امتیاز دهی

تعمیر چرخ گوشت امگا در محل از خدمات ارائه شده توسط شرکت بزرگ چرخ گوشت بوده که با اعزام تعمیرکاران حرفه ای و کاربلد و با هزینه ایاب و ذهاب خود شرکت در محل مشتری حضوری می یابند. تعمیر چرخ گوشت امگا در محل توسط این مرکز با استفاده از قطعات فابریک و اصل صورت می پذیرد، وجود تکنسین های متخصص و باتجربه این تضمین را به مشتریان عزیز داده که محصول شان در کمترین زمان و توسط حرفه ای ترین تعمیرکاران تعمیر می شود که البته شرکت چرخ گوشت در خصوص تأیید این اعتبار به کاربران خود گارانتی معتبر ارائه می نماید. 

پرسشی که کاربران عزیز در خصوص تعمیر چرخ گوشت امگا در محل دارند این است که آیا این عبارت برای تمامی اشکالات ظاهر شده در دستگاه های چرخ گوشت صدق می کند یا خیر؟ در واقع آیا تمامی ایرادات چرخ گوشت امگا در محل قابل تعمیر است؟ 

در پاسخ به سوال پیش آمده باید گفت که تمامی چرخ گوشت های صنعتی امگا در محل قابل تعمیر نیستند. در واقع بعضی از ایرادات هستند که حتما باید در محل شرکت رفع شوند، چرا که کلیه تجهیزات تعمیر را نمی توان به محل مشتری برد. شما بعد از تماس با شماره های زیر و بیان مشکلات دستگاه تان به شما اعلام خواهد شد که آیا عیب ظاهر شده در دستگاه چرخ گوشت امگا در محل مشتری قابل تعمیر است یا خیر. 

نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

متخصصین ما با حضور در محل به رفع عیب محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هرینه می پردازند. در واقع باید گفت ما در پی کسب رضایت مشتریان مان، منصف بودن را الگوی کار خود در بخش تعمیرات چرخ گوشت صنعتی امگا قرار داده ایم تا کاربران با کمترین هزینه ممکن بتوانند عیوب ظاهر شده در دستگاه چرخ گوشت شان را رفع کنند. 

تعمیر چرخ گوشت امگا

تعمیر کاران مجموعه چرخ گوشت چه مشخصاتی دارند؟

تعمیرکاران و نیروی های آماده به خدمت در شرکت ما ( چرخ گوشت )، با مهارت های کسب کرده و دوره های آموزشی گذرانده آماده تعمیر چرخ گوشت امگا در محل با بهترین کیفیت ممکن هستند. تکنسین با تجربه و ماهر ما به خوبی قطعه آسیب دیده را با هوش و تجربه خود تشحیص و تعمیر می کنند در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعه هم به تعویض آن با استفاده از قطعات اصل و فابریک می پردازند. 

فراموش نکنید که نداشتن تخصص کافی در انجام این حرفه ممکن است منجر به آسیب رساندن به دیگر بخش های چرخ گوشت باشد. به طور مثال اگر تنها عیب از یک قطعه چرخ گوشت صنعتی امگا باشد و این عیب به درستی تشخیص و رفع نگردد، به سایر قطعات نیز آسیب می رساند. 

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت امگا با استفاده از دانش و مهارت خود در زمینه تمامی مدل های چرخ گوشت امگا، قادر به رفع عیب چرخ گوشت امگا در پرسه زمانی کوتاه و با بهترین کیفیت هستند. متخصصین کاربلد ما در تعمیرات از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند و در واقع با شناخت خوبی که نسبت به این دستگاه ها دارند، می توانند با سرعت زیادی به تعمیر چرخ گوشت امگا در محل بپردازند. 

در واقع در نمایندگی چرخ گوشت امگا یعنی مجموعه تخصصی چرخ گوشت، در خصوص تعمیرات دستگاه، مدت زمان کمی صرف می شود تا بدون ایجاد کمترین مشکلی در روند کاریتان پس از تعمیر چرخ گوشت صنعتی امگا به استفاده نمودن از آن بپردازید. 

تعمیرات چرخ گوشت صنعتی امگا

نمایندگی چرخ گوشت شرایطی را برای شما فراهم نموده تا امکان تعمیر چرخ گوشت با سریع ترین زمان ممکن و کمترین هزینه انجام شود. 

راهنمایی های لازم در خصوص تعمیر چرخ گوشت امگا 

همانطور که پیشتر اشاره نمودیم، برخی از ایرادات چرخ گوشت در محل مشتری قابل حل نیست و نیاز به ارسال چرخ گوشت به شرکت را دارد. در کل در این بخش در نظر گرفته ایم تا بررسی موضوعاتی را قرار دهیم که ممکن است در دستگاه شما به وجود آید که روند کاری مجموعه شما را دچار عیب و ایراداتی سازد. 

هرگز بدون داشتن دانش فنی به دست کاری خودسرانه دستگاه تان نپردازید. فراموش نکنید که چرخ گوشت ها جزء ابزار هایی بررسی می شوند که نیاز به تخصص و داشتن تجربه کافی و لازم در این زمینه را دارند تا منجر به بروز عیب بیشتر در محصول نگردد. 

شناخت عیوب زیر به شما بهتر کمک می کند تا بتوانید به حل موضوع بپردازید. 

  1. روشن نشدن چرخ گوشت امگا صنعتی: علت بروز این ایراد و یا مشکل ممکن است ناشی از سوخته شدن سیم پریز برق و یا خراب شدن دوشاخه آن، ایجاد مشکل در دکمه power آن، دچار خرابی شدن اتصالات داخلی و ایجاد ایراد در موتور چرخگوشت صنعتی امگا باشد.  
  2. خارج نشدن گوشت از چرخ گوشت رومیزی امگا: علت بروز این مشکل هم به خاطر وجود رگ و چربی در گوشت و کند شدن تیغه می باشد.
  3. جرقه زدن چرخ گوشت گیربکسی امگا: از عواملی که سبب بروز این عیب می گردد شامل این موارد می باشد؛ وجود رطوبت در دستگاه، ایجاد مشکل در سیم پیچی داخل چرخگوشت امگا، ایجاد عیب در سیم پیچی داخلی پریز و کلید برق متصل. 
  4. صدا دادن دستگاه چرخ گوشت امگا: در خصوص عیب یابی انجام شده این موضوع باید به شکستگی تیغه، بروز مشکل در بخش یاتاقان ها، چرخ دنده، موتور و گریس اشاره کرد که نیاز به بررسی دقیق تر دارد. 
  5. عدم کارکرد کلید های دستگاه: در صورت مواجه شدن با این چنین ایرادی باید کلید ها را تعویض نمود. 
  6. چرخ گوشت به دور تیغه و نچرخیدن به دور پنجره: این ایراد به دلیل کند شدن تیغه و همچنین از بین رفتن واشرهای پشت محور حلزونی است. البته چربی زیاد گوشت هم ممکن است موجب بروز این ایراد شود. 
  7. نشست گریس از جعبه دنده: شل شدن اتصالات و واشرهای دنده.
  8. چرخش نداشتن حلزونی: علت این مشکل به دلیل وجود شکستگی و یا آسیب چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس و ساییدگی انتهای مارپیچ و انتهای محور آرمیچر است. 
  9. له شدن گوشت در زمان چرخ گرفتن: از مواردی که سبب بروز این ایراد می شود به دلیل نصب و مونتاژ اشتباه قطعات، وارد کردن فشار بیش از حد توان دستگاه، خراب شدن واشرها، چربی زیاد گوشت، کند شدن و یا شکسته شدن تیغه، چربی زیاد گوشت و انسداد لوله چرخ گوشت می باشد. 
  10. روشن بودن دستگاه ولی عدم چرخ گیری گوشت: علت این ایراد به دلیل شکسته شدن تیغه چرخ گوشت است که نیاز به تعویض را می طلبد. 
  11. شکسته شدن تیغه چرخ گوشت امگا: از دلایلی که مسبب شکسته شدن تیغ چرخ گوشت می شود؛ چرخ گرفتن گوشت دارای خرده استخوان، چرخ گیری بیشتر از مقدار تعیین شده با دستگاه و استفاده از تیغه های بی کیفیت در محصول می باشد. 

چرخ گوشت امگا ایرانی

برای بررسی بهتر این موضوعات پیشنهاد می کنیم تا مقالات زیر را مطالعه نمایید:

هزینه تعمیر چرخ گوشت امگا در محل 

هزینه تعمیر چرخ گوشت امگا در محل بنا به شرایط و دلایلی متغیر می شود. تعرفه تعمیرات علاوه بر مورد ذکر شده به استفاده کردن از قطعات فابریک و یا متفرقه و مدت زمان گارانتی متفاوت می شود. در کل نمی توان یک هزینه ثابت را برای چرخ گوشت تجهیز کرد چرا که بنا به امکانات بکار گرفته در تعمیر چرخ گوشت، این هزینه ها متغیر می شود. در حال حاضر نمایندگی چرخ گوشت به یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین نمایندگی های تعمیر چرخ گوشت صنعتی در کشور تبدیل شده که آماده ارائه این خدمات با کمترین زمان و هزینه، بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و کاربلد و ارائه گارانتی در ازای تعمیرات دستگاه به مشتریان عزیز می باشد. 

آسوده خاطر باشید که هزینه تعمیر چرخ گوشت امگا در این مرکز به صورت کاملاً مقرون به صرفه در نظر گرفته شده تا کاربران عزیز بتوانند با کمترین هزینه ممکن به تعمیر نمودن دستگاه خود بپردازند. 

چرخ گوشت گیربکسی امگا

نتیجه گیری

در بررسی های به عمل آمده و با توجه به توضیحات گفته شده در بالا متوجه شدید که تعمیر چرخ گوشت امگا در محل مشتری بنا به ایراد و نوع آن قابل انجام است. در واقع تمامی این ایرادات را نمی توان بنا به نقل و انتقال تجهیزات لازم برای این کار انجام داد. به همین منظور نیاز است تا از قبل با شرکت هماهنگی های لازم را انجام داد تا چنانچه این عمل در محل قابل رفع باشد، تکنسین های ما در محل حضور یافته و به رفع این ایراد بپردازند. 

ذکر موارد عیب چرخ گوشت که شامل روشن نشدن آن، شکسته شدن تیغه، صدا دادن دستگاه، روشن بودن چرخگوشت ولی چرخ نگرفتن گوشت، له کردن گوشت در زمان چرخ گیری و … است نیاز به رفع عیب در محل مشتری و یا محل شرکت را تعمیر کار تشخیص می دهد. 

تعمیرات چرخ گوشت صنعتی شما با کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از مواردیست که ما در مجموعه بزرگ چرخ گوشت به آن پرداخته ایم و تمامی تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با کمترین هزینه و زمان ممکن بتوانیم ایرادات دیده شده در چرخگوشت را رفع کنیم. 

در خصوص نیاز به مشاوره و بررسی این موارد می توانید با ما در مجموعه چرخ گوشت در تماس باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *