5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است این مشکل برای شما هم پیش بیاید که چرخ گوشت AMB تان نیاز به تعمیر داشته باشد و سوالی که در چنین مواقعی برای ذهتان پیش می آید، این است که برای تعمیر چرخ گوشت AMB با بهترین قیمت به کجا مراجعه کنیم؟ واقعا سخت و دشوار است پیدا کردن مرکزی که بتوان با خیال راحت دستگاه خود را به آن ها سپرد تا عیب را رفع کنند. یا حتی تعمیرگاهی که با قیمت خوب و مناسب بتواند این کار را انجام دهد. 

چرخ گوشت AMB ساخت یکی از قدرتمند ترین کمپانی های دنیا یعنی ایتالیاست که باید تعمیرات این محصولات درجه یک زیر نظر متخصصان و کارشناسان حرفه ای انجام شود. مجموعه تخصصی چرخ گوشت یکی از مراکز معتبر و حرفه ای در انجام این کار است که کلیه عیوب دستگاه شما را به روش اصولی تشخیص و به بهترین شکل ممکن حل می نماید. نیروی های زبده و توانمند آماده به کار در این شرکت، شناخت کلی و کاملی از این تحهیزات دارند و می توانند طبق دوره های آموزشی که در زمینه تعمیرات آن ها پشت سر گذاشته اند، به تعمیر چرخ گوشت AMB با بهترین قیمت بپردازند. در واقع هدف اصلی این نمایندگی دستیابی به رضایت کاربران است و در این راه تمام تلاش خود را به کار می بندد تا به این نقطه برسد. از تعمیرات گرفته تا زمان و هزینه همه را زیر نظر دارد تا بهترین ها را تقدیم مشتریان خود نماید. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

زمانی که نیاز به تعمیر چرخ گوشت AMB است:

هر زمان که شما با اختلالاتی از سمت این دستگاه ها مواجه شدید نظیر: روشن نشدن چرخ گوشت صنعتی ای ام بی، چرخیدن گوشت به دور تیغه ولی نچرخیدن از شبکه، نچرخیدن حلزونی، نشست گریس از جعبه دنده و صدا دادن موتور، آگاه باشید که چرخ گوشت تان نیاز به تعمیر دارد. بسیاری از کاربران در زمان تماس با ما دچار اضطراب و نگرانی شدید هستند از بابت اینکه آیا دستگاهشان قابل تعمیر است یا خیر؟ و یا اینکه چه موارد باعث شده که این ایرادات در دستگاه آن ها بروز دهد. همراه باشید تا در ادامه به بررسی دقیق تر بپردازیم. 

هر زمان با این ایراد برخورد کردید که چرخ گوشت ایتالیایی AMB شما روشن نمی شود، در وهله اول لازم است تا در ابتدا پریز برق را چک کنید. از سیم های برق هم غافل نشوید. البته امکان سوخته شدن فیوز و درست عمل نکردن محافظ موتور نیز وجود دارد. موتور، از دیگر مواد در پدید آمدن این ایرادات است که احتیاج به سرویس دارد. نکته دیگر در خاموشی دستگاه شما، اتصالات داخلی چرخ گوشت می باشد که دچار ایراداتی شده است. 

چرخش گوشت به دور تیغه و نچرخیدن گوشت به دور شبکه هم مربوط می شود به تیغه دستگاه که کند شده و لازم است تیز شود. برای تیز کردن این تیغه می توانید به نمایندگی تعمیر چرخ گوشت AMB با بهترین قیمت مراجعه نمایید. 

تعمیر چرخ گوشت AMB با بهترین قیمت

نکته* باید دقت کافی در زمان تیز کردن این قطعه بکار رفته باشد. تیغه اگر به درستی تیز نشود و یا دقت لازم در زمان این کار صورت نگیرد، ممکن است که واشرهای پشت محور چرخ حلزونی از بین بروند و موجب ایجاد فاصله هوایی بین تیغه و شبکه گردند و منجر به عاملی که در بالا بدان اشاره نمودیم. 

توجه* بهتر است گوشتی را که برای چرخ گیری آماده کرده اید، بدون چربی باشد. 

دلیل نچرخیدن حلزونی هم مربوط می شود به چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس، اگر این چرخ دنده ها شکسته شوند و یا دچار آسیب گردند، این مشکل به وجود می آید. البته دلیل دیگر هم وجود دارد که منوط به ساییده و یا هرز شدن مارپیچ انتهای محور آرمیچر است. 

موتور صدا می دهد! دلیل صدا دادن موتور به علت جعبه دنده است که باید چک گردد. البته خراب شده یاتاقان، هرز گشتن پروانه خنک کننده نیز سبب بروز صدا در موتور دستگاهتان می شود. 

از میان این عیوب و خدماتی که در نمایندگی تعمیر چرخ گوشت AMB ارائه می شود، به نشست گریس از جعبه دنده و بیرون زدن آن هم باید اشاره نماییم. اگر اتصالات داخلی دستگاهتان شل شده باشد و یا واشرهای موجود در دنده خراب شوند، این مشکل به وجود می آید. 

با چرخ گوشت ایتالیایی amb آشنا شویم!

ای ام بی سازنده ی دو نمونه دستگاه چرخ گیری گوشت در سایز 22 و 32 است که بی شک با تمامی قوای خود در ساخت این دستگاه ها توانسته کیفیت را به شکل کامل برای کاربران خود تعریف کند. چرخ گوشت رومیزی amb 22 دارای موتوری به قدرت 1.1 اسب بخار است که می تواند در یک ساعت برای مخاطب 300 کیلوگرم را چرخ بگیرد. سایز دهانه ی این دستگاه 22 است یعنی مناسب با مشاغلی خواهد بود که نسبتاً کم حجم هستند، بنابراین این دستگاه را در گروه چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز جای می دهد. 

چرخگوشت TC 32 SL نیز نمونه دیگر از این تجهیزات با داشتن تیغه ای به اندازه 32 میتواند حجم کاری را ساپورت نماید که بالاست. این محصول نیز قادر است تا با داشتن قدرت خارق العاده 2.2 اسب بخار در یک ساعت برای کاربر خروجی از گوشت های چرخ کرده در حجم 500 کیلوگرم ایجاد نماید. 

تمامی این دو مدل را آلومینیوم با قطعات داخلی از استیل می سازد که افزایش دهنده ی سطح مقاومت و استقامت دستگاهتان خواهد بود. تیغ و پنجره آن نیز همگی از سالوادور ایتالیاست به همین منظور تضمین کننده کیفیت در چرخگوشت شما می شود. این دستگاه ها در نوع گیربکسی هستند یعنی فقط برای چرخ گیری گوشت استفاده می شوند. 

از وجود قابلیت هایی که می شود برای آن ها در نظر گرفت باید به سیستم چرخش معکوس و گلویی متحرک اشاره کرد که در مورد اول با فشردن این دکمه از تجمع یافتن گوشت های چرخ کرده در مسیر گلویی جلوگیری می شود و با داشتن گلویی متحرک نیز می توان ما بقی گوشت هایی که در این قطعه مانده اند را با جدا کردن این جزء در یخچال نگهداری نمود. 

مورد بعدی در این محصول میزان برق مصرفی برای آن هاست که از نوع تکفاز است. تمامی این دستگاه ها نیز به همراه گارانتی 1 سال ارائه می شوند. 

خب ما توانسته ایم در این مقاله به تعمیر چرخ گوشت AMB با بهترین قیمت بپردازیم و در مورد هر نوع هم توضیحاتی دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست تا با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *