5/5 - (1 امتیاز)

الکتروکار در نظر دارد تا بتواند با گسترده کردن نمایندگی در سطح کشور، ضمن ایجاد بستری در جهت دسترسی راحت تر و سریع تر به این محصولات و در صورت نیاز تعمیر آن ها، توانسته باشد خیال مشتریان را آسوده و اطمینان آن ها را از بابت کیفیت و عملکرد دستگاه در جهت برآورده سازی نیازهای اساسی مشتریان جذب کرده باشد. از جمله نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در تهران، فروشگاه چرخ گوشت است که با داشتن کلیه محصولات چرخ گوشت الکتروکار، به فروش و عرضه ی این دستگاه ها با بهترین قیمت می پردازد و با وجود تعمیرکاران آموزش دیده، ماهر و متخصص در این زمینه، در صورت بروز هر نوع عیب و یا ایراداتی در دستگاه به تعمیر آن ها به صورت اساسی و اصولی خواهد پرداخت. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص این محصولات در اختیارتان قرار خواهیم داد. 

 چرخ گوشت   

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد یکی از شناخته شده ترین و می توان گفت قدیمی ترین برندهای ایرانی در زمینه ی تولید محصولات صنعتی است که توانسته در بین رقبا و مصرف کنندگان بدلیل داشتن کیفیت بسیار بالا، از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد. این چرخ گوشت ها که در مدل صنعتی و نیمه صنعتی تولید می شوند، از بهترین مواد به همراه مرغوب ترین قطعات ساخته شده اند تا بتوانند خروجی موفقیت آمیزی را برای مصرف کننده به همراه بیاورند. همانطور که می دانید چرخ گوشت آن هم صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپرخانه است که در جهت چرخ کردن گوشت با حجم بسیار زیاد استفاده می شود. 

از قصابی گرفته تا فروشگاه های بسته بندی گوشت، همه و همه نیاز به محصولی مرغوب با راندمان بالا را خواهند داشت تا بتواند با بازدهی فوق العاده برآورده کننده سطح گسترده ای از نیاز مصرف کننده باشد. الکتروکار از برند های مطرح شده در تولید این دستگاه های پر کاربرد توانسته با ساخت دستگاه هایی با عملکرد فوق العاده، بتواند ضمن ایجاد خروجی موفقیت آمیز برای کاربر، با بکار گیری بهترین تکنیک که همراه با استاندارد های روز است، طول عمر دستگاه را افزایش دهد. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

این دستگاه ها در مدل های گیربکسی، تسمه ای و خانگی در سایز تیغه ی 12، 22، 32، 42 تولید شده اند که برای دسته بندی هر کدام از این چرخگوشت ها می توان مدل های زیر را مطرح ساخت.

چرخ گوشت خانگی الکتروکار:

EC-13 /EC-13 استیل/ EC-17

چرخگوشت گیربکسی الکتروکار:

چرخ گوشت 32 الکتروکار EC-12 استیل/ چرخ گوشت 32 به 42 الکتروکار EC-08/ چرخگوشت 42 الکتروکار مدل EC-05/ مدل EC-02/ مدل EC-10/ مدل EC-10 استیل/ مدل EC-12/ مدل EC-13/ مدل EC-13 استیل/ مدل EC-17/ مدل EC-18/ مدل EC-19/ مدل EC-75/ مدل EC-76/ مدل EC-11/ چرخ گوشت صنعتی الکتروکار EC-07/ چرخ گوشت میکسر دار الکتروکار EC-03

Meat Grinder تسمه ای الکتروکار:

EC-16 استیل/ Meat Grinder تسمه ای 42 الکتروکار EC-06/ چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار 3 اسب/ چرخگوشت تسمه ای الکتروکار 32 به 42/ مدل EC-15/ مدل EC-16

چرخگوشت الکتروکار 12

این دستگاه بیشتر برای مصارف خانگی و یا کارگاه های کوچک بکار می رود که در انواع تمام استیل و استیل ساخته می شود و می توان از آن ها در منازل، شرکت ها، مدارس و سایر مراکز تهیه غذا استفاده کرد. در این گروه از چرخگوشت های الکتروکار سه مدل محصول دیده می شود که می توان بر طبق نیاز و یا سلیقه ی کاربر هر کدام از این طرح ها را که مد نظر داشتید تهیه نمایید. حتی این محصولات بهترین جایگزین برای Meat Grinder ضعیف خانگی هستند که هم پرقدرت تر و هم با کیفیت تر عمل می کنند. 

چرخ گوشت 22 الکتروکار

در این گروه دو مدل دستگاه با قطر تیغه ی 22 قرار دارد که پرکاربرد برای استفاده در سوپر پروتئینی ها، رستوران ها، هتل ها و .. است. این محصولات از بدنه ی تمام استیل ساخته شده اند و از راندمان، موتور، سرعت و … بالایی برخوردار می باشند. قیمت این چرخگوشت نیزها چون در مدل تمام استیل است نسبت به مدل های 32 گرانتر می باشند که می توانید این قیمت را در نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در تهران یعنی فروشگاه چرخ گوشت مشاهده نمایید. 

Meat Grinder الکتروکار ۳۲

این دستگاه ها را باید از پرفروش ترین مدل های ارائه شده این کمپانی دانست که تنوع زیادی از چرخگوشت های رومیزی و ایستاده را در مدل های گیربکسی و تسمه ای شامل می شود. این دستگاه ها دارای انواع تکفاز و سه فاز هستند که انتخاب هر مدل بسته به نیاز و سلیقه ی مصرف کننده می باشد که قابل تهیه از چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در تهران است. قیمت چرخگوشت الکتروکار 32 نیز با توجه به مدل و طرح دستگاه متفاوت خواهد بود. 

چرخ گوشت الکتروکار

چرخ گوشت ۴۲ الکتروکار

این مدل از بزرگ ترین تولیدات کمپانی الکتروکار است که این مدل دستگاه ها را بیشتر برای مراکزی با حجم کاری زیاد استفاده می کنند. محیط هایی که نیاز به بازدهی زیاد در روز را دارند، این انتخاب گزینه ی مناسبی برای شان خواهد بود. طراحی و سبک این دستگاه ها به صورت ایستاده و در نوع گیربکسی و تسمه ای می باشد که در شکل استیل و تمام استیل ساخته می شوند. 

قیمت انواع چرخگوشت الکتروکار

برای اطلاع از قیمت انواع چرخ گوشت الکتروکار می توانید به فروشگاه چرخ گوشت charkhegosht.com مراجعه نمایید و یا در مقاله ی لیست قیمت چرخ گوشت الکتروکار قیمت آن را مشاهده کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه محصولات قرار داده شده بر روی سایت charkhegosht از مناسب ترین قیمت برخوردار هستند به طوریکه این مجموعه، قیمت و همچنین کیفیت این محصولات را تضمین می نماید. 
قطعات چرخگوشت الکتروکار شامل طوقه، فیلتر، موتور، چرخ دنده، محفظه، اهرم ثابت کننده، جاگلویی و گلویی، سینی، تیغه، پنجره و مارپیچ است که هر کدام از این قطعات وظیفه ی خاصی را در دستگاه چرخگوشت انجام می دهند. چنانچه هر کدام از این قطعه ها نیاز به تعمیر و حتی تعویض پیدا کرد، می توانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین بازه ی زمانی تعمیر آن را به ما بسپارید. مطمئن باشید که ما بهترین ها را برای تان در نظر گرفته ایم تا بتوانیم رضایت مصرف کننده را بدست آوریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه بزرگ تماس بگیرید و به صورت رایگان جهت دریافت راهنمایی برای خرید، مشاوره دریافت نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *