5/5 - (1 امتیاز)

کاربرد دستگاه های چرخ گوشت صنعتی در مصارف متعدد موجب شده تا امروزه نگاه پر رنگ تری به این تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشت چرا که با امکان چرخ گیری گوشت در حجم بالا می تواند کسب و کارتان را رونق و سرعت بخشد. ولی باید بدانید که استفاده های مکرر و یا مداوم از این محصولات و یا روش کار کردن نادرست با این تجهیزات، منجر به بروز عیب و ایراداتی در آن ها می شود که نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی را می طلبد. در صورت برخورد با این چنین مواردی روش صحیح این است تا در ابتدا با حفظ خونسردی و بررسی مشکل پیش آمده با واحد نمایندگی معتبر و مطمئن دستگاه تماس بگیرید.

مجموعه تخصصی چرخ گوشت، با تجربیات تعمیرکاران خود آماده ارائه هر نوع خدماتی حاکی از تعمیرات این دستگاه ها به شما مصرف کنندگان عزیز می باشد. این مرکز با وجود تکنسین های متخصص قادر است تا با تشخیص صحیح عیب و ایراد دستگاه، به تعمیر آن بپردازد.  

به یاد داشته باشید که تعمیر چرخ گوشت صنعتی، تخصص و دانش لازم در این زمینه را می خواهد، بنابرین باید توسط افرادی انجام پذیرد که مجرب هستند و در این زمینه با کسب آموزش های لازم و گذراندن تجارب زیاد اکنون آماده رفع هر نوع عیب در دستگاه شما می باشند. در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع و ایرادات ناشی از دستگاه چرخ گوشت صنعتی خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید. 

تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در مجموعه تخصصی چرخ گوشت

همانطور که می دانید چرخ گوشت صنعتی از سری تجهیزات پرکاربردی معرفی می شود که برای رستوران ها، کارخانه ها، قصابی ها و … ایده آل است. در صورت بروز هر نوع ایراد ناشی از این دستگاه های چرخ گیری گوشت نظیر صدای زیاد در حین کار با دستگاه، داغ شدن موتور، جرقه زدن، کند شدن تیغه ها، خاموشی در حین کار کردن و غیره، بهتر است تا برای رفع این مشکلات درصورتیکه داخل تهران هستید، به مجموعه تخصصی چرخ گوشت مراجعه نمایید. 

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در کمترین زمان ممکن از تخصص ماست. پرداخت هزینه کم بابت تعمیرات نیز تدبیر دیگریست که در این مجموعه به آن اندیشیده شده تا کاربرانی که دچار عیب و ایراداتی از سوی این محصولات شدند، بتوانند به راحتی به رفع آن بپردازند. 

charkhegosht.com با داشتن تعمیرکاران حاذق و توانا در این زمینه آماده به کار است. اعزام نیرو برای تعمیر در محل مشتری در صورت قابل تعمیر بودن دستگاه در محل، این امکان را به کاربران داده تا بدون حمل چرخگوشت تنها با یک تماس بتوانند برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنند تا در اسرع وقت تکنسین های ما در محل حضور یافته و اقدامات لازم را انجام دهند.

با ما علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان، در هزینه های خود نیز اقتصادی عمل کنید. 

تعمیر چرخ گوشت گیربکسی

چه زمانی چرخ گوشت صنعتی شما نیاز به تعمیر دارد؟ 

1. هر زمان که متوجه شدید چرخ گوشت صنعتی شما روشن نمی شود: اگر چرخ گوشت صنعتی شما روشن نمی شود، به عواملی بستگی دارد، اول اینکه شاید سیم پریز برق سوخته و یا دوشاخه آن خراب شده باشد. همانطور که می دانید مصرف برق بالای این تجهیزات موجب وارد شدن فشار زیاد به سیم می شود که منجر به وجود آمدن این ایرادات می گردد.

در بررسی های دیگر به عمل آمده، مشکل از کلید power دستگاست که سبب روشن نشدن آن خواهد شد. خراب شدن اتصالات داخلی و دچار ایراد شدن موتور چرخ گوشت نیز از این عوامل بررسی می شود. 

2. خاموش شدن دستگاه در حین کار کردن: برای وارسی دقیق تر این موضوع پیشنهاد می کنیم تا مقاله دلیل خاموش شدن ناگهانی چرخ گوشت را مطالعه نمایید.

فشار آوردن بیش از اندازه به چرخ گوشت، موجب داغ شدن موتور می شود، سنسورهای دمای چرخ گوشت هم به منظور جلوگیری از سوختن موتور، آن را تا زمان خنک شدن خاموش نگه می دارند. در صورتیکه این عمل تکرارشود، باید گفت که اتصالات داخلی چرخ گوشت دچار ایراد شده است که حتماً برای بررسی دقیق تر باید محصول توسط یک متخصص تعمیر گردد. 

3. دلیل جرقه زدن موتور چرخ گوشت: جرقه زدن موتور چرخ گوشت که باعث کلافگی اغلب مصرف کنندگان شده، به دلایلی بستگی دارد. قبل از اشاره به این موارد باید ذکر نماییم که در صورت دیده شدن این ایراد از سوی دستگاه تان حتماً باید به یک تعمیرکار کاربلد مراجعه نمایید. و اما علت این ایراد: وجود رطوبت و جرم زیاد در چرخ گوشت، وجود اصطحلاک و یا اتصالی در سیم های دستگاه علت بروز این مشکل هستند. 

4. صدای آزا دهنده چرخ گوشت: در حالت عادی دستگاه چرخ گوشت در زمان چرخ گرفتن تولید صدا دارد ولی نه تاجایی که خیلی زیاد و گوش خراش باشد. اگر بعد از مدتی متوجه این موضوع شدید لازم است تا چرخ گوشت را به دست متخصصین جهت عیب یابی در این زمینه بسپارید. تعمیرکار به بررسی مواردی از جمله تیغه که ممکن است دچار شکستگی شده باشد، می پردازد. بررسی یاتاقان ها، چرخ دنده، گریس و موتور دستگاه از موارد دیگریست که توسط تعمیرکار وارسی می شود. جهت بررسی دقیق تر این موضوع می توانید مطلب 6 دلیل صدای بلند چرخ گوشت را مطالعه کنید. 

5. گوشت در زمان چرخ گرفتن از دستگاه چرخ گوشت صنعتی خارج نمی شود: اگر در زمان چرخ گیری با این مشکل برخورد کردید باید بدانید که به دلیل کند شدن تیغه چرخ گوشت است. بیرون نیامدن گوشت از دستگاه به چربی بیش از اندازه گوشت نیز مربوط می شود. گوشتی که برای چرخ گرفتن آماده می کنید، باید بدون رگ و پی باشد. 

6. کار نکردن کلید های چرخ گوشت: دچار خرابی شده است که باید تعویض شود. 

تعمیرات

7. گوشت به دور تیغه چرخش دارد ولی به دور پنجره نه: این ایراد به سبب کند شدن تیغ چرخ گوشت صنعتی شماست که نیاز به تیز کردن را می طلبد. فقط لازم است تا این کار توسط افراد با تجربه و با دقت کافی و لازم انجام شود. از دیگر عوامل، از بین رفتن واشرهای پشت محور حلزونی و چربی زیاد گوشت است. 

8. نچرخیدن حلزونی: شکستگی و یا آسیب دیدن چرخ دنده های اصلی در داخل گیربکس و ساییدگی انتهای مارپیچ و انتهای محور آرمیچر باعث می شود تا حلزونی نچرخد. 

9. نشست گریس از چرخ گوشت: شل شدن اتصالات و یا واشرهای که در دنده وجود دارد، علت این مورد است. 

10. روشن بودن چرخ گوشت ولی چرخ نگرفتن گوشت توسط دستگاه: در صورت مشاهده این اشکال احتمال اینکه موتور و یا اجزای آن دچار عیب و ایراد شده باشد زیاد است. بهتر است تا دستگاه را به دست یک تعمیر کار با تجربه بسپارید. 

11. گوشت در زمان چرخ گیری له می شود: دلیل له شدن گوشت را هم باید به نصب و مونتاژ اشتباه قطعات چرخ گوشت، خرابی واشرها، وارد کردن فشار بیش از حد توان دستگاه، چربی زیاد گوشت، انسداد لوله چرخ گوشت، کند شدن تیغه و یا شکستگی آن دانست. برای بررسی هر کدام از این موارد می توانید مقاله دلایل له شدن گوشت در چرخ گوشت را بخوانید. 

12. شکسته شدن تیغه چرخ گوشت: برای بررسی دقیق این موضوع و نحوه تعویض تیغه، پیشنهاد می کنیم تا مقاله به چه دلیل تیغه چرخ گوشت شکسته می شود؟ را مطالعه نمایید. 

تعمیر چرخ گوشت ایرانی

نکته:

گوشت باشد بدون رگ و پی باشد تا سبب گیر کردن در بین تیغه ها و عملکرد نادرست دستگاه نگردد. 

برای چرخ کردن گوشت، بهتر است که گوشت را در قطعات کوچک تر وارد دستگاه کنید.

برای جلوگیری از فرسایش موتور نیز بهتر است دستگاه را بدون گوشت روشن نگذارید. 

نتیجه گیری

با مطالعه موارد بالا متوجه این موضوع شدید که چه زمانی نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی است؟ 

داغ شدن موتور، خوب کار نکردن دستگاه، روشن نشدن چرخ گوشت و خاموش شدن در حین کار کردن، له کردن گوشت، جرقه زدن موتور، کند شدن و یا شکستگی تیغه ها، کار نکردن کلید، صدا دادن دستگاه و … از مواردی بود که به آن پرداختیم. تجهیزات آشپزخانه صنعتی روزبه روز در حال پیشرفته شدن هستند، به همین خاطر تعمیرکاران نیز باید بنا به این مورد علم خود را به روز کنند. کلیه تعمیرکارانی که در مجموعه چرخ گوشت آماده به کار و خدمت به کاربران گرامی می باشند، تخصص کافی در این زمینه را داشته تا بتوانند خدماتی که به مشتریان عزیز ارائه می نمایند، با کیفیت باشد. این افراد با شناخت کلیه اجزاء دستگاه چرخ گوشت صنعتی، قادر به حل مشکل با بهترین راه کار هستند چرا که یک اشتباه کوچک ممکن است به خسارت بیشتری در آن ها بیانجامد. 

تجربه بالای نمایندگی چرخ گوشت این اطمینان را به مخاطبان می دهد که دستگاه به بهترین شکل و در کمترین زمان عیب یابی و تحویل مشتریان خواهد شد. ما با مطلع شدن از نیاز های کاربران در جستجوی ارائه بهترین راه حل هستیم. تعمیر چرخ گوشت در محل مشتری، پشتیبانی 24 ساعته، صرفه جویی در زمان + هزینه، ارائه قطعات فابریک در صورت نیاز به تعویض قطعات، ارائه گارانتی در خصوص تعمیرات چرخ گوشت، داشتن کارشناسان زبده و متخصص نشان دهنده این موضوع ست که مجموعه چرخ گوشت از بهترین هاست. مطمئن باشید عیب یابی توسط تکنسین های ما، چرخ گوشت را مانند روز اول تحویل شما خواهد داد. 

جهت ارتباط از بابت تعمیر چرخ گوشت صنعتی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروشگاه: 02166055298 – 02166086997

نمایندگی غرب: 02144870324 – 02144870995

نمایندگی شرق: 02177084273 – 02177089678

تلفن همراه : 09128008209

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *