4.7/5 - (3 امتیاز)

امروزه شاهد انواع چرخ گوشت گیربکسی در بازار هستیم که تنوع عظیم در تولیدات این گروه از چرخ گوشت های صنعتی، باعث شده تا کاربرانی که به دنبال خرید یک دستگاه چرخ گیری گوشت مناسب هستند، بی شک الویت انتخاب خود را چرخ گوشت گیربکسی ( Gearbox meat grinder ) قرار بدهند. چرخ گوشت گیربکسی گروه دیگر از دستگاه های چرخ گوشت صنعتی است که دارای قدرت موتور بالاتر به نسبت نمونه های تسمه ای بوده و به دلیل قرار گیری روده، تیغه و گلویی در یک امتداد، فقط برای چرخ گیری گوشت استفاده می شود. در واقع این دستگاه دارای چرخ دنده هایی است که درون گیربکس قرار گرفته اند که برای انتقال نیرو استفاده می شوند. 

انجام عمل چرخ گیری مواد آبدار با استفاده از چرخ گوشت گیربکسی، باعث می شود تا آب موادی مانند پیاز در انتهای دستگاه جمع شود و سبب رسیدن آسیب به قطعات گردد. تجمع آب در قطعات قرار گرفته در یک خط، به هیچ وجه قابل خالی شدن نخواهد بود که در واقع با بوی نامطبوع ایجاد شده در دستگاه، آسیب جدی به کالا وارد می سازد. 

احتمالا نمونه های این محصول را در منازل و یا محیط های صنعتی نظیر قصابی ها، فروشگاه، و … دیده اید. مدل های ارائه شده در این دسته بندی زیاد است بنابراین شما به راحتی می توانید مطابق با نیاز خود بهترین انتخاب از دستگاه چرخ گوشت گیربکسی داشته باشید. چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی بی شماری دارای کاربرد گیربکسی هستند که انتخاب هر کدام از آن ها مطابق با نیاز کاربر و حجم فعالیت آن تعیین می شود. مدل گیربکسی اصطلاحی ست که برای سیستم انتقال موتور دستگاه وجود دارد.

روی کار آمدن چرخ گوشت های مدل گیربکسی، امروزه جای چرخ گوشت تسمه ای را گرفته است. 

با انواع چرخ گوشت گیربکسی آشنا شویم!

همانطور که گفته شد، این محصولات در انواع مدل های مختلف نیمه صنعتی و صنعتی موجودند که می توان این نیمه صنعتی بودن را دستگاه هایی با سایز تیغه 12 و 22 میلیمتر و مدل صنعتی را نیز در نوع 32، 42 و 52 قرار داد. 

در واقع سایز های گفته شده، نشان دهنده ی این موضوع هستند که دستگاه چرخ شما، چه اندازه قطر دارد، 12، 22، 32 یا 42. 

چرخ گوشت سایز 12 و 22 که در گروه نیمه صنعتی جای دارند، کاربردی برای استفاده در قصابی ها، سوپر پروتئینی ها و حتی مصارف خانگی نیز هستند. این دستگاه ها کوچک و کم بازده بوده و منبع تغذیه آن ها نیز برق مصرفی تکفاز می باشد. قیمت این محصولات به نسبت دیگر مدل ها ارزانتر است. قدرت آن ها نیز مابین 1 تا 1.5 اسب بخار قرار دارد که این قدرت قادر است بازدهی برابر با 200 کیلوگرم را ایجاد نماید. 

چرخ گوشت تیغه 32، به آن دسته از دستگاه هایی اطلاق می شود که 32 میلیمتر قطر تیغه دارند و معمولا با قدرت 2 اسب بخار و میزان بازدهی 300 کیلوگرم به بالا، سبب ایجاد بهترین خروجی از نتیجه ی گوشت های چرخ شده برای شما خواهد شد. این دسته از چرخ ها معمولاً ابعاد بزرگ تری دارند و دربردارنده ی حجم بیشتری از کار برای کاربر می باشند. بنابراین قیمت آن ها نیز بالاتر است. در واقع این دسته از محصولات را متنوع ترین گروه دستگاه های چرخ گیری گوشت معرفی می کنند. 

بعد از سایز 32، گروه دیگر به نام چرخ گوشت 42 قرار می گیرد که می تواند حجم بسیار بالایی از تکه های گوشت را چرخ گیری نماید. سایز 52 این تجهیزات صنعتی نیز وجود دارند که البته فقط به صورت سفارشی موجودند.

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

امروزه برند های متعددی را در بازار نظاره گر هستیم که شاهد رونمایی بهترین کیفیت و عملکرد از محصولات این تولید کنندگان می باشیم. الکتروکار، امگا و چگا معروف ترین آن ها هستند که بی شک با نگاهی اجمالی به این دستگاه ها متوجه سخن ما خواهید شد. این سازندگان موفق به ارائه و عرضه کالاهایی با عملکرد گیربکسی به بازار بوده اند که می توان آن ها را بهترین نام گذاری کرد. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد. 

بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

از بین مدل های مشاهده شده در بازار می توان به نمونه های امگا TE32، امگا SE32 و الکتروکار طرح امگا اشاره نماییم. 

  • چرخ گوشت امگا TE32

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های چرخ گیری گوشت، چرخ گوشت امگا TE32 است که با نمونه ی ایتالیایی این اقلام برابری می کند چه در ظاهر و چه در عملکرد. قدرت موتور 6 اسب بخار این دستگاه، سبب شده تا بهترین عملکرد برای کاربر ارائه شود. چرخ گوشت امگا ایرانی TE32 از بدنه ای آلومینیومی با روکش آنودایز ساخته شده که این پوشش سبب می شود تا دستگاه در شرایطی نظیر رطوبت و خط و خش مقاوم سازی شود. 

گلویی، مارپیج و طوقه نیز از جنس استیل است تا هیچ نوع عواملی سبب زنگ زدگی آن نشود. در زیر بدنه ی دستگاه نیز در چهار طرف آن پایه های محکمی قرار گرفته اند که برای جلوگیری از لغزش و لرزش دستگاه در زمان روشن شدن می باشند. 

TE32 مجهز بوده به الکتروموتور با نیروی گشتاور بالا در زمان شروع کار می باشد تا بتواند بهترین بازدهی را برای مشاغلی با حجم کاری زیاد ایجاد نماید. از قابلیت هایی که در دستگاه قرار داده شده می توان به گلویی متحرک و سیستم چرخش معکوس اشاره کرد که مانع از هدر رفت گوشت و انسداد مسیر خروجی دستگاه می گردد. با این محصول شگفت انگیز 500 کیلوگرم بازدهی در 1 ساعت ایجاد نمایید. 

این محصول 63 کیلوگرمی را که طراحی زیبا و مدرن دارد، با گارانتی و خدمات پس از فروش خرید کنید. 

چرخ گوشت امگا TE32

با این دستگاه چرخ گیری گوشت، حرفه ای شوید! محصول نام برده شده که در گروه کالاهای بادوام و پرکاربرد ایرانی جای دارد، توانسته در دل متقاضیانی که به دنبال یک چرخ پیشرفته هستند، جا باز کند و این افراد الویت خرید و انتخاب خود را SE32 امگا قرار دهند. این چرخگوشت، بدنه ای با ابعاد استاندارد و جنس استیل دارد که تضمین کننده مقاومت و دوام دستگاه در برابر رطوبت، گرد و غبار و … خواهد بود. ضمن اینکه قطعات داخلی نظیر تیغه، گلویی و مارپیچ نیز از نوع استیل هستند که همین استیلی بون سبب شده تا خیال کاربر از نظر شست و شوی آن ها راحت باشد. 

داشتن موتوری به قدرت 3 اسب بخار یا 2.2 کیلووات، نشان دهنده ی سطح بازدهی بالای دستگاه خواهد بود که برای این چرخ می توان 500 کیلوگرم را در یک ساعت تخمین زد که حجم قابل توجه و بالایی است. این موتور با نیروی گشتاور بالا در زمان استارت طراحی شده و تحت لیسانس ACEC بلژیک است. 

با مشاهده وضع اقتضادی کنونی و افزایش قیمت گوشت، توانایی خرید این مواد پروتئینی کم شده است، بنابراین در زمان چرخ گیری باید مواظب بود تا کمترین هدر رفتی از آن را نداشت. به همین جهت کارشناسان تولیدی گروه امگا صدصنعت آرا، تدابیر لازم را به خرج داده اند و این محصول را به قابلیت گلویی متحرک و سیستم چرخش معکوش مجهز کرده اند. گلویی متحرک این امکان را برای مخاطب به وجود می آورد تا با جدا کردن این قطعه و نگهداری آن در یخچال مانع از فاسد شدن گوشت شد و چرخش معکوس نیز مسیر خروجی دستگاه را که بر اثر گوشت مسدود شده را باز می کند. اگر شما هم مجذوب این دستگاه ایده آل شده اید، بهتر است بدانید که همراه با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فرش 10 سال عرضه می شود. 

چرخ گوشت گیربکسی امگا SE32

در نظر داریم تا یکی از قوی ترین و بهترین دستگاه های چرخ گیری گیربکسی از تولیدات کمپانی الکتروکار را به شما معرفی نماییم که شهرت چشمگیری پیدا کرده است. الکتروکار نیز از کمپانی امگا ایتالیا الهام گرفته و موفق به ساخت و عرضه دستگاهی شده که به مدل EC-75 معروف می باشد. با خرید این دستگاه می توانید آسودگی و راحتی را به حیطه ی کاری خود هدیه دهید و نهایت بهره ورداری لازم را از آن ببرید. 

چرخ گوشت EC-75 راندمانی برابر با 300 کیلوگرم را در 1 ساعت با موتور پرقدرت 3 اسب بخار ارائه می دهد. قطعات داخلی این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده که در تماس با آب دچار زنگ زدگی نمی گردد. این قطعات شامل گلویی، مارپیچ و طوقه می باشد. بدنه دستگاه را نیز از همین جنس قرار داده اند تا ضمن حفظ مقاومت بالا در محصول، نمای درخشان و زیبایی را برای شما به وجود آورد. 

این چرخ گوشت گیربکسی در دو رنگ استیل و قرمز ارائه می گردد که انتخاب هر کدام مطابق با نیاز و سلیقه ی شما و دکور فروشگاهتان خواهد بود. این دستگاه به کلید گردان و گلویی متحرک تجهیز شده که از هدر رفتن گوشت جلوگیری می کند. این چرخ گوشت خارق العاده، شگفتی در صنعت تولید دستگاه های چرخگوشت صنعتی تلقی می شود که می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما در سوپر پروتئینی ها، هتل ها و رستوران، کارخانجات بسته بندی باشد. 

چرخ گوشت گیربکسی امگا SE32

مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در تهران کجاست؟

اگر شما هم نیاز به خرید چرخ گوشت صنعتی گیربکسی دارید، می توانید گزینه ی انتخاب برای فروشگاه را، charkhegosht.com در نظر بگیرید. این مجموعه توانمند، با توکل به خدا و تیم پشتیبانی قوی، موفق شده تا بهترین و لذت بخش ترین روش خرید را برای کاربران خود ارائه نماید تا طبق راهنمایی های لازم و مدل های متنوع قرار گرفته در این مرکز، بتوان خریدی آسوده و راحت را در بستری امن و مطمئن با بهترین قیمت انجام داد. 

این مجموعه در زمینه تعمیرات نیز خدمات ارائه می دهد. بنابراین در صورت بروز مشکل در دستگاه می توانید با خیال آسوده، تعمیرات دستگاه خود را به ما بسپارید. ما برای ارائه بهترین ها به شما تمامی تلاش خود را بکار بسته ایم. 

تعمیر چرخ گوشت گیربکسی

سایر دسته بندی ها : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *