5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از افراد در زمان خرید نظر اکثریت را ترجیح می دهند و به دنبال محصول و یا کالایی هستند که از فروش خوبی برخوردار است. در اصطلاح پرفروش است، چرا که این پرفروش بودن را دلیل بر باکیفیت و مناسب بودن وسیله قرار می دهند. چرخ گوشت نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بازار مدل هایی از این تجهیزات وجود دارند که جزء بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت صنعتی نامگذاری می شوند. یک انتخاب خوب نیازمند بکارگیری دقت لازم در زمان خرید است تا خروجی مناسبی را برای کاربر در بر داشته باشد. در این مطلب در نظر داشته ایم تا شما را با مدل هایی از این محصولات صنعتی آشنا سازیم که گزینه ی ایده آل برای خرید چرخ گوشت صنعتی هستند. پس همراه ما باشید!

در تعریفی که از چرخ گوشت می شود بایدگفت وسیله ای برای چرخ گیری گوشت قرمز در سایز های مختلف است که در رستوران، قصابی، مصارف خانگی، مراکز تهیه غذا، کارخانجات بسته بندی و … کاربرد دارد. کاربرد استفاده از این اقلام بنابر دسته بندی خانگی و صنعتی تعیین می شود که در مدل خانگی دستگاه با بازدهی کم و ابعاد کوچک مناسب شده برای مصارف کوچک مانند خانه، و در نوع صنعتی باید به ظرفیت بالای محصول و همچنین ابعاد حجیم و بزرگ اشاره نماییم. 

قیمت انواع چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی ( Industrial meat grinder ) بر اساس مدل های ارائه شده از قیمت های متفاوتی برخوردار است. این مدل ها در دسته بندی سایز 12، 22، 32 و 42 بر مبنای رومیزی و یا ایستاده بودن قرار می گیرند. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی سایز 12 با ابعاد کوچک و وزن سبک طراحی شده است و می تواند پاسخگوی نیاز کاری شما با حجم کم باشد. به عبارت دیگر این گروه از چرخگوشت ها را در خانه نیز استفاده می کنند. 

meat grinder سایز 22 که دارای قطر تیغه 22 میلیمتر است می تواند بازدهی برابر 200 کیلوگرم در ساعت را برای رستوران، هتل و … ایجاد نماید. این اقلام در نوع رومیزی هستند و برای قرار گرفتن در محیط نیازی به فضای زیادی ندارند. قدرت موتور آن ها نیز ما بین 1 تا 1.5 اسب بخار بوده که با میزان برق مصرفی تکفاز، بهترین گزینه برای شما در مکان هایی با بازدهی نسبتاً کم خواهند بود. 

قبل از اینکه به معرفی مدل های پرفروش چرخ گوشت صنعتی بپردازیم ابتدا بهتر است نمونه ای از دسته بندی این محصولات را معرفی نماییم که این گروه هم جزء پرفروش ترین اقلام معرفی شده اند، مانند چرخ گوشت سایز 32.

اول اینکه تنوع این دستگاه ها بسیار زیاد است و شما قادر هستید تا به راحتی محصول ایده آل خود را پیدا کنید. قدرت و بازدهی آن ها نیز به نسبت مدل 22 نیز بیشتر است که می تواند با داشتن موتور 2 اسب بخار بازدهی 300 کیلوگرم را در ساعت برای مخاطب ایجاد نماید. کاربرد این تجهیزات بیشتر برای مراکز بزرگ در نظر گرفته شده تا بهترین خروجی را از گوشت های چرخ شده به مصرف کننده ارائه دهد. برای این که بتوانید از این محصولات استفاده نمایید نیاز به برق مصرفی تکفاز و سه فاز دارید. 

اگر مصرف روزانه شما زیاد و حجم کاری بالایی دارید بهتر است که از دستگاه هایی با سایز 42 و 52 استفاده نمایید. این تجهیزات بزرگ بوده و سنگین وزن هستند که قادر به ارائه بازدهی بالایی با موتور پرقدرت برای کاربر می باشند. البته فراموش نکنید که مدل های 52 این دستگاه ها بیشتر جنبه ی سفارشی دارند. 

بعد از سایز، حال نوبت به طراحی بدنه می رسد که در نوع رومیزی و ایستاده قرار گرفته است. برای مثال نوع رومیزی این اقلام با قرار گرفتن بر روی میز پیشخوان، به راحتی دسترسی کار کردن را برای کاربر ممکن می سازد. و نوع ایستاده که بیشتر برای سایز های 32 و 42 این طراحی در نظر گرفته می شود. البته از بابت حمل و نقل نیز هیچ جای نگرانی نیست! چرا که در زیر دستگاه چرخ هایی قرار گرفته که به راحتی با هل دادن می توان جابجایی این تجهیزات را انجام داد. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

این ساختار یا در نوع استیل است و یا نیمه استیل. در نوع استیل هم بدنه و هم قطعات، هر دو از استیل هستند. ولی در نوع نیمه استیل بدنه را از استیل و قطعات را از چدن می سازند. 

چرخ گوشت صنعتی

بهترین چرخ گوشت صنعتی

در معرفی بهترین چرخ گوشت صنعتی باید به الکتروکار، امگا ایرانی و چگا اشاره نماییم که موفق در ساخت و ارائه محصولاتی به بازار بوده اند که با استقبال عظیمی از سوی مصرف کنندگان روبه رو شده اند. این برند ها مدل هایی را ارائه داده اند که تقاضا برای خرید آن ها بسیار بالا بوده است. در ادامه شما را با این دستگاه ها بیشتر آشنا می سازیم. شاید این چرخ گوشت ها گزینه ی ایده آلتان باشد. 

چرخ گوشت الکتروکار EC75: این محصول حرفه ای که با عنوان چرخ گوشت الکتروکار طرح امگا هم شناخته می شود، ساخت یکی از بهترین برند های ایرانی است که چه در طراحی و چه در ساخت توانسته اعتماد کاربران را بدست آورد. ظاهر ساده و در عین حال زیبا و کلاسیک این محصول نظر بسیاری از متقاضیان به خرید چرخگوشت را به سمت خود کشانده و با بدنه از استیل، کیفیت را به رقیبان نشان داده و عرصه رقابت را تنگ می کند. این بدنه علاوه بر ظاهر سازی زیبا، در مقاومت و همچنین بهداشت کالا نیز نقش مهمی دارد. اول این که استیل فلزی سخت و محکم بوده که در برابر بسیاری از شرایط محیطی از خود به خوبی مقاومت نشان می دهد. و در بعد باید اشاره کنیم که این فلز از چسبیدن مواد گوشتی به بدنه جلوگیری کرده و برای تمیزی آن نیز کافیست تا یک دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. 

با خیال آسوده سرمایه خود را صرف خرید این دستگاه صنعتی نمایید! چرا که با داشتن قدرت موتور برابر با 3 اسب بخار سبب برقرار ساختن بهترین راندمان و در پی آن عملکرد برای کاربر می شود که استفاده را بنابر میزان خروجی ارائه شده برای مراکز بسته بندی و توزیع مواد غذایی، کارخانجات و فروشگاه های پروتئینی و … مناسب قرار می دهد. این دستگاه عملکرد گیربکسی دارد و می تواند بازدهی 320 کیلوگرم در ساعت را ایجاد نماید. 

ویژگی مانند چرخش معکوس و گلویی متحرک مانع از انسداد یافتن و یا فاسد شدن گوشت می شود که این موضوع در زمان کنونی که وضعیت اقتصادی مطلوب نیست بسیار مناسب است. وزن دستگاه نیز 53 کیلوگرم است که با داشتن ابعاد ایده آل و طرح بندی استیل و قرمز بهترین انتخاب برای کاربرانی است که کیفیت برای آن ها معنا و مفهوم بالایی دارد. 

چرخ گوشت الکتروکار EC10: اگر به دنبال خرید یک چرخ گوشت مرغوب و کاربردی برای مصارف پروتئینی، قصابی، هتل، تهیه غذا، رستوران و … هستید، مدل EC10 الکتروکار را فراموش نکنید. این دستگاه در نوع گیربکسی ساخه شده که از قدرت موتور شگفت انگیزی برخوردار شده است. باید در ابتدا به سایز تیغه 32 میلیمتری آن اشاره نماییم که مناسب شده برای مشاغلی با حجم کاری بالا که استفاده از این دستگاه فوق حرفه ای را برای مصارف متعدد قرار می دهد. قدرت موتور 2 اسب بخار برابر با برق مصرفی تکفاز و قدرت موتور 3 اسب بخار برای برق مصرفی 3 فاز است که می تواند در روز بازدهی 300 کیلوگرم در ساعت را برای مخاطب ارائه نماید. 

ساختار استیل بدنه و قطعات نیز سبب به وجود آمدن بهترین کیفیت و استقامت در دستگاه شده که در کنار قابلیت هایی نظیر دکمه چرخش معکوس که مسیر خروجی گوشت های مسدود شده را باز می کند و گلویی متحرک که به راحتی از دستگاه جدا شده و درون یخچال برای جلوگیری از فاسد شدن گوشت قرار می گیرد، مرغوبیت دستگاه را چند برابر می سازد. 

محصول معرفی شده همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مصرف می رسد. 

پرفروش ترین چرخ گوشت الکتروکار، مدل EC15 و EC16

قرار گیری این چرخ گوشت در نوع تسمه ای و ظاهری ایستاده است که در این ظاهر 4 چرخ را می بینیم که در زیر دستگاه تعبیه شده تا حمل و نقل را میسر سازد. ویژگی های منحصربه فرد قرار گرفته در دستگاه سبب پرکاربردی بودن آن شده که به نمونه ای از آن یعنی چرخ گیری پیاز و نخود و … می توان اشاره نمود. تسمه های قدرتمند قرار گرفته در آن، استفاده از محصول را برای مواد غذایی مرطوب مقاوم می سازد. 

EC15 و EC16 کاملاً شبیه به یکدیگرند و تنها تفاوتی که برای آن قابل بیان است، سه فاز بودن مدل EC16 و تک فاز بودن مدل EC15 است. و اما سایر خصوصیات هر دو محصول:

  • قطر تیغه 32 میلیمتر
  • اشاره به قدرت موتور 2 اسب بخار
  • بازدهی برابر با 300 کیلوگرم در 1 ساعت 
  • بدنه ی چدنی
  • قطعات ساخته شده از چدن
  • دارای قیمت بسیار مطلوب 
  • همراه داشتن ضمانت نامه و گارانتی
  • چرخش معکوس و گلویی متحرک

الویت خرید خود را چرخ گوشت امگا TE32 قرار دهید!

اگر از نظر شما ظاهر، عملکرد و طول عمر بالا مهم است، بهتر است سری به چرخ گوشت امگا TE32 بزنید چرا که شما هم جذب کیفیت این دستگاه خواهید شد! 

این دستگاه که نسل جدید چرخ گوشت های صنعتی با سایز 32 را تشکیل می دهد، با موجی از استقبال کاربران مواجه شده که نشان دهنده سطح مرغوبیت بالای کالاست. اگر در هتل، رستوران و یا فست فودی کار می کنید، بی شک این وسیله لازمتان می شود چرا که به سبب داشتن قابلیت های بی نظیر می تواند مجموعه شما را تأمین نماید. 

موتور قوی که برای ساخت دستگاه بکار رفته سبب برقرار ساختن بهترین بازدهی می شود که با قدرت موتور 3 اسب بخار، 500 کیلوگرم گوشت چرخ کرده را در 1 ساعت برای شما مهیا می سازد به طوریکه بافت گوشت حفظ می شود. این چرخ گوشت صنعتی امگا ایرانی با بهره گیری از نیروی گشتاور بالا در زمان استارت، امکان کار مستمر در مشاغل بسیاری را فراهم کرده که این خود ارجحیتی برای دستگاه نسبت به سایرین خواهد بود. همچنین مجهز به حفاظی برای جلوگیری از آسیب دیدن دست است که ایمنی در کار را افزایش می دهد. 

و اما در توضیح از سایر مشخصات باید به بدنه از آلومینیوم آنودایز شده اشاره نماییم که این بدنه با وزنی برابر با 63 کیلوگرم به صورت رومیزی طراحی شده است. قطعات داخلی آن نیز از استیل ضد زنگ است که علاوه بر استقامت و دوام بالا در دستگاه کار شست و شوی را راحت می کند چرا که خاصیت ضد زنگ داشته و در تماس با آب زنگ نمی زد. دستگاه نام برده به سبب داشتن تمامی استاندارد های لازم تولیدی که به صراحت می توان دید، نشانگر تخصص و تبحر اندیشمندان ایرانی بوده که چنان جلوه زیبایی و ظرافت را در آن رعایت کرده اند که می توان گفت با نمونه ایتالیایی امگا برابری می کند. 

وجود سیستم چرخش معکوس در دستگاه از انسداد یافتن گوشت های چرخ کرده در مسیر خروجی دستگاه جلوگیری به عمل آورده و می توان با جدا کردن گلویی دستگاه گوشت هایی که در این قسمت قرار گرفته اند را در فریزر یخچال گذاشت تا از فاسد شدن جلوگیری شود. 

چرخ گوشت امگا ایرانی TE22 رقیب جدی برای سایر تولیدات در بازار است!

اگر در پی خرید Meat Grinder صنعتی هستید، بی اعتنا نمی توانید از کنار TE22 عبور کنید. قابلیت و ویژگی های قرار داده شده در دستگاه، محصول را از هر نظر مرغوب می سازد که می توان به وجود رعایت استاندارد های لازم تولیدی، کیفیت بالای دستگاه، بدنه ساخته شده از آلومینیوم آنودایز که سبب برقرار شدن مقاومت بالا در دستگاه می شود. اشاره نمود. 

با استفاده از این محصول با سایز تیغه 22 می توانید بهترین خروجی از گوشت های چرخ کرده را بدست آورید و از کار کردن لذت ببرید. در نظر داشته باشید که این دستگاه مناسب برای حجم کاری کم است لذا در زمان خرید دقت نمایید که آیا نیاز به بازدهی 270 کیلوگرم گوشت در یک دقیقه را دارید یا نه؟

قدرت موتور دستگاه نام برده برابر 1.5 کیلو وات معادل 2 اسب بخار است که سبب برقرار کردن بهترین راندمان خروجی می شود. 

چرخ گوشت زیبا و مدرن امگا ایرانی دارای قطعاتی از جنس استیل ضد زنگ است که موجب می شود تا کیفیت در دستگاه تثبیت گردد. امکان نظافت راحت تر بدنه و قطعات، دارای حفاظی برای ایمنی در کار، برخورداری از گلویی متحرک و دکمه ی چرخش معکوش در کنار سایر مشخصات دستگاه موجب شده تا این محصول را یک کالای حرفه ای برای مخاطبان معرفی نماییم. 

چرخ گوشت ایرانی

مشخصات Industrial meat grinder امگا SE32 

چنانچه در پی خرید دستگاهی هستید که با پرداخت هزینه کم از سطح بازخورد بی نظیری برخوردار باشد، پیشنهاد ما خرید SE32 امگا خواهد بود. 

از نکات قابل بیان یا شاید بتوان گفت آپشن های ویژه ی دستگاه داشتن عملکرد فوق حرفه ای، طول عمر بالا و ظاهری مورد پسند است که تفاوت این محصول را با سایر تولیدات دیگر برند ها نشان می دهد. از ابعاد و وزن ایده آل گرفته تا عملکرد و قابلیت ها همه و همه بسیار مناسب هستند. در زیر این قابلیت ها را بیان می کنیم. 

  • بدنه یکپارچه از جنس استنلس استیل که سبب مقاومت بالای دستگاه در برابر رطوبت و زنگ زدگی می گردد و مانع از آلودگی های ناشی از چسبندگی مواد گوشتی می شود. 
  • ساخت مارپیچ، گلویی و طوقه نیز از جنس استیل ضد زنگ
  • دارای محافظ جهت ایمنی کار
  • گلویی متحرک و دنده چرخش معکوس
  • قدرت موتور 2.2 کیلو وات معادل 3 اسب بخار
  • بازدهی 500 کیلوگرم در یک ساعت 
  • موتور دستگاه تحت لیسانس ACEC بلژیک

پرقدرت ترین چرخ گوشت، چرخ گوشت چگا 32

تیغه دستگاه سایز 32 دارد یعنی می تواند حجم کاری بالای شما را پوشش دهد. در اشاره به ابعاد دستگاه باید به 110 * 50 * 87 سانتی متر اشاره نماییم که به صورت ایستاده بوده و عملکرد گیربکس دارد. این محصول همانطور که گفته شد به صورت ایستاده طراحی شده و چهار چرخ در زیر آن قرار گرفته تا کار حمل و نقل را آسان سازد. 

این دستگاه 130 کیلویی دارای قدرت موتوری برابر با 3 و 4 اسب بخار بوده که در یک ساعت می تواند برای کاربر خروجی در ظرفیت 450 تا 700 کیلوگرم را ایجاد نماید. بدنه محصول را از استیل ساخته اند و قطعات داخلی را نیز از چدن با روکش قلع قرار داده اند تا سبب ایجاد بهترین کیفیت در محصول گردد. با استفاده از این دستگاه می توانید خروجی در اندازه دلخواه از گوشت چرخ کرده در سایز های کبریتی، سوزنی و نخودی داشته باشید. 

این کالا از قابلیت چرخش معکوس و گلویی متحرک برخوردار شده که مانع از بسته شدن مسیر خروجی دستگاه بر اساس گوشت های مسدود شده می شود. همچنین با جدا کردن گلویی و قرار دادن گوشت در یخچال نیز می توان از فاسد شدن آن جلوگیری کرد. برای راه اندازی آن نیز نیاز به برق مصرفی تکفاز و سه فاز دارید. در ضمن محصول نام برده به همراه گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می شود. 

چرخ گوشت ارزان چگا 42

از معروف ترین و مشهور ترین و در عین حال ارزانترین چرخ گوشت صنعتی کارخانه چگا، محصول نام برده می باشد که دارای طراحی ایستاده است. بدنه محصول را استیل ساخته. دلیل بکار بردن استیل در بدنه علاوه بر حفظ ظاهر سازی زیبا برای کالا، در جهت حفظ دوام و پایداری و همچنین بهداشت دستگاه می باشد. ساخت قطعات داخلی نیز از چدن بوده تا بتواند کیفیت را به رخ بیننده بکشاند. 

این دستگاه در برابر آسیب های احتمالی وارده ناشی از ضربه، خوردگی، پوسیدگی و … به خوبی مقاومت می کند که این خود موضوعی غیر قابل باور است. گیربکس هالوشافت SEW آن نیز از نوین ترین شرکت بوده که سبب ایجاد بهترین عملکرد در کالا می گردد. قدرت موتور 10 اسب بخار نیز شگفتی در صنعتی تولید تجهیزات صنعتی است که مطمئناً خروجی باب میل مصرف کننده ایجاد می نماید. 

گنجایش دستگاه بنابر سایز پنجره در ظرفیت:

  • 1800 کیلوگرم در ساعت با پنجره ی 18 میلی متری
  • 1200 کیلوگرم در ساعت با پنحره ی 4/5 میلی متری 
  • 850 کیلوگرم در ساعت با پنجره ی 3/5 میلی متری خواهد بود. 

بنابراین می توانید از این چرخگوشت ایرانی در رستورانهای بزرگ، کارخانجات، هتل ها و … با خیال راحت استفاده نمایید. این Industrial meat grinder پیشرفته در ابعاد 130 * 60 * 104 سانتی متر ساخته شده و در وزن 295 کیلوگرم عرضه می شود. به همراه این کالای با کیفیت ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نیز قرار داده اند که جهت خرید می توانید به وب سایت چرخ گوشت مراجعه نمایید و دستگاه ایده آل خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *