5/5 - (1 امتیاز)

مجموعه تخصصی چرخ گوشت مرکز تعمیر چرخ گوشت الوا، دارای تکنسین های مجرب و باتجربه در این زمینه است که با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، با تکیه بر تخصص فنی تعمیرکاران با تجربه اش توانسته کلیه امور مربوط به تعمیرات چرخ گوشت را در زمانی بسیار کوتاه و به صورت کاملاً اصولی انجام دهد. 

تعمیر چرخ گوشت الوا از جمله خدمات این مجموعه است که توسط حاذق ترین افراد این مرکز صورت می پذیرد تا هیچ اشکال و ایرادی در دستگاه وجود نداشته باشد. چرخ گوشت الوا مانند سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از کاربردی محصولات بررسی می شود که کار چرخ گرفتن گوشت را در رستوران ها، کبابی ها، هتل ها و … انجام می دهد. چرخ گوشت الوا ساخت یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های سازنده، در صورتیکه به شکل صحیح استفاده و نگهداری شود، برای مدت زمان طولانی می توان از آن بهره وری لازم را برد. در صورت استفاده نادرست اپراتور و با گذشت زمان ممکن است این دستگاه ها نیز دچار ایراد و اشکالاتی شوند که نیاز به تعمیرات در چرخ گوشت صنعتی الوا را می طلبد. برای تعمیر چرخ گوشت الوا اولین اقدامی که نیاز است انجام دهید این می باشد که به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه نمایید. به همین منظور بهترین مرکز برای مراجعه جهت تعمیر دستگاه، مجموعه تخصصی چرخ گوشت می باشد. این مجموعه به بهترین شکل ممکن آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز با بهترین قیمت و کمترین بازه زمانی می باشد. 

در چرخ گوشت صنعتی الوا نیز ممکن است یکسری ایرادات و اشکالات بروز کند که نیاز به تعمیر در دستگاه را می طلبد. به دنباله این موضوع، برای شما کاربران گرامی مقاله ای را آماده کرده ایم تحت عنوان تعمیر چرخ گوشت الوا تا به بررسی ایراد پیش آمده در دستگاه بپردازیم. 

تعمیر چرخ گوشت الوا

تعمیر چرخ گوشت الوا در مرکز تخصصی چرخ گوشت

چرخ گوشت وسیله ای برای چرخ کردن گوشت در حجم قابل توجهی است. این وسیله برقی که امروزه جزء یکی از پرفروش ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی معرفی می شود، ممکن است خراب شده و یا قطعات اش نیاز به تعمیراتی داشته باشد. خاموش شدن ناگهانی دستگاه و روشن نشدن آن، چرخ نگرفتن گوشت توسط چرخ گوشت، تولید صدای زیاد از دستگاه و … از جمله ایرادات شایع دیگری ست که ممکن است توسط این دستگاه ها به ندرت رخ دهد. بنابراین بهترین راه کار، تعمیر چرخ گوشت در مرکز تخصصی چرخ گوشت با استفاده از قطعات اصل و گارانتی میباشد. 

این مجموعه قادر به تعمیر چرخ گوشت ایرانی و ایتالیایی در انواع و مدل های مختلف با کمترین هزینه ممکن است. از جمله این چرخ گوشت ها که نیاز به تعمیر دارند، تعمیر چرخ گوشت الوا است که توسط افراد حاذق و باتجربه زیر نظر افراد متخصص و کاربلد در این زمینه انجام می شود. شما می توانید از دو طریق تعمیرات چرخ گوشت الوا را در این مرکز انجام دهید؛ تعمیر در محل مشتری و تعمیر در محل شرکت. جهت ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. به منظور دسترسی راحت تر شما کاربران گرامی شماره های شرکت را در زیر برای شما ارائه داده ایم.

فروشگاه: 02166055298  02166086997

نمایندگی شرق: 02177084273  02177089678

تلفن همراه : 09126236126

 

هنگامی که با هر نوع خرابی از سوی این دستگاه ها مواجه شدید، لازم است تا در ابتدا با مرکز تعمیرات چرخ گوشت الوا تماس بگیرید. مجموعه تخصصی چرخ گوشت بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد. جهت استفاده از خدمات این مجموعه در ابتدا نیاز است تا درخواست خود را از طریق تماس با مرکز ثبت نمایید. در صورتیکه مشکل در محل مشتری قابل تعمیر باشد، تکنسین های با تجربه و کاربلد از سمت شرکت به محل مشتری اعزام میشوند؛ ولی در صورتیکه ایراد در محل قابل تعمیر نباشد نیاز است تا فرد چرخ گوشت را به شرکت ارسال نماید تا اقدامات لازم صورت پذیرد. 

هزینه تعمیرات در مرکز خدمات مجاز چرخ گوشت با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان انجام می شود. هزینه چرخ گوشت در این مجموعه بسیار منصفانه و طبق تعرفه تصویب شده تا کاربران عزیز نگرانی از بابت تعمیر چرخ گوشت شان نداشته باشند. 

سعی و تلاش تعمیرکاران این مجموعه به جای تعویض قطعات، تعمیر قطعات است تا هزینه کمتری برای کاربر در نظر گرفته شود. ولی در صورتیکه قطعه قابل تعمیر نباشد و یا به هر جهت شکسته شود، نیاز است تا آن را تعویض نمایید. در هر صورت تمامی تلاش ما در جهت ارائه خدمات ارزنده و مفید به کاربران گرامی با کمترین قیمت و زمان ممکن است و برای این خدمات نیز به مشریان عزیز گارانتی اعطا می نماید. 

تعمیرکاران و متخصصین این مجموعه، با استفاده از دانش و تخصص لازم در این زمینه، کلیه ایرادات جزئی و کلی دستگاه را به بهترین شکل ممکن رفع می نمایند. اکثر ایرادات چرخ گوشت که شامل تعمیر و تعویض قطعات مختلف است؛ شامل روشن نشدن دستگاه، جرقه زدن موتور، بلند شدن دود از محصول و … نیاز به تعمیر در دستگاه را می طلبد. تعمیرکاران مشغول به کار در این مجموعه، با طی کردن دوره های آموزشی لازم در این راه و کسب دانش و مهارت های لازم، آماده انجام کلیه خدمات تعمیر چرخ گوشت با بهترین کیفیت به مشتریان شان هستند. 

زمان لازم برای اقدام و یا سرویس چرخ گوشت صنعتی الوا 

زمانی که نشان می دهد دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد شامل این موارد است:

  • روشن نشدن چرخ گوشت 
  • داغ شدن بیش از حد دستگاه 
  • بلند شدن دود از چرخ گوشت 
  • درست کار نکردن محصول
  • کند شدن تیغه های دستگاه 
  • کار نکردن کلید ها
  • تولید صدای بسیار زیاد از محصول
  • جرقه زدن موتور چرخ گوشت صنعتی
  • خارج نشدن گوشت چرخی
  • گوشت چرخ شده خشک می شود
  • خاموش شدن دستگاه در حین کار کردن 
  • خوب کار نکردن چرخگوشت 

چه تعمیراتی در مرکز تخصصی چرخ گوشت انجام می شود؟

1) تیز کردن تیغه و یا تعویض تیغه چرخ گوشت الوا 

تیغه یکی از اصلی ترین قطعات چرخ گوشت برای خرد کردن و له کردن گوشت بکار می رود. بدون داشتن تیغه های سالم و تیز، دستگاه چرخ گوشت هرگز قادر به ارائه عملکرد عالی نخواهد بود. از مواردی که نشان می دهد خرابی چرخ گوشت صنعتی الوا به دلیل تیغه است شامل این موارد می باشد: 

  1. تولید صدای غیر طبیعی از دستگاه 
  2. گیر کردن گوشت در چرخگوشت 
  3. کاهش کیفیت خرد کردن گوشت 
  4. افزایش زمان خرد کردن گوشت 

استفاده های مکرر و طولانی مدت چرخ گوشت ممکن است این اشکالات را در ناحیه تیغ چرخ گوشت ایجاد کند. مراقبت نکردن صحیح و اصولی از دستگاه، چرخ گیری استخوان به همراه گوشت، زنگ زدگی و شکسته شدن تیغه نیز دیگر عوامل بررسی می شود. 

تیغه چرخ گوشت در صورت خرابی و کند شدن نیاز به تعویض دارد که برای انجام اینکار می توانید به مرکز تعمیرات و خدمات چرخ گوشت مراجعه نمایید. 

2) تعمیر کردن موتور چرخ گوشت 

موتور چرخ گوشت قلب تپنده چرخ گوشت است و از اصلی ترین قطعات در ساخت این دستگاست که وظیفه آن تأمین نیروی لازم برای به حرکت در آوردن تیغه ها جهت خرد کردن گوشت می باشد. موتور سالم نشان دهنده عملکرد صحیح دستگاه است و در صورتی که موتور دچار عیب و ایراداتی شده باشد فرآیند چرخ کردن گوشت نیز به مشکل می خورد.

پس نتیجه باید گرفت روشن نشدن چرخ گوشت، تولید صدای زیاد و یا غیر معمول از دستگاه، داغ شدن بیش از اندازه موتور، قطع و وصل شدن جریان برق در حین کار کردن همگی به دلیل خرابی موتور هستند که ممکن است بر اثر استفاده های طولانی مدت از دستگاه، وارد کردن فشار بیش از اندازه در زمان چرخ گیری گوشت به دستگاه، دچار عیب شدن سیم‌کشی داخلی و قطعات الکتریکی موتور و همچنین ورود ذرات خارجی و گرد و غبار به دستگاه ایجاد شده باشد. 

3)تعویض شبکه یا پنجره چرخ گوشت الوا

شبکه یا همان پنجره چرخ گوشت، با داشتن حفره هایی بر روی خود، جهت شکل دادن به گوشت است که در سه مدل سوزنی، کبریتی و نخودی موجود می باشد. از عواملی که نشان می دهد شبکه یا پنجره چرخ گوشت شما دچار عیب و ایراداتی شده شامل این موارد است:

  1. گیر کردن گوشت در سوراخ های شبکه زمانی که می خواهد از دستگاه خارج شود
  2. پایین آمدن کیفیت چرخ گیری گوشت و سرعت آن 
  3. ترک خوردگی پنجره
  4. خارج شدن گوشت به شکل ناهموار از دستگاه 

اگر فشار زیادی را به دستگاه وارد نمایید و یا در زمان چرخ گیری، گوشت را به همراه استخوان وارد چرخ گوشت کنید، این ایرادات ممکن است برای شبکه چرخ گوشت شما ایجاد شود. سایر موارد به فرسایش دستگاه در طولانی مدت و وارد کردن ضربه و آسیب به دستگاه شناخته می شود. 

4) تعمیر سیم کشی چرخ گوشت 

سیم کشی دستگاه که وظیفه انتقال جریان برق به موتور و سایر قطعات الکترونیکی دستگاه را اجرا می کند، ممکن است به دلیل فرسودگی، نفوذ آب و یا رطوبت به دستگاه، کشیدن شدن بیش از حد سیم و … دچار عیب و ایراداتی شود که با روشن نشدن دستگاه، قطع و وصل شدن جریان برق حین کار، جرقه زدن و بوی سوختگی و خاموش نشدن ناگهانی رخ می دهد. 

5) تعویض یاتاقان چرخ گوشت

از دیگر تخصص هایی که توسط مجموعه تخصصی چرخ گوشت انجام می شود، تعویض کردن یاتاقان های چرخ گوشت است و با ایجاد مواردی نظیر تولید صدای غیر معمول، لرزش چرخ گوشت در زمان روشن بودن و در حین کار، داغ شدن بیش از حد موتور، کاهش یافتن کارایی دستگاه و کاهش سرعت چرخش تیغه ها است. 

فراموش نکنید در صورت ورود گرد و غبار و ذرات خارجی به داخل یاتاقان ها، استفاده های نادرست از دستگاه چرخ گوشت و دچار فرسایش و کهنگی در طولانی مدت، نیاز به تعمیر یاتاقان ها ایجاد می شود. 

6) تعمیر چرخ دنده چرخ گوشت الوا

چرخ دنده دیگر قطعات بکار رفته در ساخت چرخ گوشت وظیفه انتقال نیروی موتور به تیغه ها را بر عهده دارد.

علت خرابی چرخ دنده به جهت:

  1. وارد کردن فشار بیش از اندازه 
  2. استفاده های مکرر و طولانی مدت 
  3. وارد کردن اجسام سخت و بزرگ به دستگاه 
  4. فرسایش و ساییدگی چرخ دنده هاست. 

اگر متوجه شدید که دستگاه صدای غیر معمول تولید می کند و یا کیفیت چرخ کردن گوشت پایین آمده است و یا حتی دستگاه در حین کار لرزش و تکان های شدید دارد و گوشت به طور ناگهانی بین تیغه ها گیر می کنند، این ایراد ممکن است بروز کند. 

7) تعمیر مارپیچ یا تعویض آن 

وظیفه اصلی مارپیچ در دستگاه، هدایت گوشت به سمت تیغه برای چرخ گیری است. بدون مارپیچ، خرد کردن و چرخ کردن گوشت انجام نخواهد شد. پس هر زمان متوجه شدید از طرف دستگاه صدای غیر معمولی تولید می شود و یا سرعت و کارایی چرخ گوشت پایین آمده است یا گوشت در دستگاه گیر می کند به دلیل مارپیچ آن است. 

تعمیرات چرخ گوشت صنعتی الوا

8) تعمیر گیربکس در مرکز تعمیرات چرخ گوشت 

گیربکس قطعه دیگر در دستگاه چرخ گوشت صنعتی بوده که انتقال نیرو به تیغه ها را انجام می دهد. گیربکس برای چرخش مناسب و کار آمد تیغ ها، به تنظیم و یا کاهش دور موتور می پردازد. از نشانه هایی که خرابی گیربکس را نشان می دهد:

  • کاهش یافتن قدرت و سرعت چرخش تیغه ها 
  • گیر کردن تیغه ها 
  • متوقف شدن حرکت تیغه ها 
  • تولید صدای زیاد از دستگاه 
  • لرزش شدید در حین کار را می توان نام برد. 

تعمیر گیربکس چرخ گوشت از دیگر مواردیست که مجموعه تخصصی چرخ گوشت در تعمیر آن دانش لازم را دارد بنابراین با اطمینان خاطر کامل می توانید تعمیرات دستگاه تان را به این مجموعه بسپارید. 

9) تعویض کردن شفت چرخگوشت 

از دیگر مواردی که در مرکز تخصصی چرخ گوشت قابل تعمیر و یا تعویض است، شفت دستگاست که وظیفه انتقال نیرو را از موتور به دیگر اجزا مانند تیغه ها و مارپیچ بر عهده دارد. 

اگر از سوی دستگاه تان با تکان خوردن های شدید، تولید صدای غیر معمول، کاهش یافتن سرعت دستگاه و همچنین کاهش قدرت آن، متوقف شدن ناگهانی چرخش دستگاه مواجه شدید، ممکن است به دلیل شفت چرخ گوشت باشد. 

10) تعویض واشر 

11) تعویض زغال

12) تعویض کلید از دیگر موارد قابل حل در این مجموعه است. 

بروز هر چند مشکل جزئی در هر یک از این قطعات ممکن است باعث تولید صدای بیش از حد، جرقه زدن موتور، خاموش شدن دستگاه در حین کار کردن، خارج نشدن گوشت از دستگاه و … شود. 

چرخ گوشت تسمه ای الوا 

چرخ گوشت الوا نمونه چرخ گوشت تسمه ای برای چرخ گیری مواد آبدار نظیر پیاز و نخود است که به نسبت نمونه های گیربکسی دارای قدرت پایین تر ولی سرعت خارق العاده است. خرید این چرخ گوشت برای کسانی که در رستوران، کترینگ و کبابی ها کار می کنند، فوق العاده است. به علاوه اینکه کیفیت + طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب به همراه کارکرد عالی و ساختاری بادوام و مقاوم آن باعث شده تا نگاه های بسیاری به سمت این دستگاه جلب شود. 

این چرخ گوشت سنگین وزن با وجود چرخ هایی که شرکت سازنده دستگاه در زیر بدنه آن قرار داده به راحتی حمل و جابجا می شود طوریکه برای حمل دستگاه به مکان دیگر تنها نیاز است تا آن را هل دهید. تیغه های باکیفیت تعبیه شده در ساخت چرخ گوشت چرخ دار الوا امکان چرخ گیری با کیفیت و راحتی را به شما می دهد. همچنین با وجود قابلیت دیگر در دستگاه این امکان برای شکا فراهم شده تا میزان خرد کردن گوشت را تنظیم کنید. 

چرخ گوشت 32 الوا دارای توان 2 اسب بخار است که بسیار قدرتمند عمل می کند. علاوه بر این مجهز شده به سیستم خنک کننده موتور که از داغ شدن بیش از حد دستگاه در زمان های کارکرد مداوم و پیوسته جلوگیری به عمل می آورد. 

نتیجه گیری

تعمیر چرخ گوشت الوا در مرکز تخصصی تعمیرات چرخ گوشت زیر نظر تکنسین های با تجربه و کاربلد با کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت انجام می شود. تعمیرکاران ما با گذراندن دوره های آموزشی لازم در این زمینه، به تعمیرات چرخ گوشت صنعتی با بهترین روش ممکن می پردازند. از تعمیراتی که در دستگاه چرخ گوشت توسط این مجموعه قابل انجام است عبارتند از: روشن نشدن چرخ گوشت، خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار کردن، صدای زیاد چرخ گوشت، جرقه زدن موتور چرخ گوشت، نشت روغن از چرخ گوشت، له شدن گوشت در چرخ گوشت، کند شدن دستگاه و دیگر موارد توسط این مرکز خدمات تعمیرات انجام می شود. گارانتی ارائه شده توسط این مرکز، تضمینی به جهت اطمینان بیشتر مشتری به ماست که دستگاه بدون هیچ گونه عیب و نقصی تحویل کاربر می گردد.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل مشتری نیز دیگر اقداماتی بوده که توسط مرکز تخصصی چرخ گوشت انجام می شود. در صورتیکه عیب چرخ گوشت در محل قابل حل باشد، حاذق ترین تعمیرکار به محل مشتری اعزام می شود. در صورتیکه نتوان عیب دستگاه را در محل رفع کرد، نیاز است تا دستگاه را به شرکت برای تعمیر ارسال کنید. 

برای ارتباط با ما می توانید با شماره های قرار داده شده در این مقاله و یا سایت تماس حاصل نمایید. 

 

پیشنهاد میکنیم تا مقاات زیر را مطالعه نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *