3/5 - (2 امتیاز)

تعمیر چرخ گوشت تسمه ای نیز مانند دیگر محصولات موجود در بازار نیاز به فردی کاربلد و حرفه ای در این زمینه دارد تا بتواند عیب محصول را به خوبی رفع کند. با اطمینان می توانیم این وعده را به شما بدهیم با سپردن دستگاه خود به تعمیرکاران ما در مجموعه چرخ گوشت می توانید دستگاهی تعمیر شده آن هم به صورت اساسی و بدون هیچ گونه نقص و یا ایرادی را تحویل بگیرید. این مرکز با وجود تیم پشتیبانی قوی و آموزش دیده در این زمینه به یاری و کمک مصرف کنندگانی آمده که چرخ گوشت تسمه ای آن ها دچار ایراداتی شده است.

تعمیر چرخ گوشت تسمه ای در این مرکز ضمن این که زیر نظر افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شود، هزینه تعمیر آن نیز بسیار پایین است و زمان لازم برای انجام این کار هم در کوتاه ترین بازه ی زمانی خواهد بود. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص این دستگاه ها و ایرادات پدید آمده در آن ها و همچنین مجموعه بزرگ چرخ گوشت آشنا می سازیم. 

تعمیر چرخ گوشت تسمه ای

با چرخ گوشت تسمه ای بیشتر آشنا شوید

چرخ گوشت تسمه ای یکی از قدیمی ترین مدل های ارائه شده چرخگوشت است که با داشتن بهترین عملکرد امروزه باز هم جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان و متقاضیان دارند به طوری اکثر خریداران ترجیح می دهند که در زمان خرید، این چرخ گوشت ها را گزینه ی انتخابی خود قرار دهند. چرخ گوشت تسمه ای بر خلاف چرخ گوشت گیربکسی، قادر به چرخ کردن مواد آبدار مانند پیاز و نخود در کنار گوشت است بدون اینکه پس از چرخ گیری مشکلی برای دستگاه به وجود آید و یا پس از چرخ کردن این مواد لازم باشد تا آب و یا ذرات مواد را از دستگاه تخلیه نمود، چرا که هرگز مواد در این محصول تجمع نمی یابد. در مدل تسمه ای برای چرخ کردن گوشت به جای استفاده از چرخ دنده از تسمه جهت انتقال قدرت موتور استفاده می شود.  

این دستگاه بیشتر در قصابی ها و رستوران ها کاربرد دارد و در اکثر مدل ها از بدنه ی استیل و یا آلومینیوم آنودایز شده استفاده می شود. سینی متحرک تغذیه گوشت، گوشت کوب و مخزنی از جنس استیل همراه این محصولات قرار دارد. امروزه این محصولات در مدل های ایرانی و خارجی نیز تولید می شوند که در هنگام خرید باید توجه شود دستگاهی را انتخاب کنید که تیغه ای از جنس مناسب داشته باشد چرا که استفاده از قطعه ای با کیفیت عالی موجب می شود تا خروجی با بازخورد بی نظیر عاید مصرف کننده گردد. بهترین تیغه، جنس استیل دارد. 

در توصیفات دیگر از چرخ گوشت تسمه ای باید به وجود چرخ های قرار گرفته در زیر دستگاه برای حمل راحت تر محصول اشاره کرد که جایجایی را برای مخاطب راحت می سازد. مهم ترین مشخصه در این دستگاه ها داشتن گلویی متحک است که مانع از فاسد شدن گوشت می گردد. همچنین این محصولات در سایز هایی با دهانه ی ۳۲ و ۴۲ در دو مدل ضامن جلو و ضامن عقب وجود دارند که انتخاب را در هر مدل بر عهده ی سلیقه و نیاز مخاطب قرار می دهند. 

در ساخت این چرخگوشت ها همانطور که پیشتر هم اشاره نمودیم از متریال با کیفیت استفاده شده تا ضمن رعایت بهداشت در دستگاه، موجب شود تا در پایان کار بتوان به راحتی  بدون کوچک ترین مشکلی قطعات را شست. اهرم بکار رفته در ساخت این محصولات، قفل و یا رها کردن تنه دستگاه را به راحتی ممکن می سازد. این دستگاه ها کلیدهای چپ گرد و راست گرد دارند که برای کنترل کردن حرکت محور چرخ گوشت بکار می رود. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

قطعات بکار رفته در ساخت چرخ گوشت تسمه ای

یک چرخ گوشت از قطعاتی نظیر: 

  • طوقه
  • فیلتر
  • موتور
  • محفظه
  • اهرم ثابت کننده
  • جاگلویی و گلویی
  • تیغه
  • پنجره
  • مارپیچ ساخته می شود. 

طوقه حکم درب چرخگوشت را دارد و پس از قرارگیری اجزای گلویی، به عنوان درپوش در جلوی آن ها قرار می گیرد.

فیلتر محل خروج گوشت است و دارای سوراخ های ریز می باشد. 

محفظه برای ورود گوشت به چرخ گوشت است. 

اجزای گلویی توسط این قطعه به نام اهرم ثابت کننده محکم می شوند. 

جاگلویی یکی از اجزای مهم برای قرار گیری گلویی و مارپیچ می باشد. 

مهم ترین و اصلی ترین قطعه در چرخ گوشت تیغه است. با کمک این قطعه کار برش دادن و چرخ کردن گوشت انجام می شود. 

پنجره چرخ گوشت نیز که در انواع نخودی، کبریتی و سوزنی ساخته می شود مطابق با نظر مصرف کننده است که چه مدل خروجی گوشتی می خواهد.

مارپیچ نیز در جهت هدایت گوشت به سمت تیغه و پنجره است که معمولاً از جنس چدنی و استیل آن را می سازند.

مشکلات رایج در چرخ گوشت تسمه ای که نیاز به تعمیر دارد

– علت خاموش شدن چرخ گوشت: عیب سیم های رابط، برق نداشتن پریز، آسیب دیدن اتصالات داخلی، سوخته شدن موتور و یا فیوز

– صدا دادن دستگاه در زمان کار کردن موتور: یاتاقان ها خراب شده اند، پروانه خنک کننده موتور هرز شده و یا جعبه دنده عیب کرده است. 

– حلزونی نمیچرخد: ساییده و یا هرز شدن انتهای مارپیچ محور آرمیچر، خراب شدن و یا شکسته شدن چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس

– چرخیدن گوشت به دور تیغه ولی نچرخیدن از شبکه: یکی از این دلایل کند شدن تیغه است که با تیز شدن رفع می شود ولی اگر در زمان تیز کردن تیغه نیز دقت لازم بکار نرود این مشکل نیز بروز می کند. دلیل دیگر ایجاد شدن فاصله ی هوایی بین تیغه و شبکه است. چربی داشت بیش از حد گوشت و همچنین واشر های پشت محور چرخ حلزونی نیز دلیل دیگر بر این عوامل هستند. 

از درون جعبه‌ دنده گریس خارج می شود: شل شدن جعبه دنده ، خراب شدن واشر های جعبه دنده

تعمیرات چرخ گوشت ایستاده تسمه ای

نمایندگی چرخ گوشت صنعتی

فروشگاه اینترنتی چرخ گوشت یکی از معروف ترین نمایندگی های چرخ گوشت صنعتی است که به کار فروش و همچنین تعمیرات این دستگاه ها می پردازد. از جمله برند های مطرح در این زمینه می توان به الکتروکار اشاره کرد که یکی از برند های ایرانی در زمینه ی ساخت انواع چرخ گوشت های تسمه ای می باشد. چگا نیز یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح است که در گذشته این مدل چرخ گوشت ها را تولید می کرده ولی امروزه دیگر به ساخت این محصولات نمی پردازد. 

در این مجموعه ی بزرگ، تعمیر چرخ گوشت صنعتی الکتروکار و تعویض قطعات چرخ گوشت صنعتی الکتروکار نیز صورت می گیرد. همانطور که می دانید این برند بدلیل داشتن قیمت مناسب در بین خریداران مشهور شده است. تعمیرات در این مرکز توسط تعمیرکاران حرفه ای با بهترین قیمت قابل انجام است. می توانید انواع چرخ گوشت تسمه ای خود را با هر مدل، برند، ظرفیت و یا طرحی در این مرکز تعمیر کنید.  

تعمیرات چرخ گوشت الکتروکار

الکتروکار برندی کاملاً ایرانی است که در ساخت دستگاه های خود مدل گیربکسی، تسمه ای و خانگی را قرار داده است. در مدل تسمه ای این برند تیغه هایی با سایز 32 و 42 به چشم می خورد که با طراحی ایستاده و با وجود چرخ هایی در زیر دستگاه برای حمل آسان تر قرار گرفته اند. بدنه ی این محصولات ویژه را فلزی با پوشش رنگ استاتیک و استیل می سازد. قطعات داخلی آن نیز در بعضی مدل های استیل و در بعضی دیگر چدن است. قدرت موتور، بازدهی، برق مصرفی و … از محصولی به محصول دیگر متغیر است. از مدل های تسمه ای این برند می شود به:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *