سانتی‌متر است که با وزن 54 کیلوگرم در اندازه حجیمی قرار گرفته است. منبع انرژی برای این محصول 220 ولت ( تک فاز ) بوده و از آپشن سیستم چرخش معکوس و گلویی متحرک نیز بهره می برد.  

کلیه مدل های چرخ گوشت درجه یک ایتالیایی ای ام بی به همراه گارانتی عرضه می شوند که مدت زمان آن 1 سال می باشد. 

چرخ گوشت، نمایندگی فروش چرخ گوشت amb در تهران به تعمیر این محصولات نیز پرداخته بدین شکل که در صورت برخورد و یا مواجه شدن با هر نوع ایرادی اعم از روشن نشدن چرخ گوشت، نچرخیدن حلزونی، چرخیدن به دور تیغه و نچرخیدن به دور شبکه، نشست گیریس از جعبه دنده، صدا دادن موتور چرخ گوشت و سایر مواردی که ممکن است پیش آید، در این نمایندگی انجام دهید. 

 چرخ گوشت، نمایندگی فروش چرخ گوشت amb در تهران در پی هدف کسب رضایت خاطر کاربر بوده به همین جهت از بدو تأسیس این مجموعه، به منظور تحقق بخشیدن به این امر تمامی تلاش خود را بکار گرفته است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *