5/5 - (1 امتیاز)

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار، با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین قابلیت های ویژه روز دنیا می تواند با عملکرد عالی خود که بدون دخالت دست اتفاق می افتد، در عرض چند دقیقه چرخ کردن گوشت را به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملاً ایمنی و بهداشتی انجام دهد. گوشت، مواد غذایی سرشار از پروتئین در زندگی ما جایگاه خاصی دارد، از کباب کوبیده گرفته تا همبرگر، همه با استفاده از چرخ گوشت آماده می شود. چرخ گوشت های الکتروکار که توانسته اند امروزه در بین کاربران طرفداران بسیاری را به خود مجذوب سازند، یکی از انواع این تجهیزات می باشند که کار چرخ گیری و تبدیل قطعات گوشت به بافتی خمیری را به کار آسان و لذت بخش تبدیل ساخته اند. 

چرخ گرفتن گوشت و در کنار آن مواد آبدار نظیر پیاز، برای آماده کردن مخلوطی از کباب بدون چرخ گوشت تسمه ای قابل انجام نیست که اگر بخواهیم در تعریفی مختصر این دستگاه را برای شما معرفی کنیم باید گفت که در این دستگاه های چرخ گیری گوشت به جای استفاده از چرخ دنده از تسمه جهت انتقال قدرت موتور استفاده می شود که با داشتن این ساختار به راحتی می توان به چرخ گرفتن مواد آبدار در کنار چرخ گیری گوشت گاو، گوسفند، بره، مرغ و … پرداخت. این مدل دستگاه ها به نسبت گیربکسی دارای قدمت بیشتر، سرعت بالاتر و قدرت کمتری هستند. بی شک این محصولات می تواند انتخاب مناسبی برای مراکزی نظیر سوپر پروتئینی ها، قصابی ها، رستوران ها، کبابی ها و … باشند که نیاز دارند تا در روز حجم بالایی از مواد گوشتی را چرخ بگیرند. 

قبل از یک خرید خوب و مناسب نیاز است تا با انواع چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار آشنا شوید. در واقع دغدغه اصلی اکثر کاربران در زمان خرید این است که بین چهار مدل چرخگوشت تسمه ای ارائه شده این کمپانی چه تمایز و یا تفاوت هایی وجود دارد؟

برای بالا بردن راندمان کیفیت کاری تان بهتر است تا همراه ما باشید چرا که قصد داریم تا در مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم به توضیح کامل این موضوع بپردازیم. 

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

انواع چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار

تمامی مدل های چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار به شکل ایستاده هستند. ابعاد این دستگاه ها بزرگ و بدلیل داشتن وزن سنگین در نوع چرخدار قرار گرفته اند تا برای حمل بتوان به راحتی آن ها را تکان داد. ضامن داشتن این چرخ ها نیز حرکت چرخ گوشت را در زمان کار ثابت نگه می دارد تا بتوان بدون استرس و نگرانی به انجام فرآیند چرخ کردن پرداخت.  

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

سایز این چرخ گوشت ها 32 و با داشتن توان موتور بالا حاضر به چرخ گرفتن گوشت در حجم بالا هستند. از پارامتر های مهم این دستگاه ها چرخ گرفتن موادی است که در زمان چرخ گیری آب پس می دهند، بنابراین شما با کمک این محصولات بدون نگرانی می توانید حجم زیادی از گوشت را به همراه سایر مواد غذایی نظیر سیب زمینی و پیاز، نخود و … چرخ گیری کنید، بدون اینکه آب و یا ذرات در دستگاه تجمع یابد.

شما با کمک این محصولات از ایجاد آلودگی و یا ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می نمایید به صورتیکه کوچک ترین مشکلی برای دستگاه به وجود نمی آید. 

این محصولات را می توان در انواع مدل های زیر معرفی کرد که شامل:

  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC15 با موتور 2 اسب بخار
  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC15 با موتور 3 اسب بخار
  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC16 با موتور 2 اسب بخار
  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC16 با موتور 3 اسب بخار

تمامی قطعات بکار رفته در ساخت EC15 از چدن با روکش استیل است به طوریکه این پوشش بعد از مدت ها استفاده رنگ استیلی خود را از دست می دهد که علت کیفیت پایین آن را باید به نسبت مدل EC16 همین موضوع در نظر گرفت. دو مدل ارائه شده چرخ گوشت الکتروکار EC15 نیز از تفاوت قیمت نسبت به یکدیگر برخوردارند که دلیل آن توان موتوریست که در آن ها تعبیه شده است. چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC15 با موتور 2 اسب بخار از لحاظ ویژگی کاملاً مشابه EC15 با موتور 3 اسب بخار است و همانطور که قبل هم اشاره نمودیم تنها تمایز آن ها در توان موتور بکار رفته در ساخت می باشد. 

EC15 با سایز 32 در نوع تک فاز و سه فاز ارائه شده که می تواند بازدهی 300 کیلوگرم در ساعت را برای کاربر ارائه نماید.

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC16 مشابه مدل قبل در دو مدل 2 اسب و 3 اسب بخار توزیع گردیده که از اصلی ترین ویژگی آن داشتن بدنه فلزی و قطعاتی تماماً استیل می باشد تا در تماس با مواد غذایی، دچار واکنش نشوند و به راحتی بتوان آن ها را شست. استیل متریالی با دوام و مقاوم است که از پایداری بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان دچار تغییر شکل ظاهری نخواهد شد. 

خرید این دستگاه برای شما بازدهی 300 کیلوگرم را به ازای هر ساعت به دنبال دارد و با داشتن برق مصرفی تک فاز و سه فاز مناسب برای مراکز نیمه صنعتی و صنعتی بزرگ خواهد بود. 

از دیگر قابلیت و امکانات ویژه قرار گرفته در 4 مدل ارائه شده در بالا سیستم چرخش معکوس است تا بتواند با تغییر جهت حرکت، رگ و چربی یا قطعات گوشت را که بین مارپیچ و یا تیغه گیر کرده خارج نماید و به عبارت دیگر مانع از انسداد یافتن گوشت گردد. گلویی قرار گرفته بر روی این دستگاه های چرخ گوشت تسمه ای از نوع متحرک است بدین شکل که با جدا کردن و قرار دادن آن در یخچال می توان بخشی از تکه های گوشت باقی مانده در این قسمت را با قرار دادن درون یخچال از خراب شدن نجات داد. 

 قیمت چرخ گوشت صنعتی تسمه ای الکتروکار 

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای الکتروکار با امکان چرخ گیری همزمان گوشت و پیاز می تواند موجب افزایش سرعت عمل شما در تهیه انواع مواد غذایی در رستوران، کبابی ها و … شود. این محصولات از تسمه برای انتقال نیرو استفاده می کنند و به نسبت مدل های گیربکسی ارزان ترند چرا که چرخ دنده و جعبه گیربکس از این محصولات حذف شده و باعث شده تا هزینه پرداختی بابت خرید این محصولات کمتر از چرخ گوشت گیربکسی باشد. از طرف دیگر چون این دستگاه توسط یک شرکت ایرانی ( الکتروکار ) تولید می شود، هزینه وارداتی و حمل و نقل آن ها حذف شده است به همین جهت از قیمت مقرون به صرفه تری به نسب مدل های خارجی برخوردارند. 

فروشگاه چرخ گوشت نیز به منظور جلب رضایت مشتریان خود و همچنین رقابت با دیگر فروشگاه ها، توزیع این محصولات را به نسبت فروشگاه های دیگر ارزان تر قرار داده تا کلیه کاربران عزیز بتوانند با پرداخت یک مبلغ مناسب به خرید این دستگاه مرغوب و درجه یک بپردازند. امکان خرید از این مجموعه به دو روش حضوری و غیر حضوری قرار داده شده است تا خریداران عزیز به هر طریق که برایشان میسر بود، به خرید بپردازند. 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بشتر در خصوص این دستگاه ها، می توانید با بخش کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از این عزیزان مشاوره دریافت نمایید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *