5/5 - (1 امتیاز)

وب سایت رسمی چرخ گوشت متخصص در زمینه ی فروش و تعمیر انواع چرخ گوشت صنعتی، یکی از مراکز نمایندگی چرخ گوشت چگا در ایران است که اقدام به عرضه این محصولات به مشتریان در سراسر کشور می کند.

چرخ گوشت صنعتی چگا از جمله محصولات با کیفیت برند چگا است که این محصولات را در بالاترین سطح کیفیت تولید می کند و فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت این کالا ها را با بهترین قیمت به فروش می رساند. تضمین کیفیت و تضمین قیمت چرخ گوشت چگا از نظر استاندارد جهانی تایید شده است پس در هنگام انتخاب این محصولات آسوده باشید چرا که محصولی خرید می کنید که از نظر کیفیت بسیار عالی ست و با داشتن طول عمر بالا، نیاز به خرید مجدد پس از بارها استفاده از این دستگاه را ندارید. در این مقاله هدفمان آشنایی شما با انواع محصولات برند چگا است، پس همراه ما باشید.   

بررسی چرخ گوشت صنعتی چگا 

چرخ گوشت صنعتی چگا با طراحی منحصر به فرد و کارکرد منظم در دسته محصولات پرفروش در بازار نام گذاری شده است که تحت عنوان الکتریک پارس تولید و سپس عرضه می شود. در تعریف چرخ گوشت صنعتی اینگونه بیان می داریم که دستگاهی با حجم زیاد و ابعاد بزرگ که برای استفاده در چرخ کردن گوشت با مقدار زیاد، در انواع آشپزخانه های بزرگ، رستورانها، کارخانجات، مواد پروتئینی و بسیاری از مراکز دیگر کاربرد دارد. کمپانی چگا نیز از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند است که به تولید چرخ گوشت صنعتی در مدل های متنوع می پردازد. تولیدات این کارخانه مبتنی بر بهترین مواد اولیه و تخصصی ترین نیرو است که سبب کسب رضایت مصرف کننده می گردد. 

  • بدنه: بدنه ی محکم و مقاوم ساخته شده از آلیاژ مناسب سبب طول عمر بالا و کاربردی شدن محصول می شود. تولید چنین محصولی با کارکرد بالا و موتور قوی فقط از یک برند شناخته شده مانند چگا بر می آید. 
  • کاربرد: چرخگوشت صنعتی نام برده مناسب برای قصابی و کارخانه، سالن غذاخوری ها (رستوران) و بسیاری از مراکز دیگر که حجم کاری آن ها بسیار زیاد است، می باشد.
  • عملکرد: عملکرد این محصولات گیربکسی است که گیربکس آن ها از نوع هالوشافت آلمان می باشد. این دستگاه با داشتن تیغه های 32 و 42 از جمله محصولات کارآمد چگا است که اینبار نیز با گرفتن گوشه ای از کار در جهت رفع نیاز مصرف کننده برآمده و در نظر دارد تا بتواند دستگاهی مهیا سازد تا کمتر نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد. عملکرد نرم موتور و کارایی بهتر دستگاه یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه بوده که بر محبوبیت و فوق العاده بودن آن بیش از پیش می افزاید. 

در ادامه توضیحات بالا باید این موارد را متذکر باشیم که در تولید بسیاری از محصولات این کارخانه بدنه ی ساخته شده از تمام استیل به چشم می خورد و در بسیاری از این دستگاه به دلیل حجم بزرگ، چرخ هایی در زیر کار برای حمل و نقل آسان تر تعبیه می گردد که کار مصرف کننده را در استفاده از این دستگاه راحت تر کرده است. تنوع زیاد در محصولات این کارخانه، انتخاب برای مصرف کننده را آسان تر کرده و چه بسا باید گفت مهم تر از تنوع، سطح کیفیت بالا است که در محصولات این کمپانی به وفور دیده می شود. این برند در بسیاری از محصولات خود موتور موتوژن تبریز بکار می برد تا علاوه بر افزودن به سطح کیفیت توانسته باشد کالایی کاملا ایرانی را تولید نماید. 

چرخ گوشت چگا

تولیدات کارخانه چرخ گوشت صنعتی چگا 

تولیدات کارخانه چرخ گوشت صنعتی چگا با چرخ گوشت الکتروکار رقابت می کند پس می توان گفت محصولات این کارخانه در بالاترین حد از سطح کیفیت قرار دارند که قابلیت رقابت با برند های مطرح در بازار را دارا هستند و توانسته اند در این زمینه از رقبای خود برتری و پیشی بگیرند. فروشگاه چرخ گوشت نمایندگی چرخ گوشت چگا تولیدات این شرکت را در مدل های مختلف در وب سایت خود به فروش می رساند. عمده تولیدات این شرکت شامل موارد زیر است که به طور کامل توضیح می دهیم:

  • چرخ گوشت 42 چگا تمام استیل

مجهز به سیستم موتور قدرتمند 10 اسب بخار موتوژن و ساخته شده با بدنه ی تمام استیل ضد زنگ است که بر کارایی محصول فوق می افزاید. میزان برق مصرفی تکفاز و عملکرد گیربکسی هالوشافت SEW دارد که از برترین و بهترین تکنولوژی روز می باشد. بازدهی 800 و 1800 کیلوگرم در ساعت با داشتن قطعات مرغوب که بر طول عمر این محصول می افزاید، از ویژگی های بارز چرخ گوشت چگا 42 تمام استیل می باشد که امکان چرخ کردن گوشت را با حجم بالا امکان پذیر می سازد. 

این محصول مناسب برای استفاده در هتل ها، بیمارستان ها، کارخانجات و … است که برای چرخ کردن گوشت، استخوان، گوشت مرغ و … نیاز به محصولی با بازخورد عالی دارند. تیغ و پنجره ی قابل انتخاب این سیستم دیگر مشخصات این چرخگوشت است که با سایز 18 میلیمتر ( نخودی) 1800 کیلوگرم بازدهی، 4/5 میلی متر ( کبریتی ) با بازدهی 1200 کیلوگرم و 3/5 میلی متر ( سوزنی ) 850 کیلوگرم بازدهی قابل عرضه می باشد. 

از قدرتمند ترین چرخ گوشت های نام برده در بازار است که توان موتوری برابر با 15 اسب بخار را دارا می باشد. همچنین طراحی به صورت ایستاده دارد که جهت حمل سریع تر این محصول 4 چرخ در زیر دستگاه قرار گرفته است که مناسب برای مشاغلی با حجم کاری زیاد می باشد. محصول نام برده شده از بهترین متریال ساخت تولید می گردد که کیفیت در این دستگاه را تضمین می کند. 3 فاز بودن این چرخگوشت استفاده از آن را برای محیط های صنعتی مانند: رستوران های بزرگ، کارخانجات و مراکز بسته بندی گوشت و ..  مهیا می سازد. این محصول دارای بازدهی بین 850 الی 1800 کیلوگرم بوده که قادر است تا گوشت را در سایز های مختلف با داشتن سه دست تیغ و پنجره با اندازه 18 میلی متر ( نخودی)، 4/5 میلی متر ( کبریتی ) و 3/5 میلی متر ( سوزنی ) ارائه دهد. 
بدنه ی تمام استیل و طراحی خاص، این محصول را در زمره ی محصولاتی قرار داده که بسیار فوق العاده و به روز هستند. در صورت شستشو می توان قطعات را به راحتی از هم جدا کرد و شست و در صورت نیاز به تعمیر نیز این قطعات به راحتی در دسترس قرار دارند. 
 
  • چرخ گوشت تسمه ای چگا

یکی دیگر از تخصصی ترین تولیدات کمپانی چگا، چرخ گوشت تسمه ای چگا است که با ابعادی به طول 58 سانتی متر و عرض 45 سانتی متر با ارتفاع 108 سانتی متر در دسترس قرار گرفته است. بدنه ی این دستگاه که از استیل ساخته شده جلوه ی خاص به محصول می دهد که با داشتن قطعاتی از جنس چدن این جلوه دو چندان می گردد. شستشوی بسیار راحت در صورت جدا شدن قطعات از مشخصات این محصول است که استفاده از آن را در محیط هایی با بازدهی 450 کیلوگرم در ساعت ممکن می سازد. 

این دستگاه با قدرت موتور 3 اسب بخار و وزنی 110 کیلوگرم قابل فروش است که البته وجود چهار چرخ در پایه های آن سبب راحتی جابجایی آن می گردد. عملکرد تسمه ای این محصول که از بهترین تولیدات این کمپانی ست، با استقبال زیادی از کاربران جهت استفاده مواجه گردیده است. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

چرخ گوشت چگا 32 مناسب برای استفاده در قصابی ها، رستوران و فست فود ها و غیره است که در دو مدل تک فاز و سه فار قابل ارائه می باشد. عملکرد دستگاه نام برده مجهز بودن به گیربکس هالوشافت SEW است که در جدیدترین و پیشرفته ترین گیربکس جای دارد. این کالا تیغ و پنجره هایی با ابعاد 13 میلی متر ( نخودی ) و 4/5 میلی متر ( کبریتی ) که با بازدهی معادل 700 کیلوگرم در مدل 13 میلیمتری و 450 کیلوگرم در مدل 4.5 میلی متری قابل استفاده در محیط هایی با بازدهی بسیار زیاد می باشد. طراحی این محصول در ابعادی به اندازه ی 110 * 50 * 87 سانتی متر و وزنی 130 کیلوگرم است که این محصول را در دسته محصولاتی قرار داده که از استقبال بسیار خوبی در بین مصرف کنندگان برخوردار می باشد. طراحی 4 چرخ در زیر این دستگاه حمل و نقل را برای محصول فوق آسان می کند و قدرت موتور 2 اسب بخار موتوژن کارکرد در دستگاه را افزایش داده است. 
از دیگر مشخصات این چرخ گوشت صنعتی چگا می توان به جنس سینی و بدنه ای از جنس ورق استنلس استیل ضد اسید و جنس چدن قطعات مانند طوقه، ماردون و تنه اشاره کرد. قیمت چرخ گوشت 32 را می توانید در فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت مشاهده نمایید. 
 

چرخ گوشت چگا 32 تمام استیل CS100 دارای گیربکسی جدید و پیشرفته از هالوشافت SEW است که با دارا بودن دو مدل تک فار و سه فار مناسب جهت استفاده در مراکز تهیه غذا، قصابی ها، فروشگاه های مواد گوشتی می باشد که در مدل تکفاز آن قدرت موتور 3 اسب موتوژن و در نوع 3 فاز دارای الکتروموتور با قدرت 4 اسب طراحی شده است.

وجود چرخ در زیر این دستگاه جابجایی این محصول 130 کیلوگرمی را به راحتی امکان پذیر کرده است که داشتن بدنه ای از استیل، مقاومت و استقامت در این محصول را در حد بالایی قرار می دهد. بازدهی 700 کیلوگرم در پنجره ی 13 میلی متری و بازدهی 450 کیلوگرم در ساعت پنجره ی 4/5 میلی متری از مشخصات محصول فوق است که استفاده از آن را برای محیط هایی که حجم کاری آن ها بسیار زیاد می باشد مناسب می داند. این دستگاه در دسته پرطرفدار ترین چرخ های موجود در بازار قرار دارد که با استفاده از بهترین دانش و فناوری روز دنیا تولید گشته و با 12 ماه گارانتی و 1 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. 

چرخ گوشت چگا 32 مدل CT100-32 از قدترمند ترین محصولات تولید شده کمپانی چگا است که این قدرت با تعبیه کردن موتوری به قدرت 2 اسب بخار قادر است 450 کیلوگرم در ساعت گوشت را در بازه ی زمانی 60 دقیقه چرخ کند که قابلیت استفاده از این چرخ گوشت را برای محیط هایی مانند رستورانهای بزرگ، کارخانجات، هتل ها مهیا می کند. محصول معرفی شده دارای تیغ و پنجره ای به ابعاد 4/5 میلی متر (کبریتی) می باشد. گیربکس این محصول از نوع هالوشافت SEW است که از جدیدترین و پیشرفته ترین گیربکس موجود در بازار شناخته می شود.

استیل، فلز بکار رفته در بدنه ی محصول نام برده است و استیل، جنس تنه، مارپیج و طوقه را تشکیل می دهد. همچنین از دیگر قابلیت های این چرخ گوشت صنعتی می توان به قابلیت جدا کردن قطعات آن اشاره کرد که امر شستشو را در محصول فوق آسان می کند.

از تولیدات فوق العاده ی کمپانی چگا، چرخ گوشت چگا 32 مدل CT100 است که به دلیل طراحی ویژه ای که دارد از محبوبیت بسیار در بین خریداران و رضایت زیاد در بین مصرف کنندگان برخوردار می باشد. محصول فوق در دو مدل تکفاز و سه فاز با میزان قدرت موتور 2 اسب بخار و 3 اسب بخار قابل استفاده برای مصارفی همچون قصابی ها، کبابی ها، رستوران ها، مراکز پخش و بسته بندی مواد گوشتی است که به عنوان یکی از پرفروش ترین و برترین محصولات شناخته می شود. این محصول دارای تیغ و پنجره ای به اندازه ی 4/5  با میزان خروجی 450 کیلوگرم بازدهی در 60 دقیقه، در برابر ضربه مقاوم ساخته شده است و جدا شدن راحت قطعات آن، شستشو در این محصول را به آسانی ممکن می سازد. 80 سانتی متر طول، 31 سانتی متر عرض و 47 سانتی متر ارتفاع این محصول را تشکیل می دهد که با وزن 66 کیلوگرم به مصرف می رسد که با طراحی رومیزی مناسب برای مصارف بسیاری می باشد. 

چرخ گوشت چگا 42 از قدرتمند ترین محصولات تولید شده کمپانی چگا است که این قدرت با تعبیه کردن موتوری به توان 10 اسب بخار قادر است 850 الی 1800 کیلوگرم گوشت را در بازه ی زمانی 60 دقیقه چرخ کند که قابلیت استفاده از این چرخ گوشت را برای محیط هایی مانند رستورانهای بزرگ، کارخانجات، هتل ها مهیا می کند. محصول معرفی شده دارای تیغ و پنجره هایی به ابعاد 18 میلی متر (نخودی) ، 4/5 میلی متر (کبریتی) و 3/5 میلی متر ( سوزنی) قابل انتخاب است که بازدهی در سایز 18 میلیمتر 1800 کیلوگرم، در 4.5 میلیمتر 1200 کیلوگرم و در 3.5 میلیمتر 850 کیلوگرم است. گیربکس این محصول از نوع هالوشافت SEW است که از جدیدترین و پیشرفته ترین گیربکس موجود در بازار شناخته می شود. 

استیل، فلز بکار رفته در بدنه ی محصول نام برده است و چدن، جنس تنه، مارپیج و طوقه را تشکیل می دهد. همچنین از دیگر قابلیت های این چرخ گوشت صنعتی می توان به قابلیت جدا کردن قطعات آن اشاره کرد که امر شستشو را در محصول فوق آسان می کند.

فروشگاه چرخ گوشت نمایندگی چرخ گوشت چگا

فروشگاه چرخ گوشت نمایندگی چرخ گوشت چگا است که این محصولات را با بهترین قیمت به فروش می رساند و تضمین کننده ارزانترین قیمت به مشتریان می باشد. این فروشگاه آنلاین با دارا بودن دیگر چرخ گوشت های صنعتی در مدل های متفاوت یکی از بهترین ها در زمینه ی فروش اینترنتی در کشور است که در صورتی که نیاز به تعمیر این چرخ گوشت ها داشته باشید ما بهترین تیم در این زمینه را دارا هستیم . با خرید از ما علاوه بر اینکه یک خرید خوب و لذت بخش را تجربه می کنید از تحویل به موقع و سریع، خرید محصول در بالاتری سطح کیفیت، عالی ترین قیمت، پشتیبانی 24 ساعت و همچنین مشاوره رایگان بهره ببرید. 

 

سوالات متداول

به چه دلیل حلزونی در چرخگوشت صنعتی چگا نمی چرخد؟

علت نچرخیدن حلزونی را می توان مربوط به ساییده و هرز شدن انتهای مارپیچ و انتهای محور آرمیچر، شکسته شدن و خراب شدن چرخ دنده های داخلی گیربکس اشاره کرد که نیاز است در چنین مواقعی به نمایندگی چرخ گوشت چگا مراجعه نمایید.

برای کارخانجات، قصابی ها، هتل ها و رستوران های بزرگ کدام سایز چرخگوشت صنعتی چگا را پیشنهاد می کنید؟

چرخ گوشت سایز 42 که در سه مدل مختلف ارائه شده است.

آیا چرخگوشت های چگا دارای گارانتی هستند؟

بله کلیه چرخگشوت های چگا به همراه ضمانت نامه 1 سال و خدمات پس از فروش 10 سال ارائه می شود.

هزینه تعمیرات چرخ گوشت چگا چقدر است؟

بنابر مشکلاتی که ممکن است در این دستگاه های چرخ گیری گوشت ایجاد شود، هزینه تعمیر متفاوت می شود که در زمان تماس با مجموعه چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت چگا و بیان ایراد دستگاهتان، این هزینه به شما گفته خواهد شود.

پوشش این دستگاه ها را چه فلزی تشکیل می دهد؟

در بعضی از این مدل های استیل و در بعضی دیگر تمام استیل می سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *