5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا باید زیر نظر برجسته ترین و خبره ترین تعمیرکاران صورت گیرد تا نیاز مجدد به تعمیر در محصول به وجود نیاید، چون بسیاری از دستگاه ها هستند که با یکبار تعمیر اساسی دیگر نیازی به تعمیر و یا تعویض دوباره آن ها نیست. قبل از تعمیر چرخ گوشت ابتدا لازم است که اطلاعات کافی و وافر در این زمینه را به دست آورید که هم توانسته باشید عیب دستگاه خود را متوجه شوید، و هم محصول خود را بهتر بشناسید، زیرا در بسیاری از موارد با یک چک کردن آسان می توانید در جهت رفع عیب دستگاه برآمد.  

برند چگا دارای بهترین تولیدات در بازار فروش است که با شناختن نیاز مصرف کنندگان به محصولی در جهت رفع نیاز های روزانه خود، درصدد برآمدند که دستگاهی را تولید نمایند که با داشتن بهترین بازخورد و بالاترین سطح کیفیت، توانسته باشد در بازار به رقابت با دیگر برند های مشابه بپا خیزد و باید این یقین را بدهیم، انتخاب چرخ گوشت های این برند، به معنی انتخاب بهترین تکنولوژی و همچنین کارکرد می باشد. چرخ گوشت چگا یک برند قدیمی ست که در بازار طرفداران مخصوص به خود را دارد و می توان رضایت را در بین مصرف کنندگان این دستگاه ها به وفور دید.

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

تعمیر چرخ گوشت چگا

چه هنگام نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا است؟

شاید سوال بسیار از افراد این باشد که چه هنگام نیاز به چرخ گوشت صنعتی چگا است؟ در این قسمت به شرح این موضوع می پردازیم و در نظر داریم که رایج ترین مشکلاتی که در بسیاری از دستگاه ها رخ می دهد را توضیح دهیم.

این جمله را بارها و در زمان خرید دستگاه های مختلف از جانب فروشندگان شنیده ایم که تا پایان عمر این کالا هیچ گونه تعمیرات و یا سرویسی نیاز ندارد! همه ما می دانیم که این حرف دروغی بیش نیست و بیشتر جنبه تبلیغاتی را در بر می گیرد، زیرا متوجه این موضوع هستیم که هر چقدر هم که چرخ گوشت صنعتی در بالاترین سطح کیفیت و کارایی خود قرار داشته باشد، بالاخره بدلیل استفاده های مکرر و زیاد نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات را دارد زیرا همانطور که می دانید این محصولات در طول عمر خود در حجم های کاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و دارای بیشترین کارکرد هستند، پس سرویس این محصولات از مهم ترین نکاتی ست که در عملکرد آن ها تأثیر گذار است.  

توجه داشته باشید که هنگام تعمیر این دستگاه ها، انتخاب نیرویی که متخصص در این زمینه باشد، بسیار مهم است چرا که تعمیر درست و اساسی این چرخگوشت تقریبا در بازخورد و سرعت عمل کار بی تاثیر نیست. در ادامه بحث قصد داریم شما را با این عیوب در دستگاه آشنا سازیم.  

مشکلات رایج چرخ گوشت صنعتی چگا

– روشن نشدن دستگاه: از شایع ترین مشکلاتی که در بسیاری از دستگاه ها ممکن است رخ دهد، روشن نشدن چرخگوشت می باشد. در بسیاری از موارد این مشکل به خاطر نداشتن برق پریز است که لازم است تا حتما بررسی شود. دیگر مواردی که ممکن است باعث این اتفاق شود، سیم های رابط می باشد که دچار عیب و یا ایرادی شده است و یا محافظ موتور دستگاه و یا فیوز که امکان دارد سوخته باشد.

مشکل پیدا کردن موتور چرخگوشت نیز از دیگر دلایلی ست که در روشن نشدن دستگاه موثر است که در این صورت پیشنهاد ما به شما، سرویس دستگاه توسط یک تعمیر کار ماهر می باشد.

دلیل آخر هم ممکن است بخاطر آسیب دیدن اتصالات داخلی دستگاه چرخ گوشت تان بوده باشد. 

گوشت به دور تیغه می چرخد ولی از شبکه نمی چرخد: دلیل اول بدلیل کند شدن تیغه ی دستگاه ست که در صورت تمیز شدن این مشکل رفع می شود. دلیل دوم بدلیل ایجاد فاصله هوایی بین تیغ و شبکه است که این مشکل به سبب بکار نبردن دقت لازم در تیز کردن و یا از بین رفتن واشر های پشت محور چرخ حلزونی ست که سبب بروز چنین مشکلی در دستگاه شده است. وجود چربی در گوشت نیز از دیگر عوامل این موضوع خواهد بود. 

– رفع صدای موتور: ممکن می باشد که جعبه دنده دچار نقصی شده و یا پروانه خنک کننده موتور هرز شده باشد. البته خراب شدن یاتاقان و یا معیوب شدن موتور دستگاه نیز در این مشکل بی تأثیر نخواهند بود. 

– نشست گریس از جعبه دنده و بیرون ریختن آن: نشست گریس از جعبه دنده به سبب شل شدن اتصالات جعبه دنده است. البته دلیل دومی هم وجود دارد که ممکن است واشرهای نمدی درون دنده خراب شده باشند. 

– مواقعی که حلزونی نمی چرخد: در بسیاری از موارد نچرخیدن حلزونی مربوط به انتهای مارپیچ انتهای محور آرمیچر است که یا ساییده و یا هرز شده است. از دیگر دلایل هم ممکن است به چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس ارتباط داشته باشد که دچار شکستگی شده و یا خراب شده است. 

چرخ گوشت صنعتی

فروشگاه چرخ گوشت مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در کشور

فروشگاه چرخ گوشت مرکز فروش چرخ گوشت صنعتی در کشور است که علاوه بر کار فروش به تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا نیز می پردازد. با مرکز چرخ گوشت، دیگر نگران تعمیر دستگاه خود نباشید! نیروهای آموزش دیده در فروشگاه ما که با دانش لازم در این زمینه به تعمیر و یا در صورت نیاز به تعویض قطعات چرخ گوشت می پردازند این کار را با بهترین روش و اصولی ترین طریق انجام می دهند تا در وهله نخست ابتدا توانسته باشند رضایت مصرف کننده را به دست آورند و سپس فروشگاه خود را در دید همگان یکی از بهترین ها جلوه دهند. تمامی تلاش ما در جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سراسر کشور است و برای این کار تمامی دانش خود را به کار بسته ایم و به همین منظور به فروش تخصصی در زمینه ی چرخ گوشت صنعتی برخواسته ایم. به امید روزی که یکی از بهترین ها در این زمینه شناخته شویم. 

نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997

نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995

نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678

تلفن همراه : 09128008209

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *