5/5 - (4 امتیاز)

مجموعه بزرگ چرخ گوشت در پی هدف کسب رضایت خاطر و آرامش کاربران جهت خرید، فروش و تعمیرات مربوط به چرخ گوشت، ارائه به خدمات ارزنده ای کرده که می توان به دستگاه های چرخ گیری گوشت فیمار نیز اشاره کرد. این مجموعه که یکی از مراکز نمایندگی چرخ گوشت فیمار در تهران شناخته می شود به ارائه انواع این تجهیزات با بهترین قیمت به همراه گارانتی کرده که در صورت نیاز به تعمیر نیز خدمات ارائه می دهد. 

چرخ گوشت، با راه اندازی وب سایتی خواسته تا در کنار فروش این دستگاه ها به صورت حضوری، اقدام به فروش غیر حضوری یعنی اینترنتی هم نماید به همین منظور با تأسیس charkhegosht.com توانسته به خوبی از عهده ی این کار برآید، یعنی کاربران می توانند برای خرید به هر دو روش اقدام نمایند. از بابت تعمیرات نیز شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و ایراد محصول خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم به شما در نمایندگی چرخ گوشت فیمار در تهران داده شود. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

آشنایی با چرخ گوشت فیمار

فیمار FIMAR، سازنده ی 4 نمونه دستگاه های چرخ گوشت صنعتی در سایز های 12، 22 و 32 است که توانسته با خلق و نوآوری این محصولات به بازار، در صنعت دستگاه های چرخ گیری گوشت یکی از بهترین تولید کنندگان ایتالیایی شناخته شود. این سازنده توانسته با عرضه ی دستگاه هایی با کیفیت و مرغوب، نبض بازار را در دست بگیرد و بر رقیبان پیروز شود. 

شما می توانید کیفیت را در چرخ گوشت خانگی فیمار مدل 12S، چرخ گوشت فیمار 32RS  و 22RS و TI32R مشاهده کنید. شاید بگویید چگونه؟ همراه ما باشید تا ویژگی های مهم این تجهیزات را در اختیارتان قرار دهیم. 

چرخ گوشت فیمار

چرخ گوشت خانگی فیمار مدل 12S محصولی بی نظیر و مناسب برای استفاده هم در مصارف صنعتی و هم نیمه صنعتی می باشد که می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای افرادی باشد که به دنبال خرید یک دستگاه چرخ گوشت مناسب و پرقدرت برای استفاده در خانه های خود هستند. شما می توانید در هر یک ساعت کار کردن و چرخ گیری گوشت با کمک این چرخگوشت، 160 کیلوگرم گوشت چرخ کرده بدست آورید که این عمل چرخ گیری با موتوری به قدرت 1 اسب بخار انجام می شود. 

و اما در توصیف از سایر اطلاعات دستگاه باید به داشتن بدنه از آلومینیوم به همراه روکش استیل اشاره نماییم که در زیر این بدنه در 4 طرف دستگاه، چهار پایه برای ثبات آن قرار گرفته تا زمانیکه شما با دستگاه مشغول کار هستید، لرزش و لغزش سبب نابسامانی در کارتان نشود. ابعاد این بدنه چرخ گوشت رومیزی، 50 × 25 × 40 سانتی متر با وزن 12.500 کیلوگرم است. همچنین عملکرد گیربکسی دارد یعنی تنها برای چرخ گیری گوشت استفاده می شود بنابراین دقت نمایید تا همراه گوشت مواد دیگری را چرخ نگیرید. 

همانطور که از اسم این چرخ گوشت ایتالیایی بر می آید، تیغه ای به قطر 12 دارد که مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک با حجم کاری کم می باشد. 

چرخ گوشت خانگی فیمار مدل 12S

22RS، چرخ گوشت نیمه صنعتی فوق العاده 

شما در چرخ گوشت نیمه صنعتی 22RS، نمای بسیار شیک و زیبا از دستگاهی را مشاهده می کنید که در اندازه ی 52 * 31 * 41 سانتی متر ساخته می شود و با داشتن وزن خالص 26 کیلوگرم، حمل را به راحتی ممکن می سازد. موتور این چرخ گوشت 22 فیمار برابر است با 1.5 اسب بخار که سبب ایجاد بهترین عملکرد و بازخورد برای کاربر خواهد شد یعنی شما در 1 ساعت کارکرد با دستگاه می توانید 300 کیلوگرم گوشت چرخ کرده بدست آورید. 

شما برای کارکردن با این چرخگوشت رومیزی ایتالیایی نیاز به برق مصرفی تکفاز دارید که تنها کافیست تا دوشاخه را به پریز متصل نمایید. از آپشن های این چرخ گوشت می توان به داشتن پایه هایی در زیر دستگاه و سیستم چرخش معکوس اشاره کرد که مورد اول سبب ثبات در دستگاه می شود و مورد دوم نیز با چرخش برعکس، مسیر گلویی که بر اثر گوشت های چرخ شده انسداد یافته اند را باز می کند. 

قابل توجه است که این مدل از محصولات فیمار از لحاظ ظاهر شبیه به مدل چرخ گوشت صنعتی فیمار 32RS است و تفاوت های آن مربوط می شود به قطر تیغه که در اندازه 32 سانتی متر قرار دارد، بازدهی 500 کیلوگرم در 1 ساعت کارکردن با دستگاه و وزن 59 کیلوگرم که البته حمل را با کمی دشواری همراه می کند. 

نکته قابل توجه دیگر در چرخگوشت های فیمار قطعات داخلی دستگاه ست که از استیل ساخته می شود و وجود این جنس برای آن سبب افزایش مقاومت و کیفیت در دستگاه به شکل قابل توجهی خواهد شد. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی 22RS

چرخ گوشت صنعتی فاما TI32R

اگر نیاز به خرید یک محصول ایده آل برای استفاده در فروشگاه ها، قصابی ها، رستوران ها و … را دارید، چرخ گوشت صنعتی فاما TI32R می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد!

این چرخ گوشت گیربکسی ظاهری شکیل و چشمگیری داشته که با قرار گیری در محیط بی شک فضای مربوطه را زیبا خواهد کرد. تیغ استیل آن در اندازه 32 ساخته شده که با داشتن موتور 3 اسب بخار قدرت، می تواند بازدهی از گوشت های چرخ شده را در حجم 600 کیلوگرم در یک ساعت ارائه دهد. بدنه این محصول نیز همانند سه نمونه قبل از استیل است.

تجهیز شدن این چرخگوشت FAMA به سیستم چرخش معکوس باعث شده تا در مواقعی که گلویی دستگاه مسدود شده است بتوان با زدن این دکمه مسیر آن را باز کرد. در زیر بدنه این دستگاه، پایه هایی قرار گرفته در 4 طرف که مانع از لرزش و لغزش در دستگاه می شود. برای راه اندازی آن نیز شما نیاز به برق مصرفی تکفاز خواهید داشت. 

فراموش نکنید که کلیه محصولات FIMAR همراه با یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود که برای خرید آن ها می توانید از طریق نمایندگی چرخ گوشت فیمار در تهران یعنی فروشگاه چرخ گوشت اقدام نمایید. این مجموعه از جمله مراکزی است که در جهت خدمات پس از فروش این دستگاه ها نیز به ارائه خدمات نیز می پردازد که کلیه این کار ها را در کوتاه ترین بازه ی زمانی و در زمان بسیار کمی انجام می دهد. یعنی شما در این نمایندگی در صورت خرید اینترنتی در کمترین زمان ممکن می توانید محصول خود را تحویل بگیرید و در خصوص تعمیرات نیز کلیه این کار ها در بازه ی زمانی بسیار کوتاهی انجام می شود. البته فراموش نکنید به صورت اصولی! بنابراین هر زمان که متوجه اختلال در این دستگاه شدید راه حل مناسب این است که از دستکاری دستگاه دست بردارید و اقدام به تماس با این مجموعه نمایید. در صورت قابل تعمیر بودن دستگاه در محل، تعمیرکار از سمت این شرکت به محل ارسال می شود ولی چنانچه قابل تعمیر در محل نباشد نیاز به ارسال دستگاه به شرکت را دارید. 

چرخ گوشت صنعتی فاما TI32R

دستکاری خودسرانه و بدون آگاهی عیب کوچک دستگاهتان را بزرگ و در بسیاری از مواقع غیر قابل تعمیر میکند که یا باید برای تعمیر هزینه بسیاری را بپردازید و یا نیاز به تهیه محصول جدید دارید. 

مجموعه بزرگ چرخ گوشت، از جمله نمایندگی چرخ گوشت فیمار در تهران در کنار شماست تا بتواند همیار و مشاوره ای از بابت این اقدامات باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *