امتیاز دهی

از امتیازات ویژه ای که شرکت چرخ گوشت برای مشتریان خود در نظر گرفته، تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل است. نمایندگی چرخ گوشت با وجود تکنسین های حرفه ای و مجرب در محل مشتری، به بررسی و عیب یابی تخصصی چرخ گوشت صنعتی شما پرداخته تا بتواند به راحتی به تعمیرات دستگاه با قطعات اصلی بپردازد. ارسال کارشناسان و تعمیرکاران ماهر و زبردست به محل مشتری از امتیازات ویژه ایست که بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب از مشتری، در محل قابل انجام می باشد. تعمیرکاران ما با حضور در محل مشتری و عیب یابی تخصصی آن، به انجام تعمیرات دستگاه می پردازند. لازم به ذکر است که اضافه شود در صورتیکه تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل قابل انجام باشد این عمل رخ خواهد داد در غیر این صورت نیاز است تا حتماً چرخ گوشت را به شرکت ارسال نمایید. 

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل

مجموعه بزرگ چرخ گوشت، با تعمیر چرخ گوشت در محل این را برای کلیه مشتریان خود ایجاد نموده تا بدون جابجایی چرخ گوشت صنعتی شان که اغلب با دشواری های حمل روبه رو  است، علاوه بر صرفه جویی در زمان در هزینه های جانبی خود نیز صرفه جویی نمایند. برای ارتباط با واحد تعمیرات با شماره های زیر تماس بگیرید. 

نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

چه زمانی نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی شماست؟

اگر با کاربرد چرخ گوشت ها آشنا شده باشید می دانید یکی از پرمصرف ترین ترین لوازم آشپزخانه صنعتی محسوب می شوند که مانند هر وسیله برقی ممکن است با گذشت زمان نیاز به سرویس، تعمیر و حتی تعویض قطعات آن باشد. در چنین شرایطی پیشنهاد مراجعه به مراکز رسمی و معتبر تعمیر چرخ گوشت صنعتی است. 

از ایرادات شایعی که در هر دستگاه چرخ گوشت صنعتی ممکن است بروز کند شامل این موارد است:

  • روشن نشدن دستگاه چرخ گوشت و یا خاموش شدن آن در حین کار کردن
  • شکسته شدن تیغه چرخ گوشت صنعتی
  • له شدن گوشت در زمان چرخ گیری
  • نشست کردن گریس 
  • نچرخیدن حلزونی
  • جرقه زدن موتور چرخ گوشت
  • تولید صدای زیاد از دستگاه چرح گوشت صنعتی
  • عدم عملکرد کلید های دستگاه 
  • چرخش گوشت به دور تیغه ولی نچرخیدن از شبکه 
  • روشن بودن چرخ گوشت ولی چرخ نگرفتن گوشت توسط دستگاه 
  • خارج نشدن گوشت چرخ شده از محصول
  • و…. بسیاری از عیوب ظاهر شده در چرخ گوشت. 

برای بررسی دقیق تر این موارد پیشنهاد می کنیم تا مقاله تعمیر چرخ گوشت صنعتی را مطالعه نمایید. در این مطلب کلیه بررسی های انجام شده در خصوص عیب و ایرادات دستگاه چرخگوشت در اختیار شما قرار داده شده است.  

در صورت بروز هر نوع ایراد قابل مشاهده که در بالا به برخی از آن ها اشاره نمودیم، کافیست تا با مجموعه ما تماس حاصل نمایید. کلیه خدمات ارائه شده از شرکت چرخ گوشت، توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای با تکیه بر علم روز و تجربه ای که طی سالیان به دست آورده اند انجام می شود تا به بهترین شکل بتوانند رفع عیب از دستگاه خود نمایند. 

در صورت مشاهده هر نوع اشکالی هرچند جزئی کافیست تا با ما تماس بگیرید تا در صورتیکه تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل قابل انجام باشد، تعمیرکاران در کمترین زمان در محل مشتری حاضر شوند. پس از تماس، درخواست شما ثبت می گردد تا پس از انجام هماهنگی های لازم، تیم تعمیرکار به محل اعزام گردد. 

تعمیر چرخ گوشت

کلیه این خدمات به همراه گارانتی و با استفاده از قطعات اصل و فابریک، در زمانی کم و با هزینه بسیار پایین ارائه می گردد. 

دستگاه چرخ گوشت صنعتی از قطعاتی از جمله: طوقه –  فیلتر – موتور – چرخ دنده – محفظه گوشت – اهرم ثابت کننده – جاگلویی و گلویی – تیغه و پنجره چرخ گوشت – میله هدایت کننده و روده مارپیچ تشکیل شده است که هر کدام نقشی در عملکرد دستگاه اجرا می کنند. بروز عیب و یا خطا در هر کدام کارکرد دستگاه شما را با اختلالاتی همراه می کند که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. 

هزینه تعمیرات دستگاه چرخ گوشت 

هزینه تعمیر چرخ گوشت صنعتی با توجه به برند دستگاه، شدت خرابی، قطعات مورد نیاز برای تعمیر و … متفاوت می شود. هزینه تعمیرات چرخ گوشت در مجموعه بزرگ چرخ گوشت با حداقل هزینه در نظر گرفته می شود که تمامی تلاش ما برای به حداقل رساندن هزینه و زمان در جهت کسب خرسندی و رضایت خاطر بیشتر مشتری است. 

تعرفه های موجود شرکت کاملاً منصفانه است به همین منظور مطمئن باشید که با حداقل هزینه می توانید دستگاه خود را مانند روز اول نمایید. 

کلیه خدمات ارائه بابت تعمیرات چرخ گوشت، دارای گارانتی و تضمین کیفیت هستند که اگر دستگاه مجدد دچار عیب و ایرادی شد، با شرکت تماس گرفته شود. 

آیا کلیه تعمیرات چرخ گوشت صنعتی در محل مشتری قابل انجام است؟

در خصوص این سوال که آیا می توان کلیه تعمیرات چرخ گوشت را در محل انجام داد یا نه باید گفته شود که خیر. برخی از ایرادات رخ داده در دستگاه چرخ گوشت وجود دارد که نمی توان آن را در محل مشتری تعمیر کرد چرا که کلیه تجهیزات برای تعمیرات چرخ گوشت قابل انتقال به محل مشتری نیستند که در این چنین شرایطی اگر نتوان به رفع عیب در محل پرداخت نیاز است تا دستگاه را به شرکت ببرید. 

جهت اطلاع از این موضوع که آیا عیب دستگاه را می توان در محل رفع کرد یا نه باید با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید. 

تعمیرات چرخ گوشت صنعتی

دستگاه های چرخ گوشت نیمه صنعتی و صنعتی که امروزه به یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی مبدل شده اند، مورد نیاز هر رستوران، قصابی، کارخانجات بسته بندی، کبابی ها و … می باشند. این کاربرد عمده دستگاه ها نشان از پراهمیت بودن شان را در زندگی امروزی کاربران و مشاغل متعدد نشان می دهد که نیاز هر کسب و کاری خواهد بود. امروزه دستگاه های چرخ گوشت در نوع تسمه ای و گیربکسی با سایز 12، 22، 32، 42 و 52 سفارشی قرار داده شده اند که هر کدام با توجه به نیاز حیطه شغلی کاربر و با توجه به احتیاجات کاربر انتخاب می شود. 

بروز عیب در این دستگاه نیاز به تعمیر را در آن ها می طلبد که در برخی از موارد می توان قطعه را تعمیر کرد ولی در برخی دیگر نیاز به تعویض است که باید حتماً این جایگزینی با قطعات اصل و فابریک صورت پذیرد. در هر صورت می توانید از مجموعه بزرگ چرخ گوشت کمک بخواهید. 

این مجموعه بزرگ و معتبر با سال ها سابقه و فعالیت در این زمینه شغلی، آماده ارائه هر نوع خدماتی به شما مشتریان گرامی می باشد. تعمیر چرخ گوشت در محل مشتری از جمله عواملی بوده که در صورت انجام به اعزام نیرو به محل می پردازد. این مورد تنها در برخی از موارد امکان پذیر است و در بسیاری دیگر احتیاج به ارسال چرخ گوشت به محل شرکت را دارد. کلیه خدمات اجرایی در این نمایندگی از فروش انواع چرخ گوشت و قطعات چرخ گوشت گرفته تا تعمیر چرخ گوشت الکتروکار، چگا، امگا و … قابل انجام است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *