5/5 - (2 امتیاز)

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی در تنوعی عظیم و گسترده در اشکال و طرح های مختلف عرضه می شود که مشاهده این مدل ها را می توانید در مجموعه چرخ گوشت انجام دهید. این مجموعه که تخصص و تبحر اصلی در زمینه ی خرید و فروش انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی دارد، این اقلام را با بهترین قیمت به فروش می رساند. چرخ گوشت نیمه صنعتی با قابلیت استفاده هم برای مصارف خانگی و هم مصارف صنعتی بکار گرفته می شود که برای مشاغل و یا محیط هایی که حجم کاری کم و یا نیاز به بازدهی زیادی ندارند، مناسب است. ابعاد این دستگاه به نسبت مدل های صنعتی کوچک تر بوده و طراحی رومیزی دارد که به راحتی با قرار گرفتن بر روی میز پیشخوان قابلیت استفاده را دارد. این تجهیزات نیمه صنعتی وزن سبکی داشته و برای پاسخگویی به فعالیت و یا میزان خروجی مناسب هستند که پایین است. قابل توجه می باشد که این اقلام برای مصاف خانگی نیز کاربرد دارند بنابراین اگر در فکر خرید و یا جایگزین کردن دستگاهی برای چرخ گیری در خانه هستید، می توانید از محصولات در سایت چرخ گوشت دیدن نمایید. 

چرخ گوشت سایز تیغه 12 و 22 را در گروه Semi-industrial meat grinder قرار می دهند که برند های متعددی امروزه توانسته اند اقلام مختلفی از این تجهیزات را در بازار عرضه نمایند. چرخ گوشت ها از مهم ترین ابزار ها در جهت استفاده در منازل، رستوران، فست فود و همه آشپزخانه ها می باشند که به سبب کاربری بالایی که دارند، در گروه تجهیزات پر مصرف می باشند. چرخ گوشت نیمه صنعتی از دسته کالاهایی بوده و هستند که می توان نهایت استفاده را از آن ها برد. 

قیمت چرخ گوشت نیمه صنعتی

قیمت چرخ گوشت نیمه صنعتی برحسب مدل دستگاه، برند و طراحی که دارد، مختلف است. برای استعلام قیمت و آگاهی از آن می توانید از فروشگاه charkhegosht.com دیدن نمایید و یا با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرد برای خرید نیز امکان سفارش حضوری و آنلاین را برقرار ساخته ایم تا در امر راحتی خرید و تداعی کردن تجربه ی خوب و لذت بخش از آن، مفید واقع شویم. 

برای ارتباط با ما جهت خرید، تعمیر و مشاوره در خصوص دستگاه چرخ گوشت، با شماره های زیر تماس بگیرید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

این محصولات از جمله کالاهایی بوده و هستند که می توان نهایت استفاده را از آن ها برد. بنابراین زمینه ای را مهیا ساخته ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را با راهنمایی های لازم کارشناسان، به صورت رایگان داشته باشید.

این دستگاه ها صرف نظر از برند، در اندازه و ابعاد گوناگون و مختلفی ساخته شده اند که باعث می شود کاربرد و یا ویژگی یکی از آن ها از دیگری بالاتر رود و همین مشخصه بر قیمت آن نیز تأثیر گذار باشد. 

در زیر لیستی از بهترین و پرفروش ترین چرخ گوشت های صنعتی را آماده کرده ایم تا ضمن آشنایی بیشتر شما با این اقلام در واقع انتخاب را در زمان خرید برایتان راحت تر نماییم. امگا، الکتروکار و براکس از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید و ساخت این اقلام می باشند که مسبب خروجی از بهترین بازخورد تولیدات برای کاربران شده اند.

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت امگا TE22، پرطرفدار ترین تولیدات امگا صدصنعت آرا

امگا با پاسخگویی به تقاضای متعدد و بی شمار مصرف کنندگان خود به تولید یک محصول مطابق با نیاز کاربر پرداخته که می توان به TE22 امگا اشاره کرد. این دستگاه برای رده های شغلی مناسب است که حجم کاری کمی داشته و نیاز دارند تا دستگاه بازدهی کمی را برایشان ارائه نماید. وزن دستگاه در قیاس با سایر محصولات تولید شده این شرکت، سبک تر است و حمل را با سهولت ممکن می سازد. همچنین طراحی آن نیز به صورت رومیزی است که کمترین فضا را با داشتن ابعاد کوچک اشغال می کند. 

سایز تیغه این چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا، 22 است که در نوع گیربکسی تولید می گردد. موتور بکار رفته در ساخت آن با داشتن قدرتی برابر با 2 اسب بخار، در 1 ساعت بازدهی برابر با 270 کیلوگرم را ارائه می دهد. 

این محصول حرفه ای و پیشرفته با داشتن قابلیت هایی نظیر سیستم چرخش معکوس و گلویی متحرک به تمامی استاندارد های لازم مجهز شده که کاربر می تواند با زدن دکمه ی چرخش معکوس مسیر انسداد یافته دستگاه را که به دلیل گوشت های چرخ شده بسته شده باز نماید و همچنین با داشتن گلویی متحرک این قطعه را از دستگاه جدا کرده و در جهت جلوگیری از فاسد شدن در یخچال نگه دارد. 

این دستگاه از میزان برق مصرفی تکفاز بهره می برد و با داشتن ساختاری از آلومینیوم آنودایز بدنه و قطعات استیل ضد زنگ از مقاومت و استقامت بسیار بالایی برخوردار است به طوریکه این استقامت بالا در حفظ و پایداری دستگاه بسیار تأثیر گذار است. عملکرد این دستگاه به گونه ایست که سبب کارکرد مدام و مستمری برای کاربر می شود چرا که از نیروی گشتاور بالا در لحظه ی استارت برخوردار میباشد. 

اگر شما هم شیفته ی این کالای کاربردی شده اید باید یک خبر خوب دیگر را هم بدهیم، این کالای مرغوب و پرطرفدار، به همراه گارانتی و خدمات س از فروش عرضه می گردد که هرکدام به ترتیب 12 ماه و 10 سال خواهد بود. 

– الکتروکار EC-13 نیمه استیل و استیل

محصولی را در دست معرفی داریم که بسیار ارزان بوده و در برابر این هزینه کم، کیفیت مطلوبی را برای کاربر ارائه می دهد. مدل ارائه شده این چرخ گوشت الکتروکار در دو نوع قطعات استیل و چدن است که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. 

سایز چرخ گوشت، 12 است که استفاده را منوط به سایزی که دارد برای فروشگاه ها و منازل مناسب قرار می دهد. این دستگاه طرفداران بی شماری دارد و دارای ابعاد کوچک و وزن سبک بوده، که علاوه بر جابجایی راحت برای کاربر، کمترین فضا را برای قرار گیری در محیط اشغال خواهد کرد. وزن محصول نامبرده 20 کیلوگرم است. 

همانطور که اشاره کردیم این چرخ گوشت نیمه صنعتی گیربکسی الکتروکار، در دو نوع تمام استیل و نیمه استیل است که در نوع نیمه استیل بدنه از استیل و قطعات از چدن هستند و در نوع تمام استیل هم قطعات و هم بدنه هر دو از استیل ساخته می شوند. استیل بودن مزیتی برای دستگاست که شست و شوی را بدون ایجاد کمترین مشکلی مانند زنگ زدگی فراهم می کند. 

موتوری که برای ساخت این Meat Grinder الکتروکار بکار رفته، قدرتی برابر با 0.5 اسب بخار است که سبب ایجاد بازخورد و بازدهی برابر با 40 کیلوگرم در 1 ساعت خواهد شد. در بررسی از سایر تمهیدات لازم و ضروری که در ساخت و روند تولید دستگاه بکار رفته می توان به چرخش معکوس و گلویی متحرک اشاره نماییم که البته سیستم چرخش معکوس آن برای این که مسیر خروجی دستگاه را که بر اثر گوشت انسداد یافته باز نماید، باید توسط کاربر نگه داشته شود که این مدل بر خلاف مدل های دیگر الکتروکار به صورت ثابت عمل نمی کند. گلویی متحرک نیز این قابلیت را برای کاربر برقرار ساخته تا با جدا شدن از دستگاه و نگهداری در یخچال مانع از فاسد شدن آن شد. 

چرخ گوشت الکتروکار EC-17 بی شک الویت خرید شماست!

خبر خوش دیگر اینکه کمپانی الکتروکار تنها تولیدات چرخ گوشت نیمه صنعتی خود را به EC-13 بسنده نکرده و در گروه ساخته های خود EC-17 را قرار داده که تضمین می نماید با مشاهده ی این دستگاه بی شک الویت خرید شما این مدل از electrocar semi-industrial meat grinder خواهد بود. سایز این دستگاه نیز 12 بوده و با پذیرش حجم کاری کم می تواند بازخورد ایده آلی را برایتان در جهت استفاده برای مصارف کوچک مهیا سازد. 

این چرخگوشت پرفروش الکتروکار از قابلیت هایی نظیر:

  • راندمان 150 کیلوگرم در ساعت
  • موتور قوی با قدرت 1 اسب بخار
  • کلید چپ گرد متحرک
  • دنده معکوس
  • کیفیت بالا
  • قطعات تمام استیل
  • ساختار بدنه تمام استیل
  • وزن دستگاه 26 کیلوگرم برخوردار است. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی برای خانه

– چرخ گوشت الکتروکار EC-76 با ظاهری مدرن و زیبا!

الکتروکار با رونمایی از محصولی دیگر به نام EC-76 توانسته جایگاه خود را در بین کاربران و رقبا بالا ببرد که این برتری را به سبب برخورداری از بهترین کیفیت بدست آورده است. به طوری که کیفیت آن ها مثال زدنیست. EC-76 جلوه ای ویژه ای را برای منتخبان خود رونمایی کرده که در رنگ بندی قرمز و طوسی می تواند سازگار با فروشگاه شما باشد. قدرت موتور و بازدهی مثال زدنی این دستگاه که 2 اسب بخار و 200 کیلوگرم در ساعت است، بهترین عملکرد را برای مصرف کنندگان به همراه می آورد. 

ساخت قطعات و بدنه از استیل ضد زنگ، در کنار حفظ بهداشت دستگاه، در مقاومت سازی آن نیز بی تأثیر نبوده و دوام را همراه با طول عمر بالا در محصول شامل می شود. 

چرخ گوشت EC-76 مجهز شده به کلید گردان جهت چرخ معکوس و گلویی متحرک، که قرار گیری چنین قابلیت هایی در ساخت دستگاه باعث شده تا از هدر رفت گوشت و بسته شدن مسیر خروج گوشت از چرخ گوشت جلوگیری شود. تولید این محصول، سبب جذب کاربران بیش از پیش به این کمپانی شده که می توانید برای خرید آن به مجموعه بزرگ چرخ گوشت که تخصص اصلی آن در زمینه توزیع این محصولات است، مراجعه نمایید. 

– چرخ گوشت الکتروکار EC-18، محبوب ترین گروه تولیدات electrocar

دلیل استقبال بی نظیر از این دستگاه محبوب، وجود ویژگی هایی نظیر:

  • دهانه 22
  • ظاهر مدرن
  • ابعاد نسبتا کوچک و کم جا
  • موتور 2 اسب بخار
  • بازدهی 200 کیلوگرم گوشت چرخ کرده
  • کلید چرخش معکوس
  • مجهز به گلویی متحرک
  • جنس بدنه استیل ضد زنگ
  • جنس قطعات استیل ضد زنگ
  • برق مصرفی تکفاز می باشد.

چرخ گوشت خانگی براکس BM-12

براکس، با شناختن احتیاجات و نیاز کاربران خود موفق به ساخت نمونه از تجهیزات نیمه صنعتی شده که در جهت چرخ گرفتن تکه های گوشت بکار می رود. دستگاه نام برده به سبب برخورداری از بهترین جنس در بدنه و قطعات که آلومینیوم آنودایز و استیل است، طول عمر بالایی را در دستگاه به وجود آورده است. 

BM-12 براکس 1.1 اسب بخار قدرت دارد که 100 کیلوگرم بازدهی در 1 ساعت را برای کاربر نمایش دهد. دستگاه مجهز شده به چرخش معکوس که مسیر خروجی چرخ را که در اثر گوشت های چرخ گرفته بسته شده باز می نماید. در ظاهر دستگاه پایه های لاستیکی را می بینیم که در چهار طرف آن قرار گرفته و مانع از لرزش و آسیب های احتمالی در آن می گردد. از دیگر مشخصه های دستگاه می توان به برق مصرفی تکفاز اشاره کرد. 

چرخ گوشت براکس BM-22

طراحی ویژه و اصولی BM-22 کاربران را متحیر ساخته است. به طوریکه این محصول را می توان در گروه ایده آل ترین چرخگوشت های نیمه صنعتی قرار داد که برای مراکز تهیه غذا و قصابی ها بهترین انتخاب خواهد بود. 

دستگاه نام برده در اندازه دهانه 22 است که با نمایی از آلومینیوم و پوشش آنودایز و قطعات استیل از استقامت بالایی برخوردار است. بازدهی در این محصول برابر با 100 کیلوگرم است که این خروجی از گوشت های چرخ شده را با موتوری برابر با 1.4 اسب بخار ارائه می دهد. کارایی و کیفیت چرخ گوشت براکس BM22، تقاضا برای خرید این محصول شگفت انگیز را افزایش داده است و در کنار این ویژگی، قیمت مقرون به صرفه دستگاه باعث شده تا بتوان این کالا را یکی از محوب ترین Semi-industrial meat grinder قرار داد. 

دستگاه بدنه ی مقاوم و مستحکم دارد که در برابر خط و خش مقاوم بوده و در ابعاد مناسب با طراحی کوچک و وزن سبک عرضه می شود. بکار گیری مواد اولیه مرغوب در ساخت این تجهیزات نیمه صنعتی مسبب ارائه دستگاهی در برابر دید کاربر شده که از حیث یکی از بهترین ها قلمداد می شود.  این چرخ گوشت رومیزی از ویژگی های دیگری نظیر: شستشوی آسان و راحت، برق مصرفی تکفاز و گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله بهره می برد. 

همانطور که در بالا اشاره کردیم کلیه این تجهیزات را می توانید با بهترین قیمت از مجموعه چرخگوشت با بهترین قیمت سفارش دهید. حتی در خصوص نیاز به مشاوره قبل از خرید، راهنمایی های لازم را از این مرکز دریافت کنید. 

تلاش مدام و پی در پی این مجموعه در جهت ارائه بهترین زمینه خرید به مشتریان خود است تا ضمن ایجاد فضایی امن در بستر خریدی مطمئن، توانسته باشد به رفع نیاز کاربر نیز بپردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قرار داده شده در سایت charkhegosht.com تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *