5/5 - (1 امتیاز)

چه زمانی نیاز به تعمیر چرخ گوشت براکس است؟ آیا اصلا این دستگاه های چرخ گیری گوشت دچار نواقص و یا ایراداتی خواهند شد یا خیر؟ 

در پاسخ به سوال اول باید بگوییم هرگاه که متوجه شدید که عملکرد دستگاهتان دیگر مانند گذشته نیست و یا اختلالی در قطعات دستگاه به وجود آمده که سبب شده تا نتیجه ی مطلوبی از چرخ گیری گوشت عایدتان نشود، نیاز به تعمیر است.

و اما در جوابدهی به پرسش دوم باید گفته شود بله، هیچ تفاوتی بین چرخ گوشت با سایر تجهیزات صنعتی نخواهد بود چرا که کیفیت برابر با عدم پدید آمدن ایراد در دستگاه نیست. تعمیر چرخ گوشت براکس پس از مدت زمان طولانی استفاده از دستگاه و حتی شرایط نگهداری نادرست، احتیاج است. فقط نکته ای که در زمینه ی تعمیرات برای این دستگاه ها پیش می آید این است که نیازمند فردی با کیاست برای این کار هستید، می توانید این افراد کاربلد و حاذق را فقط در مراکز معتبر یافت نمایید چرا که تنها این مجموعه ها هستند که اقدام به استخدام این چنین افرادی می نمایند که دوره های آموزشی لازم را در این زمینه کسب کرده اند و حال آماده ی ارائه خدمت رسانی به کاربران در خصوص تعمیرات و سرویس دستگاه می باشند. 

همراه ما باشید تا توضیحات بیشتری در این زمینه ( تعمیر چرخ گوشت براکس) و همچنین معرفی مراکز مطمئن در اختیارتان قرار دهیم. 

چرخ گوشت براکس و قطعات آن

اقدامات لازم برای تعمیر چرخ گوشت براکس

براکس سازنده ی دو نمونه دستگاه های چرخ گیری گوشت با بهترین کیفیت است که بر اساس سایز 12 و 22 تعیین شده برای آن ها، مناسب برای استفاده در منازل، شرکت ها، مدارس و سایر مراکز تهیه غذا خواهند بود. چرخ گوشت نیمه صنعتی براکس ظاهری شیک ولی بازدهی فوق العاده ای دارد و می تواند به خوبی نیاز کاری شما را بر اساس حجم تعیین شده، پاسخگو باشد. 

بدنه این دستگاه ها را آلومنیوم آنودایز و قطعات داخلی را نیز استیل می سازد. وجود این جنس در ساختار دستگاه موجب شده تا کالا دوام بسیار خوبی داشته باشد ولی نمی توان این استقامت را عاملی برای بروز نکردن ایراد در دستگاه قلمداد نمود. چرا که استفاده های فراوان از این تجهیزات منجر به بروز اشکالاتی در دستگاه شما خواهد شد که عملکرد شما را با اختلال مواجه می سازد. در زمان بروز مشکل در این دستگاه شرط عقل این است که هرگز به صورت خود سرانه اقدام به دست کاری ننمایید و راه حل مناسب تماس با واحد خدمات پس از فروش چرخگوشت براکس می باشد. به همین منظور ما می توانیم نمایندگی چرخ گوشت، یکی از قابل اعتماد ترین مجموعه ها را معرفی نمایید. وب سایت این فروشگاه www.charkhegosht.com بوده که تمامی راه های ارتباطی در این سایت قرار داده شده است. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

این مجموعه مهندسانی آزموده و خبره دارد که با شناخت درست از تمامی قطعات این دستگاه ها، قادر به تعمیر چرخ گوشت براکس به بهترین نحو احسن هستند تا با عیب یابی این تجهیزات، اعتماد و اطمینان را نسبت به این مجموعه در مشتریان پدید و رضایتمندی آنان را شامل شوند. می توانید با صرف کمترین هزینه دستگاه خود را از بابت تعمیرات و سرویس دهی به این مجموعه بسپارید. 

حتما بخوانید: نمایندگی چرخ گوشت براکس

ایرادات چرخ گوشت رومیزی براکس کدام اند؟

از عیوبی که در چرخ گوشت نیمه صنعتی براکس دیده می شود شامل مواردی است که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم. 

  • چرخ گوشت براکس روشن نمی شود: احتمال اینکه محافظ موتور و یا فیوز سوخته باشد، وجود دارد. شاید هم مشکل از سیم های رابط باشد که معیوب شده اند. یا حتی اتصالات داخلی دچار آسیب شده باشند. بهتر است که این موارد را چک کنید. 
  • حلزونی در دستگاه نمی چرخد: در مورد اول باید به خراب و یا شکسته شدن چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس اشاره کرد. در مورد بعدی هم باید هرز شدن و یا ساییده شدن مارپیچ انتهای محور آرمیچر را در نظر گرفت.
  • چرخیدن گوشت به دور تیغ و نچرخیدن به دور شبکه: کند شدن تیغه از مورد اولی بوده که سبب بروز این چنین عیبی در دستگاه شما می شود. توجه داشته باشید تا در زمان تیز کردن تیغ با دقت کافی این کار انجام شود، چرا که در غیر این صورت بین تیغه و شبکه فاصله ی هوایی ایجاد می شود و باعث این ایراد می گردد. توجه نمایید تا گوشتی را که می خواهید چرخ بگیرید چربی نداشته باشد، چرا که منجر به بروز این چنین مشکلی خواهد شد. البته امکان دارد که واشر های پشت محور چرخ حلزونی نیز از بین رفته باشند. 
  • گریس از درون جعبه دنده نشست می کند: خارج شدن گریس بخاطر شل شدن و یا خراب شدن واشر های جعبه دنده می باشد. 
  • موتور چرخ گوشت صدا می دهد: خرابی یاتاقان، جعبه دنده و هرز شدن پروانه خنک کنده در این عامل بی تأثیر نیست. 

تعمیر و سرویس چرخ گوشت براکس

در بالا به ایراداتی اشاره کردیم که ممکن است در دستگاه شما به وجود آید. و اما در ادامه شرایط نگهداری شما نیز بستگی زیادی به پایداری دستگاه چرخ گوشتتان دارد بنابراین بهترین راه این می باشد که هرگز مواد آبدار و سبزیجات را با استفاده از این دستگاه ها چرخ نگیرید. همچنین لازم است تا تیغه چرخگوشت صنعتی براکس را پس هر بار استفاده تمیز کنید. استفاده از قطعات با کیفیت و همچنین استراحت دادن به محصول پس از مدت زمان استفاده، سودمند است. 

توجه داشته باشید که تیغه ضمن تمیز کردن، نیاز به تیز کردن هم دارد. پس بهتر است که هر چند وقت یکبار این کار را انجام دهید تا فشار زیادی به موتور وارد نشود.

گوشت مورد چرخ گیری باید بدون رگ و پیه باشد تا به تیغه های دستگاه شما فشار وارد نشود. در زمان چرخ گیری گوشت نیز بهتر است که آن ها را به قطعات کوچک تقسیم کنید. 

در زمان تعویض قطعات دقت داشته باشید تا قطعات جایگذاری جدید بهترین کیفیت را داشته و به صورت اصل باشند، چرا که استفاده از قطعات نامرغوب، سلامت دستگاه شما را به خطر می اندازد. بنابراین باز هم دقت در جستجوی تعمیرگاه برای انجام این کار از اصول مهم در تعمیر چرخ گوشت براکس تلقی می شود که نیاز به دقت شما دارد. 

حتما بخوانید: قیمت چرخ گوشت براکس

سوالات متداول

برای خرید چرخ گوشت های براکس، بهترین مرکز کجاست؟

شاید با خود بگویید تمامی صحبت ها و تعریف و تمجید ما از جهت تبلیغات شرکت چرخ گوشت است! در صورتیکه این طور نیست، وب سایت charkhegosht.com در کنار تعمیرات، بخشی را هم به خرید و فروش این تجهیزات اختصاص داده که به صورت اینترنتی و حضوری امکان خرید را برای کاربران مهیا ساخته تا بتوانند دستگاه هایی با همان کیفیت اصل شرکت سازنده را تهیه نمایند.

مناسب ترین چرخ گوشت burax برای مصارف خانگی کدام است؟

چرخ گوشت رومیزی براکس مدل bm 12 با مشخصات: قدرت موتور 1.1 اسب بخار/ بازدهی 100 کیلوگرم در ساعت/ برق مصرفی تکفاز/ قایلیت چرخش معکوس/ تیغ و پنجره استیل/ بدنه آلومینیوم آنودایز.

هزینه تعمیر چرخ گوشت نیمه صنعتی براکس چقدر است؟

با توجه به عیب پیش آمده در دستگاه، هزینه تعمیر نیز تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *