5/5 - (1 امتیاز)

کیفیت در کنار تنوعی عظیم از تولیدات کمپانی چگا، سازندگان و تولید کنندگان این برند را بر آن داشته تا با پراکندگی نمایندگی چرخ گوشت چگا در تهران بتواند به صورت راحت تر نیاز کاربران و مصرف کنندگان پایتخت را برآورده سازد. مجموعه ی چرخ گوشت نیز از این افتخار بی نصیب نبوده و با عرضه ساخته های این کارخانه به سطح بازار، سعی در ارائه خدمات و محصولات چگا با بهترین کیفیت و قیمت نموده است. چگا تولید ملی، جزء بزرگترین افتخارات در زمینه ی ساخت چرخ گوشت صنعتی برشمرده می شود که با کسب امتیازات ویژه از نظر کیفیت توانسته یکی از موفق ترین تولید کنندگان شناخته شود. نمایندگی رسمی چرخ گوشت چگا نیز علاوه بر شهر تهران در سایر شهرها و مناطق کشور نیز گسترده شده که این گستردگی در جهت دسترسی راحت تر کاربر برای خرید، فروش و استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه ها می باشد. معرفی این برند به عنوان محصول جهانی نشانی بر مرغوبیت کالا از نظر و دید سایر مردمان مناطق دنیاست که رضایت خود را از این محصولات اعلام نموده اند. ما نیز در جهت ایجاد زمینه ای راحت برای انتخاب مناسب این دستگاه ها، در نظر داریم تا با معرفی مجموعه ی خود به عنوان یکی از نمایندگی اصلی این دستگاه راهی برای خرید آسان و لذت بخش را ارائه نماییم و به معرفی انواع این دستگاه ها بپردازیم. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کارخانه تولید چرخ گوشت صنعتی چگا معرف کیفیت برتر

شعار کیفیت برتر در صنعت تولیدات این کمپانی از ابتدا شروع به کار تا زمان تحویل به عرضه کنندگان به بازار، همراه همیشگی این محصولات بوده به طوریکه وقتی سخن از تولیدات چگا می شود بی شک ذهن مصرف کننده به سمت این شعار گرایش پیدا می کند. کارخانه چگا، دارنده ی گواهی استاندارد ایران است و ارائه دهنده ی بهترین ها به مخاطبان می باشد و تنوع عظیم چرخ گوشت صنعتی رومیزی و ایستاده، نشان از شناختن نیاز متقاضیان و بازار و رفع این نیاز با عرضه و تولید انواع این دستگاه ها به بازار می باشد که امروزه شاهد استفاده از آن ها در رستوران ها، ادارات، هتل ها و مراکز گوشت بوده ایم. 

این شرکت با شعار کیفیت برتر، به معرفی برند خود با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا می پردازد و در نظر دارد تا با معرفی جایگاه ویژه ای برای محصولات، خود را به مصرف کنندگان بشناساند. 

چرخ گوشت چگا با داشتن عملکرد بی نظیر و بازدهی فوق العاده و قابل بیان در کار، در کنار سطح کیفیت و مرغوبیت بالا و افزایش بهره وری و بهبود در کار، سعی در رفع نیاز خریداران و مشاغلی داشته که عمده نیاز آن ها در استفاده های روزانه، بکارگیری این دستگاه ها می باشد. کارخانه چگا نیز با هدف و افزایش تولید ملی، محصولات خود را با طراحی منحصر به فرد در جهت استفاده برای مصرف کنندگان داخل و همچنین صادرات آماده می کند. 

چرخ گوشت چگا

معرفی چرخ گوشت چگا

مجموعه ی چگا، توانمند در تولید دو نمونه صنعتی، رومیزی و ایستاده یکی از بهترین ها قلمداد می شود. این کمپانی توانسته انواع چرخ گوشت 42 چگا و چرخ گوشت 32 چگا را در مدل های مختلف تولید کند که انتخاب هر مورد بسته به نیاز کاربر و احتیاج آن خواهد بود. 

سابقه ی 40 ساله این کارخانه به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان، رقابت را در بازار و در بین سایر کمپانی ها گسترده می نماید که می توانیم با اطمینان بگوییم، چرخ گوشت چگا یکی از بهترین ها است. استفاده از بدنه ی بادوام و مقاوم استیل و قطعات استیل و چدن حاکی از طول عمر بالا را در کنار موتور پرقدرت دستگاه می دهد که بازخورد عالی را شامل می شود. همچنین این دستگاه ها در مدل تکفاز و سه فاز نیز قابل ارائه هستند که استفاده را برای محیط های کوچک و بزرگ فراهم می سازد. 

با چرخ گوشت چگا 32 آشنا شوید!

چرخ گوشت 32 چگا مورد نیاز برای استفاده در کبابی ها، رستوران ها، کارخانجات، هتل ها، بیمارستان ها و … است که تنوع و کیفیت بالای این محصولات مصرف کننده را شگفت زده می کند. این نمونه کالا در مدل های رومیزی و ایستاده کاربردی است که این مدل ها با بدنه ی تمام استیل و استیل ارائه می شوند. 

از جمله این نمونه اند که با ساختار تمام استیل و استیل و بازدهی بالا عرضه می شوند. این محصولات به صورت گیربکسی می باشند و پرقدرت برای چرخ گیری خواهند بود.

چرخ گوشت 32 چگا

در واقع این دستگاه ها فقط توانمند در چرخ گرفتن فرآورده های گوشتی هستند و نمی توان از آن ها برای چرخ گرفتن مواد آبدار استفاده کرد چرا که اجرای این عمل توسط این دستگاه ها باعث آسیب وارد ساختن به دستگاه می شود. 

با خرید این تجهیزات دیگر جای نگرانی برای مسدود شدن گوشت در مسیر خروجی و فاسد شدن آن نخواهید داشت. مجهز شدن کالا به چرخش معکوس سبب می شود تا راه خروجی برای گوشت های مسدود شده باز شود و گلویی متحرک نیز سبب می گردد تا با جدا شدن این قطعه و نگهداری آن در یخچال مانع از فاسد شدن گوشت شد. 

منبع تغذیه برق مصرفی تکفاز و سه فاز نیز استفاده را برای انواع محیط های کوچک و بزرگ مناسب قرار می دهد. قدرت موتور بالا سبب ارائه بهترین و بیشترین خروجی برای کاربر در روز شده که سبب رونق در کسب و کار مصرف کننده می گردد. قابلیت جدا شدن قطعات و شست و شوی راحت و آسان آن نیز از دیگر مواردیست که استفاده از این محصولات را نسبت به سایرین در الویت قرار می دهد. 

قیمت چرخ گوشت 32 نیز با توجه به انواع آن متفاوت است. ولی در کل برای بررسی کلی این دستگاه ها باید بگوییم که محصولات چگا با داشتن کیفیت مطلوب و قیمت متعارف توانسته جایگاه اصلی خود را در بین مخاطبان به عنوان یک تولید داخلی حفظ نماید و برطرف کننده ی نیاز کاربران باشد. 

چرخ گوشت 42 چگا را بشناسیم

این دستگاه با موتور خارجی و موتور موتوژن تبریز قابل استفاده برای کارخانجات، قصابی ها، هتل ها و رستوران های بزرگ و … می باشد. تنوع در این دستگاه ها بالاست همچنین با قدرت 10 اسب بخار و 15 اسب بخار هیچ جای نگرانی برای کاربر باقی نمی گذارد چرا که این محصولات فاقد هر نوع کم و کاستی می باشند. ارائه مدل های تمام استیل و استیل در این نمونه امکان چرخ گیری گوشت های منجمد را نیز در مدل تمام استیل ایجاد می کند.

چرخ گوشت 42 چگا C130-42،  چگا 42 تمام استیل C130-42 و چگا 42 استیل موتور 15 اسب انواع این مدل ها هستند که به صورت صنعتی گیربکسی با طراحی ایستاده قابل ارائه اند. بازدهی بالا به دلیل موتور پرقدرت، در کنار قابلیت های دستگاه به چرخش معکوس و گلویی متحرک باعث شده تا تمامی خصوصیات یک دستگاه مرغوب به صورت یک جا در این محصولات ظاهر شود. 

طراحی دستگاه به صورت قرار گرفتن 4 چرخ در زیر محصول جابجایی کالا را از هر نظر برای مصرف کننده راحت می کند همچنین قابلیت جدا شدن قطعات نیز خیال کاربر را بار دیگر از بابت نظافت و شست و شوی این دستگاه آسوده کرده تا بهداشت که بخش مهم در این تجهیزات است، به صورت اساسی رعایت شود. 

قیمت چرخ گوشت چگا 42 نیز همانند 32 این محصولات با توجه به مدل های مختلفی که دارد متفاوت است که انتخاب هرکدام بسته به سلیقه ی مصرف کننده می باشد. 

نکات لازم و ضروری قبل از خرید دستگاه چرخ گوشت صنعتی

  • اول از هر چیزی باید ایمنی دستگاه را بررسی کنید چرا که در صورت رعایت نشدن این موضوع، حوادث بسیاری رخ خواهد داد. 
  • اصلی ترین فاکتور، موتور دستگاست. موتور پر قدرت باعث می شود تا مدت زمان چرخ گرفتن گوشت کمتر و در نتیجه سریع تر پیش برود. یک موتور قوی باعث افزایش طول عمر دستگاه و افزایش بازدهی نیز خواهد شد. 
  • مورد بعدی مهم در انتخاب یک وسیله مناسب برای چرخ گرفتن گوشت، شست و شوی راحت دستگاه می باشد. قابلیت جدا شدن قطعات سبب می شود تا کار نظافت دستگاه راحت تر انجام شود.
  • بکارگیری بهترین آلیاژ و فلز در ساخت این دستگاه، سبب می شود تا کالا مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی و ضربه داشته باشد. پس این اصل مهم را نیز فراموش نکنید. 
  • حمل و نقل کالا توسط کاربر از سایر مواردیست که نیاز به بررسی دارد. قبل از خرید در نظر بگیرید که چرخ گوشت اگر در مدل رومیزی است سبک باشد. در مدل های ایستاده، چون حجم دستگاه افزایش می باید معمولاً چرخ هایی در زیر دستگاه برای حمل راحت تر قرار می دهند. 
  • دستگاه در زمان کار کردن نباید صدای زیادی را ایجاد نماید که این مورد در چرخ گوشت های صنعتی چگا الکترونیک به خوبی رعایت شده است. 
  • تعداد چرخ دهنده های یک دستگاه و عدم لرزش دستگاه نیز از عوامل دیگر در انتخاب درست خواهد بود. 

نکات گفته شده در بالا در خصوص انتخاب یک دستگاه چرخ گوشت صنعتی مناسب، بخشی از مواردیست که باید بدان توجه شود. در واقع در هنگام خرید یک دستگاه برقی با استهلاک بالا باید به استانداردها، خدمات پس از فروش، گارانتی محصول، تامین قطعات و خدمات در سایر شهرها نیز توجه نمایید. تفاوت چرخ گوشت صنعتی با مدل خانگی بر سر قدرت موتور و میزان بازدهی قابل ارائه در 1 ساعت می باشد که ارائه در مدل های صنعتی گزینه ی ایده آل چگا الکتریک پارس خواهد بود. بنابراین انتخاب یک کالایی با کلیه خصوصیات گفته شده در بالا حائز اهمیت می باشد.

ما نیز در این مقاله تمامی موارد مهم و قابل ذکر را بیان کردیم، چنانچه در هنگام خرید محصولات چگا هنوز هم تردید و شک دارید و یا در انتخاب دچار سردرگمی و ابهام شده اید، مجموعه ی بزرگ ما از جمله نمایندگی چرخ گوشت چگا در تهران در کنار شماست تا همراه شما در اتخاب درست باشد. همچنین به ارائه مشاوره رایگان نیز در خصوص کلیه این تجهیزات صنعتی پرداخته و در نظر دارد تا راهی در جهت خرید آسان و آسوده با اطمینان بیشتر برای کاربر ایجاد نماید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *